Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

07/08/2007 23:01 #341 από Αποστόλης (svouras)
Απαντήθηκε από Αποστόλης (svouras) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μετά από τις αψαρίες  :blush:που είχα στη βόρεια Εύβοια πριν 10 μέρες, όπου τα αγκίστρια μου τα τίμησαν μόνο3-4 κοκάλια και άλλα τόσα σποράκια,  είπα χθες να κάνω μια βόλτα στη βόρεια πλευρά του Μαλιακού κόλπου.
Περισσότερο γιατί … ήμουν σκασμένος  :5:μακριά απ’ τη θάλασσα για πολλές μέρες.
Ζηλεύοντας  κιόλας όλους αυτούς ( εσάς ) που κάνουν διακοπές κι εγώ ψήνομαι  :diablo:στη Λάρισα, έτσι μόλις είδα ότι είχα ελεύθερο το απόγευμά μου….έγινα καπνός.
Φεύγοντας πέφτει τηλ. από Βάιο (Μικρή Μόσχα) για να δει αν είμαι καλά(υποτίθεται) . Σε 10 λεπτά ήταν κι αυτός μέσα στο αυτοκίνητο.(για να μαθαίνει κιόλας) :rofl: :rofl:
Το δόλωμα  μόνο 1 κουτί τριχιά και 1 κουτί αμερικάνος.
Πήγαμε σε μέρος άγνωστο και για τους δυο. Το φεγγάρι στα μισά και χωρίς ρεύμα στη θάλασσα , η πείρα λέει ότι ψάρια δεν έχει..
Είχα  έμπνευση ότι θα περάσω καλά όμως.(Pano στο 'χα πει)
Σε κάθε ρίξιμο τσιμπιά.
Στις 3 οι 2 είχαν ψάρι.
Πολλά από αυτά μικρά. Επιστρέφονταν στη μαμά τους εκτός από  μερικά που…. :sorry: :sorry:
Από τις  9 και μισή μέχρι τη 1 πήραμε  9 μουρμούρες 1 τσιπουρίτσα 2 λιθρινάκια και κάτι ψιλά
Φύγαμε  με γεμάτες μπαταρίες  για να αντέξουμε το γκάζι που θα επακολουθούσε. :12:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2007 16:16 #342 από Αποστόλης (svouras)
Απαντήθηκε από Αποστόλης (svouras) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γεια σας παιδιά  :bye:,  να' στε καλά. :12:

Το πάνω αριστερά δεν είναι καραβίδα. Κάποτε, είχα πιάσει κανά δυό τέτοια μεγαλύτερα.
Κάποιος που ρώτησα μου είχε πει "ΑΑ ωραίες κολοχτύπες έπιασες"
Τώρα πια είναι η επιστημονική τους ονομασία δεν ξέρω.
Αυτό που ξέρω είναι οτι μετά από 12 περίπου ώρες (λίγο πριν το τηγάνι),
χτυπιόταν σα τρελό.
:bye: :bye:

Φιλικά Αποστόλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2007 18:55 #343 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Νομίζω ότι είναι ζαβογαρίδα και όχι κολοχτύπα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/08/2007 14:30 #344 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
παιδια εμεις εδω κατω το λεμε κατσαριδα και βεβαια ξεροτιγανισμενο ειναι ολα τα λεφτα :good: :good: :good:

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2007 02:14 #345 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Θεμα....
Η ανελκυση του υποβρυχιου :yahoo: :yahoo:

Πριν 3 μερες ξεκινησα μια ανελεητη μαχη με τα λαυρακια και αποφασισαν  να θυσιασουν μερικα για τελειωσει η διενεξη :spiteful:
Αποτελεσμα 5 λαυρακια το ενα πανω απο κιλο ,2 κοντα στο κιλο και τα αλλα 2 γυρω στα 600γρ
Επειδη ομως δεν εμεινα ικανοποιημενος απο την προσφορα τους ξαναπηγα χτες.

Αποφασισαν τοτε να θυσιασουν ενα υποβρυχιο 2+ κιλων και μετα απο 20 λεπτα μαχης καταφερα να το ανελκυσω :dance3: :dance3:
Τεχνικη....φυσικα εγγλεζικο :yes3:

Αφιερωμενο ειδικα στα φιλαρακια μου που παραθεριζουν στην Τηνο :give_heart:
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/08/2007 12:08 #346 από ignatis
Απαντήθηκε από ignatis στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Mετά από αρκετό καιρό ήρθαν και τα καλά αποτελέσματα.Απολογισμός 5 τσιπούρες ,3 σε αμερικάνο και 2 σε μονοδόλια.Όλα σε κυκλικά αγκίστρια επιπλέον ακονισμένα με λίμα.Κάρφωμα με τις οδηγίες του τόπικ (ευχαριστώ)
Καταπληκτικά αγκιστρια ,καταπληκτικά ψάρια με δυνατές κεφαλιές ,συγκινήσεις και ρίγος που μπορεί να προσφέρει
αυτό το ψάρι.

Υπάρχει ένα μόνο καλό, η γνώση και ένα κακό, η αμάθεια.
( Πλάτωνας ) .
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/08/2007 17:12 #347 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ησυχα πραγματα :beach:
Δεν ετρωγαν με τιποτα :scratch_one-s_head:
Να εξαφανισθηκαν :sad: :scare:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/08/2007 18:11 #348 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:beach: :beach: :beach: :beach: :beach: :beach: :beach:Τα ψαρια που ειναι: :shok: :shok: :shok:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2007 03:42 #349 από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ)
Απαντήθηκε από Πέτρος Νικολόπουλος (ΠΕΤΡΟΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Mετα απο ενα ολιγοωρο ψαρεμα στα πολιτικα ευβοιας με τιν τεχνικη casting,καταφερα να βγαλω μια τσιπουρα γυρο στα 400gr με δολωμα αμερικανο... :victory:

Τρελά Νερά!Τρελά Ψαρέματα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/08/2007 16:53 #350 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ένα ευχάριστο, χθεσινοβραδινό  ψαρεματάκι - δόλωμα μάνα φιλεταρισμένη και αγκίστρια Νο2 αλλά και πάλι το μικρό κατάφερε να το φτάσει.... πάτο.

Την προηγούμενη μέρα ήταν ακόμα καλύτερα τα αποτελέσματα και η αποκορύφωση ήταν ότι ο Αλέξανδρος (ο γιος μου, ετών 11) έβγαλε περισσότερα κομμάτια από εμένα - η χαρά του δεν περιγράφεται  :yahoo:


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.510 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection