Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

31/12/2011 17:00 #661 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ουτε ζυγαρια να ημουν 1.090 γρ ειπα μεσα στο αμαξι και επεσα 10 γρ εξω :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 17:07 #662 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πρεπει να μου δωσετε ποσοστα γιατι πηγατε στον ψαροτοπο μου!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 17:11 #663 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Πρεπει να μου δωσετε ποσοστα γιατι πηγατε στον ψαροτοπο μου!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:





Θανο την πατησες κοψτου την μιση τωρααααααα!!!! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 17:12 #664 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ειναι 1080 γρ θα παρω εγω τα 0.80 γρ...χαχαχαχαχαχχααχα

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 17:16 #665 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Λοιπον Μητσο,την αλλη εβδομαδα που θα ξαναερθουμε(στο ματι),οτι πιασω ειναι δικο σου φιλαρακι!Αν δεν πιασω,θα σταματησω σε μια σουβλακερι και θα σου παρω σουβλακια!Παντως εσυ χαμενος δεν θα βγεις! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 19:57 #666 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τωρα θα γινει η Νεα Μακρη τοπος ιερος, τοπος προσκυνηματος και κατανυξης και θα συρρεουν ολοι οι πιστοι της ψαροσυνης. Την επομενη φορα που θα πατε δε θα εχει ουτε γωνιτσα να κατσετε...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2011 21:19 #667 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Τωρα θα γινει η Νεα Μακρη τοπος ιερος, τοπος προσκυνηματος και κατανυξης και θα συρρεουν ολοι οι πιστοι της ψαροσυνης. Την επομενη φορα που θα πατε δε θα εχει ουτε γωνιτσα να κατσετε...


:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Μπααα!Η παραλια της Νεας Μακρης ειναι πολλα χιλιομετρα!Το σημειο του Κουζουπη ομως ενα!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2012 14:25 #668 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καταρχην καλη χρονια και υγεια σε ολους μας και σωματικα και ψυχικα, κατι που ειναι και αυτο πολυτιμο αγαθο στις μερες μας

Παω κατ'ευθειαν στο θεμα

Ειμαι και εγω γκρινιαρης και επικροτω το γεγονος της αψαριας και οχι μονο!!!!!

Χθες πηγα για να παραλαβω την αδεια αλιειας απο γνωστο μου που μου κανε το χατιρι να την παρει και να μου την δωσει οταν εγω θα μπορεσω. Ετσι εριξα και το σπινοκαλαμο μεσα στο αμαξι για να δω τουλαχιστον αν παιζει τιποτα!!

Παω Ραφηνα και βρισκω ενα παληκαρι στο μεγαλο μωλο στο κοκκινο φαρο του λιμανιου, (αν θυμμαμαι καλλα ο μεγαλος μωλος εχει το κοκκινο φαναρι), οπου σπιναριζε και αυτος.

Αφου εριξα μεριμες βολες παω κατα το μερος του να αρχισω κουβεντα...

Εχει τιποτα??? ειδες κανα κυνηγι??? οχι μου απαντα η θαλασσα ειναι ακινητη & ησυχη απο τα ξημερωματα!!!!

Δεν περασαν 30-40 λεπτα και ετοιμαζεται να φυγει!!! Και εγω οντας απογοητευμενος περνω την τσαντα με τα ψαρακια στην πλατη και με το καλαμι αρματωμενο με max rap ξεκιναω την αναζητηση ψαριων επιστρεφοντας προς το αμαξι που ταν αρκετα πιο μακρια παρακολουθωντας ομως και την θαλασσα για να δω αν παιζει τιποτα!!!

Οταν εφτασα στο αμαξι δεν ειχα δει παρα μονο καλογριες στο μεγαλο μωλο!!!! ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΙΠΟΤΑ !!! ΟΥΤΕ ΓΥΛΟ!!!! και θελοντας να εχω και ολοκληρωμενη αποψη βαζω ποππερ και ψαχνω την παραλια μεχρι το ποταμακι!!!!

Θα σας κουρασω αν ξαναπω το τιποτα κι εδω?????

Μια αναλαμπη το καλοκαιρι με κοκκαλια και λουτσους ολα αυτα πεσαν μαζι σε διαστημα 2 μηνων δεν νομιζω να χαρακτηριζει αξιολογο εναν ψαροτοπο!!!

Εαν δεν εχει τα βοσκιαρικα (σαργοις μουρμουρι κεφαλοι τσιπουρα κ.λ.π.) ψαρια σε σχτικα καλη αναλογια τοτες δεν νομιζω οτι μπορει να χαρακτηριστει αξιολογος ψαροτοπος!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2012 15:02 #669 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αν θελειs τη γνωμη μου Κυριακο,ξεχασε τη ψαρευτικα τη Ραφηνα!!!Για διαφορουs λογουs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/01/2012 16:17 #670 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αν θελειs τη γνωμη μου Κυριακο,ξεχασε τη ψαρευτικα τη Ραφηνα!!!Για διαφορουs λογουs!!!


μα........ τοτε που θα πηγαινουμε Δημητρη??!!!

με βολευει και σαν αποσταση!!!

η μεγαλη πλακα Δημητρη ειναι οτι μια στις τοσες μας πεφτει και κανενα ψαρι!!! και συνηθως ειναι καλο!

οποτε τι κανουμε?? ψαρευουμε εκει για το ενα στα δεκα αλλα με ευκολια στην αποσταση (βολευει δηλαδη η αποσταση)

ή παμε για αναζητηση αλλου μερους που να μας δωσει ψαρια???

Εχε ομως και υπ 'οψιν οτι ειναι και ασφαλες να παει καποιος Ραφηνα ακομα και μονος κατι που σε αλλη περιπτωση ειναι μονο για τις ωρες της ημερας

εκτοις και αν μαζευτει παρεα!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.297 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection