andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 9 years ago

Bασιλης Λ. έγραψε: Καλησπερα Ανδρεα.
Οπως σου απαντησα κ στο fb το Olympus Active Jigging 2 20lb
πιστευω ειαι ιδανικο για σενα , αλλιως το Balzer Adrenaline flexo pilk 200 .
Bασικα δεν υπαρχει ακριβως αυτο που ζητας .
εγω εχω το Οlympus κ ειναι πολυ δυνατο καλαμι για αυτο κ στο προτεινω ,
με αυτο εκανα κ slow jigging στην αρχη κ πηρα αρκετα ψαρια οπως αυτο στην φωτογραφια.
επισης εκανα κ συρτη αφρου κ τσαπαρι .
Τωρα για τις τεχνικες που θελεις χρειαζεσαι 3 καλαμια κ οχι ενα .
Η επιλογη ειναι δικη σου !


Σε ευχαριστώ Βασίλη για την άμεση απάντηση......
Κάτι ακόμα.....με ποιο μηχανάκι θα συνδύαζες το Olympus;;; οριζοντίου ή καθέτου τυμπάνου;;;;

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection