Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

23/01/2011 10:25 #361 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τοτε εγω φιλε παυλο πρεπει να ειμαι πολυ μαγκας :cray: :cray:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2011 19:07 #362 από Δημητρης Πετρακος jplavrio
Απαντήθηκε από Δημητρης Πετρακος jplavrio στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
.......μονο να μην ευλογαμε τα γενεια μας!!Γιατι υπαρχει ψαρακι εδω μεσα,απο τα σπανια,που αρπαξε και συνχαρικια..εκτος και αν μετα την φωτο επεστρεψε στην θαλασσα,πραγμα που δεν το ειδα να γραφεται πουθενα.Ολοι μας πεσαμε σε αυτο το ατοπιμα αλλα μην βαραμε και παλαμακια.Ξερω τι επεται αλλα τα πραγματα τα λεω παντα οπως τα βλεπω.....τωρα βαρατε.... :violent1: :violent1:

ΕΓΓΛΕΖΟΣ....ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2011 21:15 #363 από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζενετίδης (Aytokrator) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η αγάπη μας για τη θάλασσα πρέπει να είναι αληθινή,

οχι μόνο λόγια αλλα πράξεις.

Προσεχουμε για να έχουμε.

catch and release

Catch And Release

CATCH AND RELEASE


Fly fishing Greece Catch & Release 2

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2011 13:47 #364 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η λαιμαργία ορισμένων ψαριών είναι φαινόμενο,οπότε θα πρέπει να προσέχουμε και εμείς.
Το να αποφύγουμε να πιάσουμε μικρά ψαράκια,είναι το ποιο εύκολο πράγμα,αρκεί πάντα
να έχουμε την θέληση,και την καλή διάθεση  :yes:
Κάθε μέρα πάω για ψάρεμα,έστω και να πιω το καφεδάκι μου ρίχνοντας 2 καλάμια!
Τα μικροψαρα τα βλέπω να φέρνουν βόλτες μπροστά μου  :yes:
Ποτέ όμως δεν σκέφθηκα να τα πιάσω.
Μπορούμε σίγουρα να αποφύγουμε τα μικρά, βάζοντας μεγάλα αγκίστρια,αρκεί να το θέλουμε  :yes:
Προτιμώ να φύγω άψαρος,παρά να βγάλω μικρά ψάρια από τον τόπο που επιλέγω.

Η νοοτροπία μας όμως είναι αυτή που μας κάνει να σκεφτόμαστε διαφορετικά από μερικούς άλλους,ίσως γιατί
η βοήθεια του psarema.gr μας έμαθε την απελευθέρωση ωστε να συμβάλουμε το δυνατόν περισσότερο.

Πριν αρκετά χρόνια το  catch and releace ήταν άγνωστο σε αρκετούς από εμάς,αλλά και στον περισσότερο κόσμο,στην Χώρα μας.
Με τον καιρό όμως μάθαμε αρκετοί το όφελός του,και το εφαρμόσαμε στην καθημερινότητά μας.
Έτσι με τον καιρό, όλο και περισσότεροι θα μαθαίνουν την χρησιμότητά του,ωστε να προσφέρουν το ελάχιστο στην θάλασσά μας.

Ξέρετε ότι αρκετός κόσμος όταν μας βλέπει να αφήνουμε ψάρια μας κοροϊδεύει!!
Χθες έτυχε να πιάσω 3 μικρά χταποδάκια, ρίχνοντας για σουπιές και καλαμάρια,η απορία ενός ηλικιωμένου Κυρίου
ήταν μεγάλη όταν με είδε στο πρώτο χταποδάκι να το βγάζω έξω;
Γιατί το αφήσατε να φύγει;
Γιατί είναι μικρό!!
Μια χαρά μεζές ήταν!!
Όχι κάλε μου κύριε δύστυχος είναι κάτω από τα όρια του νόμου!
Τι υπάρχει και νόμος για τα ψάρια χαχαχα!
Και λέει στο καπάκι!!
Η πετονιά σου τραβάει προς τα μέσα  :yes:
Τραβάω, και ένα ακόμη ποιο μεγάλο που ξεπερνούσε το μισόκιλο, βγήκε στον γιαλό  :yes:
Έβγαλα την καλαμαριέρα και το αφίσα στην άκρη πριν το κύμα να πάρει μονο του το δρόμο της επιστροφής  :yes:
Το χταπόδι άρχισε να φεύγει για την θάλασσα  :whistle3:

Ο Κύριος
Σου φεύγει,σου φεύγει :shok: είχε αφηνιάσει γιατί τα πλοκάμια του είχαν φθάσει στην άκρη της θάλασσας...

Ναι το βλέπω!
Θα το αφήσεις και αυτό  :scratch_one-s_head:
Φυσικά θα το αφήσω να πάει πίσω στην μάνα του  :crazy:
Μα γιατί ψαρεύεις μετα;
Είναι το χόμπι μου  :yes:
Τα αφήνεις όλα τα ψάρια που πιάνεις  :scratch_one-s_head:
Τα μικρά πάντα!
Και έτσι άρχισε ένας καλοπροαίρετος διάλογος με τον Κύριο να τρέμει από το κρύο,αλλά να μην φεύγει από εκεί
γιατί η δίψα του για γνώση έστω και στα γεράματα, τον έκανε να θέλει να μάθει περισσότερα,που θα τα μετέδιδε στον γαμπρό του,που ψάρευε με βάρκα,όπως και στο μικρό του εγγονάκι που είχε πάρει το βάπτισμα του
ψαρέματος με τον πατέρα του,αλλά με λάθος σκεπτικό όπως μου είπε αργότερα.


Όταν έχουμε την διάθεση, πολλά μπορούμε να αλλάξουμε, αρκεί να έχουμε την υπομονή και την επιμονή!!!

Το να φύγεις άψαρος είναι ένα μάθημα αξίας  που ελάχιστα το σκεφτόμαστε!
Αξία έχει να πάω να περάσω καλά,να ξελαμπικάρο,να μάθω,να διαβάσω την θάλασσα,να σκεφθώ πως μπορώ να πιάσω το μεγάλο,και όχι το μικρο ψαρι,να προσπαθήσω να μην κάνω σκουπίδια,να φάω,να πιω, δίπλα σε αυτή αν είναι δυνατόν,να μοιράσω την σκέψη μου με κάποιο φίλο για το καλύτερο αύριο.

Είναι τόσα πολλά που μπορείς να κάνεις δίπλα στην θάλασσα,που δεν σε νιαζει καν αν φύγεις άψαρος!!




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2011 14:16 #365 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ετσι ειναι καλε μου φιλε Ηλια ,
εχω την εντυπωση οτι αν κατσουμε να σκεφθουμε σοβαρα ποσες φορες φυγεμα αψαροι θα χασουμε τον λογαριασμο,
αλλα να σου πω κατι εξισου σοβαρα , ποτε οσες φορες κ αν εφυγα αψαρος δεν εφυγα στεναχωρημενος, προβληματισμενος μπορει αλλα λυπημενος οχι.
Αλλωστε η σκληρη πραγματικοτητα για τους περισοτερους απο εμας που ζουμε στο κλυνων αστυ ( πιστευω να το εγραψα σωστα αλλα κ να μην δεν εχει σημασια ) ειναι οτι παμε για ψαρεμα για να ξεφυγουμε απο αυτη την σκληρη πραγματικοτητα της πολης κ να λουστουμε στα γαλανα τα χρωματα της θαλασσας κ του ουρανου, να μας φυσηξει ο αερας κ να ξελαμπικαρει το μυαλο μας απο την πιεση της καθημερινοτητας, να γεμισουμε τα πνευμονια μας ιωδειο κ οχι co2 της πολης.
Αυτη ειναι η χαρα μας , η προεργασια, να φτιαξω αρματωσιες σωστες , μετρημενες σωστα , να ελενξω τα αγκιστρια, να αλλαξω οσα χρειαζοντε αλλαγη, να κοιταξω τα καλαμιαα, τους δολους τα παντα.
Να βρω το μερος, να τα στεισω, να δολωσω , να ριξω κ να περιμενω γεματος πλεον απο χρωματα, καθαρο αερα κ
ηρεμια στο μυαλο μου κ στην ψυχη μου.
Ειναι τοσο μεγαλη η αγαλιαση μου που ποσως με νοιαζει αν εχω η δεν εχω παρεα ποτε δεν νοιωθω μονος μου οταν ειμαι για ψαρεμα παντα οπου κ να στρεψω το κεφαλι μου κατι θα δω που μου κρατα παρεα κ δεν με κανει να νοιωθω μονος μεσα στην αγαλιαση μου.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2011 14:29 #366 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Αγαπητοί μου φίλοι και συνψαράδες.
Η θέση του Psarema.gr και το νόημα την συμμετοχής σε αυτό είναι η αγάπη και η προστασία της γαλανής ΚΑΙ ΟΧΙ το πως να την ξεπατώσουμε απλά παίρνοντας γνώσεις για διάφορες τεχνικές.
Σεβόμαστε την γαλανή για να μας σεβαστεί και αυτή.

Όσο αφορά τα διάφορα ποστ ή φωτογραφίες το Psarema.gr σας δίνει την δυνατότητα για αναφορά προς τους διαχειριστές απλά και γρήγορα.
Απλά χρησιμοποιείστε τα εργαλεία αυτά ώστε να ελαττωθούν αυτά τα φαινόμενα.

Αλήθεια όταν πιάνουμε ένα τέτοιο ψαράκι τι νιώθουμε?
Νικητές?
Μεγάλοι ψαράδες?
Άτυχοι?
Άχρηστοι?
ή απλά τυχεροί που μας δίνετε η ευκαιρία να το απελευθερώσουμε ξανά στη γαλανή?


Προτείνω να ορίσεις ένα-δύο άτομα.
Να τους δώσεις δικαιώματα «αναπληρωματικού διαχειριστή», να διαγράφουν φωτογραφίες και ποστ από τα «άλμπουμ» και από τα «αποτελέσματα».
Μόνο με αυτά τα δύο πεδία θα ασχοληθούν για κανά μήνα.

Εγώ δεν αυτοπροτείνομαι γιατί δεν έχω χρόνο.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2011 15:22 #367 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν ξερω αν ειναι λυση αυτη Βασιλη!Τι ειναι καλυτερα,να αφανιζει καποιοs κρυφα ολα τα μικροψαρα ή να το κανει φανερα?Το να ποσταρει καποιοs μια φωτο σου δινει το περιθωριο να του δωσειs να καταλαβει οτι αυτο δεν ειναι σωστο.Απλα το κανειs ευγενικα και με ωραιο τροπο.Αν δεν καταλαβαινει τοτε κανειs μια αναφορα!Ειναι πολλοι φιλοι που το κανουν απο αγνοια!Στο ακουσμα,τσιπουρα,σαργοs κλπ νομιζουν οτι επιασαν κατι πολυ σημαντικο και δεν υπολογιζουν αν αυτο ειναι μικρο!!!
Παντα το psarema.gr ειχε σαν αρχη να προσπαθει να μαs κανει καλουs ψαραδεs.Και δεν εννοω μονο στο να πιανουμε ψαρια αλλά και πωs να συμπεριφερομαστε σε αυτα και στο περιβαλλον γενικα!!!
Φιλια Billy Boy!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2011 16:36 #368 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Το να ποσταρει καποιοs μια φωτο σου δινει το περιθωριο να του δωσειs να καταλαβει οτι αυτο δεν ειναι σωστο.

:shok: :shok:

Επίτρεψέ μου να αναπτύξω ένα συλλογισμό.
1) Σε πόσα «αποτελέσματα» λιανόψαρων υπάρχουν από κάτω συγχαρήκια; Ανέτρεξε και θα δεις. Αραγε πως θα πείσουμε κάποιο νέο μέλος (ή και παλιό) ότι κάνει λάθος; Σε όποιον είπαμε κάτι, μας έβρισε.
2) Εγώ το φαντάζομαι σαν κανόνα ηθικής τάξεως. Σαν να λέμε: «Φίλε, στα κρυφά δεν ξέρουμε τι κάνεις, αλλά στο φόρουμ αυτό απαγορεύεται να δημοσιεύονται φωτογραφίες με λιανόψαρα». Εκτός από παράνομο και αντιδεοντολογικό, είναι και ξεφτίλα για το φόρουμ. Διότι είναι φόρουμ με αρχές.

Στη θάλασσα όλες οι φωτογραφίες της ντροπής.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2011 16:41 #369 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πανω κατω τα ιδια λεμε Βασιλη μου.Οτιδηποτε ειναι παρανομο και καταστροφικο δεν εχει θεση εδω μεσα!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/01/2011 17:23 #370 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εχθές τελικά κατάφερα να μπω για jigging.Δύσκολος καιρός,3αρι ΒΔ.Ψάρια λιγοστά στο βυθόμετρο.Σε μιά φάση βλέπω να γίνεται ένας ψιλοχαμός με επιθέσεις ψαριών στη ψιλούρα στο βυθό.Ρίχνω,το ψάρι κουμπώνει,το κεφάλι μεγαλό και πολύ δυνατό,κεφάλι από την αντίθετη φορά του σκάφους,πράγμα επικύνδινο για να μη σπάσει το καλάμι,ο αδερφός μου έτοιμος να βάλει μπρος για να μην ακουστεί το κρακ αλλά το ψάρι έκοψε.Έφυγε παρέα με τον πλάνο,μακάρι να έχει ξαγκιστρωθεί γιατί είναι κρίμα να μείνει με τον πλάνο επάνω του.
Σήμερα ήταν μία άλλη μέρα!!!! :dance3: :dance3: :dance3: :dance3: :dance3:

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.332 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection