Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

29/05/2014 23:14 #1491 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα Χρηστο....κοιτα ειναι λιγο μπερδεμενος ο νομος εχει πολλες ασαφειες!!.......

1. Αναφερει οτι απαγορευεται η χρηση του στο να σερνει αγκιστρια!!!....δηλαδη παραγαδι!!.....εμεις ομως στελνουμε 2 η 3 αγκιστρια το πολυ
2. ειχα προσωπικη εμπειρια οταν με ρουφιανεψανε και εσκασε το τζιπακι του λιμενικου ακριβως την ωρα που ειχα ετοιμη τη σουπια για να τη στειλω.......κατοπιν διαλογου μαζι τους δε μου πειρανε ΤΙΠΟΤΑ!!....αλλα μου κοψανε κληση κοντα στα 300 ευρω......οπου οταν εγινε η δικη πολυ απλα εδειξα στο δικαστη την αρματωσια που χρησιμοποιουσα και οτι αποτελουταν απο 3...αγκιστρια .........
Πολυ απλα αθωοθηκα!!!
3.οσο για βαρκακι θα σου πω ενα που χρησιμοποιω εδω και 1...χρονο και εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενος το βαρκακι λεγεται ΚΩΝΙ.....και για τα λεφτα του ειναι απλα ΤΕΛΕΙΟ!!.....
4.οτι χρειαστεις στειλε προσωπικο μηνυμα....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2014 00:34 - 30/05/2014 00:36 #1492 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: Γεια σου ρε θανο μερακλη :yu:
ερωτηση...
1) τι νουμερο ειναι η μανα?
2) ψαχνω για σκαφακι τι προτινεις? ειναι πολα τα λευτα...

Χρηστο η μανα ειναι νουμερο 50...Το σκαφακι μου το εχω κατασκευασει μονος μου...Θεωρω πως αν τα καταφερνει καποιος με τις κατασκευες,ειναι καλο να το φτιαχνει μονος του...Κυκλοφορουν πολλα απο δαυτα στην αγορα...Καποια ειναι αξιοπιστα,καποια αλλα ειναι παιχνιδια πειραγμενα...Μεγαλο κεφαλαιο το σκαφακι και οπως καταλαβαινεις δεν γινεται να συζητηθει ευκολα σε ανοικτη συζητηση...Μπορουμε αν θες να το συζητησουμε με πμ...Τωρα οσον αφορα το αν απαγορευεται,ο νομος ειναι πολυ συγκεχυμενος εξ οσων γνωριζω...Δεν αναφερει πουθενα ρητα και κατηγορηματικα πως απαγορευεται η αλιεια με τηλ/νο σκαφος..Ξερω απο εγκυρη πηγη,πως για να αλλαξει ο νομος,απαιτειται προεδρικο διαταγμα..πραγμα που προς το παρον δεν..Υπαρχουν περιοχες οπως το Αιγιο και αλλου,που μετα απο καταγγελιες και πιεσεις των επαγγελματιων,οι λιμεναρχες το πηραν πανω τους και εχουν αρχισει τις κατασχεσεις και τα προστιμα..Αν ο ενδιαφερομενος ομως το ψαξει με δικηγορο κλπ κλπ το παιρνει πισω..Καλο ομως ειναι να προσεχουμε που και πως το χρησιμοποιουμε για να αποφευγουμε τα μπλεξιματα με το λιμεναρχειο..και φυσικα δεν ριχνουμε επ ουδενι παραγαδι απο την ακτη..Αυτο σιγουρα απαγορευεται και αναφερεται ρητα..

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2014 01:04 #1493 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπερα φιλε Θανο......τι καλαμια δουλευεις αν επιτρεπεται??......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2014 10:05 #1494 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα.ο νομος ειναι μεσα στην ασαφεια.γνωστος μου με νεο σκαφακι αξιας 650 ευρω,ΜΗ γνωριζωντας τις συνεπειες το εριξε τη πρωτη μερα και συνεληφθη.προστιμο 300 ευρο και κατασχεση σκαφους.εκανε ενσταση και περιμενει.συναγριδες βγηκαν παρα πολλες αλλα σε περιοχες που δε φαινεσαι απο πουθενα.
και ειδικα οταν εφερναν τα καικια ζωντανες.ξερεις τι ειναι να φευγεις με 6 σουπιες και να φερνεις 3-4 κομματια και το μικροτερο να ειναι 3κιλο?
εγω βασικα ειμαι ενας απο τους διαφωνουντες της τεχνικης αυτης αλλα οταν δεν υπαρχουν και τα υπολοιπα να κανεις παιχνιιδι?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2014 11:20 #1495 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε: Καλησπερα φιλε Θανο......τι καλαμια δουλευεις αν επιτρεπεται??......

colmic unlimited 5-6 oz..

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2014 17:54 - 09/06/2014 23:11 #1496 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αφου ο κουζουπηηηηηης τα ποσταρισε να πω δυο πληροφοριες για το ψαρεμα.
Δολος τακοι σκουμπριου φρεσκου
Παραγαδι 11 αρι, με δυχρωμα 80 αρια παραμαλα
Βαθος συμφωνα με τις αναγραφες του βυθομετρου 90 - 100 μετρα περιμετρικα ναυαγιου.
Τα ψαρια υπςροχα με φανταστικα χρωματΑ προσεξτε το μεγαλο φαγκρι που κανει εως χρυσαφια χρωματα.

www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...60&Itemid=290#279933

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μενιδιάτης και 6 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/06/2014 23:35 #1497 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Άμα ο άνθρωπος ξέρει να ψαρεύει :P
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μπάμπης (chief7), basilis tsakiroglou και 2 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2014 07:28 #1498 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
δεν ξερεις ποση ωρα εκανα να καταλαβω τι είναι αυτό που ειχες πιασει.
Όταν συνειδητοποιησα τι είναι πεθανα στα γελια από την κουλαμαρα μου διοτι προσπαθουσα να καταλαβω τι ψαρι ηταν χαχαχαχαχ

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2014 14:22 #1499 από nikos1999
Απαντήθηκε από nikos1999 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και εγώ στη αρχή που το έβγαζα νόμιζα ότι ήταν χταποδάκι και όταν τον έβγαλα ξεράθηκα και εγώ στα γέλια :tease:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/06/2014 16:41 #1500 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Νικο μου για την ψαρια σου... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης, nikos1999

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.292 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection