Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

19/10/2008 03:25 #961 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα, ώρα 9 το βράδυ και ενώ ψάρευα για καλαμάρια, εμφανίστηκαν κυνηγοί. Χωρίς δεύτερη σκέψη, οπλίζω ένα καλάμι σπίνινγκ με τεχνητό princess maria και στην δεύτερη κιόλας βολή χτύπησε ο κούκλος στην φωτογραφία... :bye:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2008 04:36 #962 από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ)
Απαντήθηκε από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα σε όλους!!!
Μετα απο καιρό ξανά γράφω στο site επιτέλους...τη παρασκευή που μας πέρασε είχα μία πετυχημένη ψαριά στα πολιτικά Ευβοίας!!!

Συνημμένο αρχείο:

Τρελά Νερά!Τρελά Ψαρέματα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/10/2008 19:14 #963 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2008 01:47 #964 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα γύρω στης 22:30 με spinning.
Βάρος 2,800 gr

Καλάμι Berkley lightning  3-15gr
Μηχανάκι  trabucco xenos 2500
Νήμα Berkley fireline crystal 0,10
Ψαράκι rapala x-rap
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/10/2008 20:15 #965 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σήμερα λόγο απεργίας,ειπαμε να παμε για κανενα ψαρεμα.
6ωρες εμειναν ακίνητα.Κοιτάζοντας το πέλαγος.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2008 00:22 #966 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Η χτεσινη παλαμίδα...Χτύπησε σε χελάκι raglou χρώμα περλέ 7.30 το πρωί...

Σήμερα το πρωί στο ίδιο τεχνητό πήρα μια 5άρα (φώτο αύριο) και μου χτύπησε και ένας μικρός κιτρινόφτερος κοντά στα 10-15 κιλά (με υπολογισμούς που κάναμε όταν τον είδαμε την μια και μοναδική φορά που μας πλεύρισε) .Το ψάρι αφού με ταλαιπώρησε άγρια για ένα εικοσάλεπτο, με νίκησε και έκοψε το 0.28άρι παράμαλο. Ο εξοπλισμός πολύ ελαφρύς για τέτοιο ψάρι (20-60 καλάμι σπίνινγκ με 0.30 μάνα, 0.28 παράμαλο fluoro, χελάκι 55άρι και μηχανάκι πολύ ελαφρύ shimano twin power 4000xt-ra)...

Σημειώνω ότι το ψάρεμα γίνεται από την ακτή με buldo...

Βάρυνα τον εξοπλισμό αρκετά ( καλάμι 50-100, μάνα 0,35, παράμαλο 0,43, μηχανάκι για surfcasting shimano power aero και χελακι 105χιλ.) και αύριο θα ξαναδοκιμάσω αφού έχουν πέσει πολλά ψάρια και μεγάλα...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2008 11:16 #967 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ημέρα απεργίας η χθεσινή και ντριιιιιιιν το τηλέφωνο την Δευτέρα το βράδυ ο φίλος ο Γιάννης :good:
Για μπολονέζ  :yes:
Είχα περίσσευμα μπικατίνι  και αποφάσισα να το τελειώσω αλλά και να επιμείνω ακόμα μια φορά :treaten:
Ακόμα μια φορά λοιπόν, έφαγα την ώρα μου με τον απελευθερωτή και ο Γιάννης με τα ζυμάρια να δίνει ρέστα!
Αποτέλεσμα 3 σπάρους καλούς εγώ με το μπίκα και ο δικός μου Σάλπες και αυλιάδες - καλα κομματια.
Δεν έχω ξαναδεί αυλιά 870 γραμμαριων :shok:
Σε απόσταση 1μέτρου ψαρεύαμε και σε εμενα μονο σπάροι και ελάχιστοι για τόσες ώρες ψαρέματος.
Φώτο δεν υπάρχει γιατί 'τα πήρε όλα και έφυγε'.

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2008 23:52 #968 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
οτι και να πειτε ειναι στην ελλαδα που ζουμε οποτε...

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2008 10:24 #969 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Παιδια λοιπον...βαρεθηκα να ακουω οτι δεν υπαρχουν ψαρια...ρε ειμαστε καλα λεω γω?εχουμε χαζεψει εντελως?παμε και αγωραζουμε mf με multi επανω για να τραωαμε εξω τα σπαρακια?ξεφιγαμε!!!και ως απαντηση στο οτι δεν υπαρχουν ψαρια και οποτε καλοι ειναι και οι σπαροι ποσταρω φοτογραφιες απο προχτεσινο ψαρεμα μ!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2008 14:17 #970 από Αντώνης Τζενετίδης(Barber)
Απαντήθηκε από Αντώνης Τζενετίδης(Barber) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:good: :good: :good:με τι τεχνικη ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.531 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection