Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

05/05/2007 23:10 #241 από Νικόλαος (astakos)
Απαντήθηκε από Νικόλαος (astakos) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

τεχνικη δολωματα αρματωσιες κλπ?


Τεχνικη:custing 
Δολωματα:τριχια,ακροβατης,μανακια,(ολα στην τριχια εκτος απο μια στον ακροβατη)
Αρματωσιες:Μανα 30αρα παραμαλλο20αρι μοναγκιστρο  αγκιστρια Νο6 ,Νο4,Μουρμουρισια,και μια αρματωσια wisborne Mε βαριδιο σε sisy και αγκιστρια Νο 2τυπου aberdin (ακροβατης ολοκληρος)και Νο 2 τσιπουραγκιστρο(μανακια)
Κωδικους απο αγκιστρια δεν ξερω παιδια να σας πω :yes:
Αποσταση:30-50 μετρα απο ακτη.

Συκια δευτερο ποδι  :secret:
Ελπιζω να σας καλυψα .ΦΙΛΙΚΑ ΝΙΚΟς

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2007 23:27 #242 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
μπραβο ρε νικολα τωρα μιλας σωστα.
καλη η ψαρια σου συγχαρητηρια--σε ζηλευω,οχι για τα ψαρια(οκ και γιαυτα) αλλα περισοτερο που βρισκεις χρονο για ψαρεμα
συνεχισε ετσι δυνατα και δως τους να καταλαβουν :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2007 12:44 #243 από Σωτήρης Παπανδρέου (sotiris)
Απαντήθηκε από Σωτήρης Παπανδρέου (sotiris) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Από τα καλύτερα ψαρέματα που έχω κάνει μέχρι σήμερα από άποψης ποιότητας αλιευμάτων.
Μια στήρα κοντά στο κιλό, ένα φαγκρί 600αρι και ένας σαργός.
Η στήρα βγήκε με φαραώ κατεψυγμένο τριών ημερών και τα άλλα δύο με μονοδόλι.
Γιατρέ NucDoc σου αφιερώνω την στήρα γιατί με έπεισες να μην πετάξω το φαραώ που είχε μείνει αλλά να τον καταψύξω για επόμενο ψάρεμα, αλλά και για τα κυκλικά της Mustand που σπανίως αφήνουν ψάρι να ξεφύγει
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2007 14:42 #244 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

...
Γιατρέ NucDoc σου αφιερώνω την στήρα γιατί με έπεισες να μην πετάξω το φαραώ που είχε μείνει αλλά να τον καταψύξω για επόμενο ψάρεμα, αλλά και για τα κυκλικά της Mustand που σπανίως αφήνουν ψάρι να ξεφύγει


Με κάνεις και κοκκινίζω φίλε  :blush:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/05/2007 21:01 #245 από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ)
Απαντήθηκε από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αμμαν Γιατρε αν το διαβασει ο Νικος αυτο καηκα. Τι φωτιες μου βαζεις τωρα. καποτε μας ψοφησε 1 φαραω και του ειπα να το πεταξει επεμενα μαλιστα (αυτος βεβαια απο αντιδραση δεν το πεταξε.) Αν δει τωρα και την στειρα του σωτηρη πρεπει μαλλον να παρω το πλοιο για πατρα γιατι δεν θα εχω που να κρυφτω.  :shok: :shok:

μπραβο Σωτηρη καλοφαγωτα  :good: :good:

Αν δεν βρουμε τον δρομο θα δημιουργησουμε εναν καινουργιο (Αννιβας)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2007 19:44 #246 από Καρβουντζής Αργύρης (skiron)
Απαντήθηκε από Καρβουντζής Αργύρης (skiron) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλησπέρα στην ψαροπαρέα :bye:

Πρίν από λίγο επέστρεψα απ'την ψαρευτική μου εξόρμηση στη νότια Εύβοια...με άδεια χέρια αυτή τη φορά.
Το ψάρεμα ξεκίνησε νωρίς το πρωί σ'έναν απ'τους αγαπημένους μου τόπους, ο οποίος μ'έχει ανταμοίψει αρκετές φορές, κ που την περασμένη βδομάδα μου χάρησε μερικά όμορφα λυθρινάκια :yahoo: κ 2 χρυσοφρύδες :scratch_one-s_head: (δυστυχώς "μάλλον" κλουβίσιες παρόλη την απίστευτη μάχη που έδωσαν - κ εδώ είναι που αμφιβάλω κ λέω "μάλλον" γιατί και σε όψη και σε μάχη καθαρές μου φαίνονταν)
Anyway...

Σήμερα το πρωί λοιπόν φτάνω στον τόπο, ο οποίος αποτελείται από βραχώδη ακτή κ βαθειά νερά με ανάμεικτο βυθό ενώ έχει πρόσωπο στο νοτιά. Για κακή ή καλή μου τύχη αντικρύζω μια ξέφρενη θάλασσα αρκετά ταραγμένη κ έναν 6άρη τουλ. Νοτιοανατολικό κατάφατσα, ο οποίος έκανε το νερό να καβαλάει τα βράχια που θα με φυλοξενούσαν...
Μην τα πολυλογώ, τραβήχτηκα λίγο πιο πίσω κ έστησα τα πιο χοντρά μου εργαλεία, τα οποία δυστυχώς φάνηκαν "βούτυρο" σε αυτές τις συνθήκες...γιατί τι να σου κάνει το 150gr c.w κ τα 120άρια μολύβια αφού όχι απλά το πρωτεύον ρεύμα κ ο καιρός τα πηγαινοέφερνε -μαζί κ τις μύτες των καλαμιών-, είχα κ τη μάνα να κάνει μια τρελή κοιλιά απ'τον αέρα κ να μην ξέρω πως να την φέρω στα ίσα...Κ μέσα σ'όλα αυτά προσθέστε κ κάποιες χοντρές ψιχάλες που μου θύμιζαν πως πρέπει να είμαι σε ετοιμότητα για εγκατάληψη...

Τώρα, όλ'αυτά μπορεί να σας ακούγονται σαν "οι ιδανικές συνθήκες για ψάρεμα"...κ εγώ έτσι είπα εξ'αρχής, μόνο που η "ανώριμη" ακόμα θαλασσοταραχή με έκανε ρεζίλι τον ψαρά!! :sorry:
Ίσως αν ήμουν σε κάποια επόμενη, πιο σταθερή φάση της φουρτούνας να είχα πετύχει το στόχο μου μιας κ ο αέρας θα είχα πέσει κ τα κύμματα θα είχαν πάρει πιο ξεκάθαρη μορφή, μαζί κ τα ρεύματα. Ίσως, ίσως, ίσως!
Το αποτέλεσμα είναι πως εγώ ήμουν ανέτοιμος!

Το σίγουρο είναι πως θα πέσει πολλή "μελέτη" μετά απ'αυτό κ ελπίζω να βγάλω χρήσιμα (για την επόμενη φορά) συμπεράσματα.

Αφιερομένο στους απανταχού Surfcasters που πρέπει να μου δώσουν λίγα απ'τα φώτα τους μην την ξαναπατήσω :rtfm:

ΥΓ: κ ήταν τόσο όμορφα ρε γ...το!

Φιλικά,Αργύρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/05/2007 14:04 #247 από . .
Απαντήθηκε από . . στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Σήμερα το πρωί λοιπόν φτάνω στον τόπο, ο οποίος αποτελείται από βραχώδη ακτή κ βαθειά νερά με ανάμεικτο βυθό ενώ έχει πρόσωπο στο νοτιά. Για κακή ή καλή μου τύχη αντικρύζω μια ξέφρενη θάλασσα αρκετά ταραγμένη κ έναν 6άρη τουλ. Νοτιοανατολικό κατάφατσα, ο οποίος έκανε το νερό να καβαλάει τα βράχια που θα με φυλοξενούσαν...
Μην τα πολυλογώ, τραβήχτηκα λίγο πιο πίσω κ έστησα τα πιο χοντρά μου εργαλεία, τα οποία δυστυχώς φάνηκαν "βούτυρο" σε αυτές τις συνθήκες...γιατί τι να σου κάνει το 150gr c.w κ τα 120άρια μολύβια αφού όχι απλά το πρωτεύον ρεύμα κ ο καιρός τα πηγαινοέφερνε -μαζί κ τις μύτες των καλαμιών-, είχα κ τη μάνα να κάνει μια τρελή κοιλιά απ'τον αέρα κ να μην ξέρω πως να την φέρω στα ίσα...Κ μέσα σ'όλα αυτά προσθέστε κ κάποιες χοντρές ψιχάλες που μου θύμιζαν πως πρέπει να είμαι σε ετοιμότητα για εγκατάληψη...

Τώρα, όλ'αυτά μπορεί να σας ακούγονται σαν "οι ιδανικές συνθήκες για ψάρεμα"...κ εγώ έτσι είπα εξ'αρχής, μόνο που η "ανώριμη" ακόμα θαλασσοταραχή με έκανε ρεζίλι τον ψαρά!! :sorry:
Ίσως αν ήμουν σε κάποια επόμενη, πιο σταθερή φάση της φουρτούνας να είχα πετύχει το στόχο μου μιας κ ο αέρας θα είχα πέσει κ τα κύμματα θα είχαν πάρει πιο ξεκάθαρη μορφή, μαζί κ τα ρεύματα. Ίσως, ίσως, ίσως!
Το αποτέλεσμα είναι πως εγώ ήμουν ανέτοιμος!

Το σίγουρο είναι πως θα πέσει πολλή "μελέτη" μετά απ'αυτό κ ελπίζω να βγάλω χρήσιμα (για την επόμενη φορά) συμπεράσματα.

Αφιερομένο στους απανταχού Surfcasters που πρέπει να μου δώσουν λίγα απ'τα φώτα τους μην την ξαναπατήσω :rtfm:

ΥΓ: κ ήταν τόσο όμορφα ρε γ...το!

Φιλικά,Αργύρης


Αργυρη,θα μπορουσες καλλιστα να ψαρεψεις ακομα και με αυτα τα εργαλεια αν ειχες μαζι σου μολυβια-αγγυρες!Ακομα και το 125 αν ειναι καλη κατασκευη ψαρευει μια χαρα!Ριχνεις,παιρνεις μποσικα μεχρι να αγγυρωσει το μολυβι,και ετσι εχεις την πετονια στην τσιτα,ουτε κοιλιες,ουτε πηγαινε ελα στο καλαμι σου...Προσοχη στο καρφωμα-τραβηγμα της αγγυρας,η μανα να ειναι ικανης διαμετρου...Και κοντα παραμαλλα,μοναγγιστρα σταθερα η διπλαρια!Καλη τυχη την επομενη φορα!

'Οσο μεγαλωνει το νησι της γνωσης,μεγαλωνουν και οι ακτες που αντικρυζουν τον ωκεανο της αγνοιας...'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2007 13:09 #248 από KHKH KHKH
Απαντήθηκε από KHKH KHKH στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΨΑΡΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΟΥΡΜΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΑΛΛΑ ΤΡΩΝΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΡΜΟΥΡΟΣΚΟΥΛΗΚΟ(ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ).ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΟΛΩΣΑ ΑΚΡΟΒΑΤΗ ΠΗΡΑ ΜΟΝΟ ΣΠΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 9,30 ΤΟ ΒΡΑΔΙ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/06/2007 13:54 #249 από Costakis
Απαντήθηκε από Costakis στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σωστος για τα ωραρια - (μετά τις 9.00-930 το βράδυ) δολώματα πάντα εξαρτάται και από την περιοχή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/06/2007 00:35 #250 από Αντώνης Δαχλίδης (ant)
Απαντήθηκε από Αντώνης Δαχλίδης (ant) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τριήμερο σε Ουρανούπολη. Ψάρεμα Πέμπτη και Παρασκευή.

Τα δολώματα που πάρθηκαν από Θεσσαλονίκη ήταν τσουτσούνι 9μάνα) και ακροβάτης

Την Πέμπτη από μέρος που μου είχε δώσει κάποια καλά ψάρια δεν πήρα σχεδόν τσιμπιά. Δύο μωρά σαργουδάκια που επέστρεψαν σώα και αβλαβή πίσω καθότι τα αγκίστρια που χρησιμοποιώ ήταν Νο 2 και πιάστηκαν (απορώ πως) στο στόμα. Ώρες ψαρέματος από τις 9:00 έως τις 12:30 το βράδυ. Σταμάτησα το ψάρεμα κυρίως γιατί ήμουν με την γυναίκα μου.
Την Παρασκευή σε άλλο μέρος αυτή την φορά με το ίδιο δόλωμα, άρχισα να ψαρεύω από τις 8:45. Αποτέλεσμα πολλές τσιμπιές χωρίς όμως να πιάνεται κάποιο ψάρι, μιας και αυτά που τσιμπούσαν ήταν προφανώς σαν αυτό που πιάστηκε κατά τις 9:45. Μια μουρμουρίτσα 5 εκατοστών που επέστρεψε και αυτή υγιέστατη πίσω. Από τις 10:15 που σταμάτησαν τα μικρά να τρώνε (μάλλον τα φώναξαν οι γονείς να πάνε στο κρεβάτι τους) μέχρι τις 11:00 πήρα τρεις μουρμούρες 270, 310, 380 γρμ. Από τις 11:00 και έως τις 11:30 που έφυγα δεν πήρα άλλη τσιμπιά. Στις 11:30 φύγαμε και στις 12:00 οι τρεις μουρμούρες ήταν στην σχάρα ταβέρνας όπου ψήθηκαν και βέβαια φαγώθηκαν με μεγάλη όρεξη. Σταματήσαμε το ψάρεμα (τριήμερο μα τη γυναίκα μου που δεν της αρέσει καθόλου το ψάρεμα) και λόγω του ότι θέλαμε να φάμε (ήταν ήδη αρκετά τα τρία ψάρια για δύο άτομα) και λόγω του ότι σταμάτησαν (προσωρινά ή για μεγάλο χρονικό διάστημα) τα τσιμπήματα. Οι δύο μουρμούρες η μεγάλη και η μικρή στο τσουτσούνι και η μεσαία σε ακροβάτη. Φωτό δεν υπάρχουν λόγω του ότι ο ταβερνιάρης δεν είχε φωτογραφική μηχανή  :dance3:

Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.475 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection