- Δημοσιεύσεις: 8788
- Μου αρέσει που έλαβε 4717
ρε ποιον μου θυμιζει η σκουλοπετρα,ρε ποιον μου θυμιζειΜενιδιάτης έγραψε: Οι σκουλόπετρες θανατώνουν τα ψάρια κι έπειτα μπαίνουν μέσα τους (νομίζω από τα μάτια) και τρώνε σιγά σιγά τη σάρκα τους, αφήνοντας μόνο την πέτσα και τα κόκκαλα --μένει ένα πράγμα σαν μούμια.
Αμα είναι να τις χρησιμοποιήσεις, βάλε τις σε κανάν ευρωπαϊκό αγώνα στο Καραϊσκάκη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ειχεs παει στη συναυλια του Τουρνα Ευτυχη μου?αχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχααχαχαχχααχαχχααχχαχααχαΕυτύχης Κουβαράκης έγραψε: να καμαρωσουμε αυτον τον ομορφο τουρνα , ζυγιστηκε 2,750
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:
Ειχεs παει στη συναυλια του Τουρνα Ευτυχη μου?αχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχααχαχαχχααχαχχααχχαχααχαΕυτύχης Κουβαράκης έγραψε: να καμαρωσουμε αυτον τον ομορφο τουρνα , ζυγιστηκε 2,750
Ωραιο ψαρι αδελφε!!!![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Σημασία έχει πέρα απο τη πλακα να ψαρευεις με τα φιλαράκια σου να περνάς καλα και να χαιρεσαι για τα ψαρια που βγαζει ο καθενας οσο σα να τα πιασες εσυ !!![/quote]ΝΑΣΟΣ έγραψε: Ωραιο ψαρι αδελφε!!!
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπάμπης (chief7) έγραψε: ευτυχως που υπαρχουν και οι συγαβροι και σου λενε ορισμενα πραγματα.ελπιζω να εισαι καλα φιλαρακι.τα λεμε
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΝΑΣΟΣ έγραψε:
Μπάμπης (chief7) έγραψε: ευτυχως που υπαρχουν και οι συγαβροι και σου λενε ορισμενα πραγματα.ελπιζω να εισαι καλα φιλαρακι.τα λεμε
να πω κ εγω με την σειρα μου αυτα που γνωριζω για τις σκουλοπετρες , ψαλιδες τις λεμε στα μερη μου, οτι ειναι πτωματοφαγοι οργανισμοι κ εχουν απιστευτη ικανοτητα να μυριζοντε ενα ψοφιο ψαρι η αλλο θαλασσιο οργμανισμο κ να τις τραβουν σαν μαγνητη ακομα κ απο πολυ μακρινη αποσταση, δεν εχουν την ικανοτητα λογο βραδυπορια να μπορεσουν να πιασουν ενα ζωντανο ψαρι για αυτο κ ειναι πτωματοφαγα κατι σαν καθαριστες της θαλασσας.
Ακουστε κ ενα καλο, μια φορα ειχα παρει στο χωριο για να φιλοξενησω για σκ ενα φιλο κ μολις τις ειδε γυρνα κ μου λεει " ρε συ Νασο εσεις εδω εχετε κ πολλα φαραω , μπραβο εστι εχετε την δυνατοτητα να προμηθευεστε τσαμπα κ ευκολα ενα ακριβο δολο"
τον κοιτω απορημενος για να μπορεσω να καταλαβω αν κανει πλακα η αν μιλαει σοβαρα κ αφου συνηδειτοποιω οτι μιλαει σοαβαρα του λεω " ρε συ Μαρκο αυτο δεν ειναι φαραω αλλα ψαλιδα " κ εκει αρχισε η αντιδικια διοτι επεμενε οτι ειναι φαραω κ οχι ψαλιδα σε τετοιο σημειο που ηθελε να βαλουμε κ στοιχημα,
τι να πω χαχαχαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: :
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD