Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

09/09/2012 00:19 #1061 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: ευτυχη επετρεψε μου να σου ευχηθω απο εδω,να ζησετε,να ευτυχησετε.οσο για τη τσιπουρα 14 ιουλιου-14 σεπτεμβριου θα εχεις μια δυνατη. :give_rose: :give_rose:


Μπάμπη μου να σαι καλα ! Πραγματικά σε ευχαριστώ για τις ευχές σου , απο το στόμα σου και στου θεού το αυτί !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2012 09:47 #1062 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τι εστι σκουλοπετρα?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2012 11:21 #1063 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: τι εστι σκουλοπετρα?

Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2012 18:28 #1064 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μμμμμ ενδιαφερον.δουλευει εκει αυτο ευτυχη?η δολωσια πως γινεται?εχει αιμα?
και παλι να ζησετε αδερφε σα τα ψηλα βουνα!!!!!

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2012 18:33 #1065 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: μμμμμ ενδιαφερον.δουλευει εκει αυτο ευτυχη?η δολωσια πως γινεται?εχει αιμα?
και παλι να ζησετε αδερφε σα τα ψηλα βουνα!!!!!


ο Ευτυχης το ανεφερε αυτο επειδη του χαλαγαν τις δολωσιες
ειναι παρασιτο δεν κανει για δολωμα και αυτα τα ασπρα αγκθακια φερμουν φαγουρα αν το πιασεις
την ειχα πατησει πιτσιρικας :crazy:

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2012 18:58 #1066 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ευτυχως που υπαρχουν και οι συγαβροι και σου λενε ορισμενα πραγματα.ελπιζω να εισαι καλα φιλαρακι.τα λεμε :give_rose:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/09/2012 22:35 #1067 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μπάμπης (chief7) έγραψε: ευτυχως που υπαρχουν και οι συγαβροι και σου λενε ορισμενα πραγματα.ελπιζω να εισαι καλα φιλαρακι.τα λεμε :give_rose:


:drinks: :drinks:

ετσι ειναι Μπαμπη
κοκκινο αιμα κυλαει σε ολους μας
ασχετα αν καποιοι δυσκολευονται να το αποδεχτουν :whistle3: :crazy:

Ηλιας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2012 00:18 #1068 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μολις μπηκα παλι στο σαιτ , αστα Μπαμπη καταπινουν ολοκληρο το αγκιστρι και αν τις βαστα ο τοπος καλυτερα να τα μαζεψεις και να φυγεις .. Δεν ψαρεψανε καθολου τα δολωματα ..Τα συρομενα μου κατεστραμμενα ολα στο pater noster νομιζα οτι θα σωθω αλλα κανανε αναριχηση και ηταν ακομα και εκει ..Θελει προσοχη στο ξεαγκιστρωμα ποτε με τα χερια και καλυτερα να πεταξεις και το δολωμα μετα , με τις τριχουλες πανω που αφηνουνε δε νομιζω οτι ψαρι μπορει να γκιξει .. Μερες μερες κανουν την εμφανιση τους , προχθες ηταν εκαντονταδες !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2012 04:49 #1069 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
την σαρδελλα την κτυπουν αλυπητα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

οταν τα δω απλα χανω την αισιοδοξια μου!!!

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/09/2012 12:32 #1070 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Οι σκουλόπετρες θανατώνουν τα ψάρια κι έπειτα μπαίνουν μέσα τους (νομίζω από τα μάτια) και τρώνε σιγά σιγά τη σάρκα τους, αφήνοντας μόνο την πέτσα και τα κόκκαλα --μένει ένα πράγμα σαν μούμια.

Αμα είναι να τις χρησιμοποιήσεις, βάλε τις σε κανάν ευρωπαϊκό αγώνα στο Καραϊσκάκη.
:vampire:

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μπάμπης (chief7), ΝΑΣΟΣ, ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.348 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection