- Δημοσιεύσεις: 19
- Μου αρέσει που έλαβε 0
τεχνικη δολωματα αρματωσιες κλπ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
...
Γιατρέ NucDoc σου αφιερώνω την στήρα γιατί με έπεισες να μην πετάξω το φαραώ που είχε μείνει αλλά να τον καταψύξω για επόμενο ψάρεμα, αλλά και για τα κυκλικά της Mustand που σπανίως αφήνουν ψάρι να ξεφύγει
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σήμερα το πρωί λοιπόν φτάνω στον τόπο, ο οποίος αποτελείται από βραχώδη ακτή κ βαθειά νερά με ανάμεικτο βυθό ενώ έχει πρόσωπο στο νοτιά. Για κακή ή καλή μου τύχη αντικρύζω μια ξέφρενη θάλασσα αρκετά ταραγμένη κ έναν 6άρη τουλ. Νοτιοανατολικό κατάφατσα, ο οποίος έκανε το νερό να καβαλάει τα βράχια που θα με φυλοξενούσαν...
Μην τα πολυλογώ, τραβήχτηκα λίγο πιο πίσω κ έστησα τα πιο χοντρά μου εργαλεία, τα οποία δυστυχώς φάνηκαν "βούτυρο" σε αυτές τις συνθήκες...γιατί τι να σου κάνει το 150gr c.w κ τα 120άρια μολύβια αφού όχι απλά το πρωτεύον ρεύμα κ ο καιρός τα πηγαινοέφερνε -μαζί κ τις μύτες των καλαμιών-, είχα κ τη μάνα να κάνει μια τρελή κοιλιά απ'τον αέρα κ να μην ξέρω πως να την φέρω στα ίσα...Κ μέσα σ'όλα αυτά προσθέστε κ κάποιες χοντρές ψιχάλες που μου θύμιζαν πως πρέπει να είμαι σε ετοιμότητα για εγκατάληψη...
Τώρα, όλ'αυτά μπορεί να σας ακούγονται σαν "οι ιδανικές συνθήκες για ψάρεμα"...κ εγώ έτσι είπα εξ'αρχής, μόνο που η "ανώριμη" ακόμα θαλασσοταραχή με έκανε ρεζίλι τον ψαρά!!
Ίσως αν ήμουν σε κάποια επόμενη, πιο σταθερή φάση της φουρτούνας να είχα πετύχει το στόχο μου μιας κ ο αέρας θα είχα πέσει κ τα κύμματα θα είχαν πάρει πιο ξεκάθαρη μορφή, μαζί κ τα ρεύματα. Ίσως, ίσως, ίσως!
Το αποτέλεσμα είναι πως εγώ ήμουν ανέτοιμος!
Το σίγουρο είναι πως θα πέσει πολλή "μελέτη" μετά απ'αυτό κ ελπίζω να βγάλω χρήσιμα (για την επόμενη φορά) συμπεράσματα.
Αφιερομένο στους απανταχού Surfcasters που πρέπει να μου δώσουν λίγα απ'τα φώτα τους μην την ξαναπατήσω
ΥΓ: κ ήταν τόσο όμορφα ρε γ...το!
Φιλικά,Αργύρης
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD