andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 9 years ago

Bασιλης Λ. έγραψε: Καλησπερα Ανδρεα.
Οπως σου απαντησα κ στο fb το Olympus Active Jigging 2 20lb
πιστευω ειαι ιδανικο για σενα , αλλιως το Balzer Adrenaline flexo pilk 200 .
Bασικα δεν υπαρχει ακριβως αυτο που ζητας .
εγω εχω το Οlympus κ ειναι πολυ δυνατο καλαμι για αυτο κ στο προτεινω ,
με αυτο εκανα κ slow jigging στην αρχη κ πηρα αρκετα ψαρια οπως αυτο στην φωτογραφια.
επισης εκανα κ συρτη αφρου κ τσαπαρι .
Τωρα για τις τεχνικες που θελεις χρειαζεσαι 3 καλαμια κ οχι ενα .
Η επιλογη ειναι δικη σου !


Σε ευχαριστώ Βασίλη για την άμεση απάντηση......
Κάτι ακόμα.....με ποιο μηχανάκι θα συνδύαζες το Olympus;;; οριζοντίου ή καθέτου τυμπάνου;;;;


Η γνώμη σου για το Okuma Cortez Black ;;;;; λέω για το 12-20 η το 6-12......

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 δημιούργησε ένα νέο θέμα ' Πρόταση για Σετ Καλάμι-Μηχανάκι' στο φόρουμ. 9 years ago

Καλησπέρα σας.........
Έχετε να μου προτείνεται κάποιο σετ για καλάμι-μηχανάκι για ψάρεμα από βάρκα ;;;
Η χρήση του λίγο από όλα........καθετή, συρτή αφρού, ίσως ελαφρύ jigging , κτλ..........

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 9 years ago

Bασιλης Λ. έγραψε: Καλησπερα Ανδρεα.
Οπως σου απαντησα κ στο fb το Olympus Active Jigging 2 20lb
πιστευω ειαι ιδανικο για σενα , αλλιως το Balzer Adrenaline flexo pilk 200 .
Bασικα δεν υπαρχει ακριβως αυτο που ζητας .
εγω εχω το Οlympus κ ειναι πολυ δυνατο καλαμι για αυτο κ στο προτεινω ,
με αυτο εκανα κ slow jigging στην αρχη κ πηρα αρκετα ψαρια οπως αυτο στην φωτογραφια.
επισης εκανα κ συρτη αφρου κ τσαπαρι .
Τωρα για τις τεχνικες που θελεις χρειαζεσαι 3 καλαμια κ οχι ενα .
Η επιλογη ειναι δικη σου !


Σε ευχαριστώ Βασίλη για την άμεση απάντηση......
Κάτι ακόμα.....με ποιο μηχανάκι θα συνδύαζες το Olympus;;; οριζοντίου ή καθέτου τυμπάνου;;;;

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 9 years ago

Bασιλης Λ. έγραψε: Καλησπερα Ανδρεα.
Οπως σου απαντησα κ στο fb το Olympus Active Jigging 2 20lb
πιστευω ειαι ιδανικο για σενα , αλλιως το Balzer Adrenaline flexo pilk 200 .
Bασικα δεν υπαρχει ακριβως αυτο που ζητας .
εγω εχω το Οlympus κ ειναι πολυ δυνατο καλαμι για αυτο κ στο προτεινω ,
με αυτο εκανα κ slow jigging στην αρχη κ πηρα αρκετα ψαρια οπως αυτο στην φωτογραφια.
επισης εκανα κ συρτη αφρου κ τσαπαρι .
Τωρα για τις τεχνικες που θελεις χρειαζεσαι 3 καλαμια κ οχι ενα .
Η επιλογη ειναι δικη σου !


Σε ευχαριστώ Βασίλη για την άμεση απάντηση......
Κάτι ακόμα.....με ποιο μηχανάκι θα συνδύαζες το Olympus;;; οριζοντίου ή καθέτου τυμπάνου;;;;

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 9 years ago

Καλησπέρα σας......επαναφέρω το θέμα ύστερα από αρκετούς μήνες με μία ερώτηση.....
Έχετε να μου προτείνεται κάποιο σετ καλάμι-μηχανάκι για ψάρεμα από καγιάκ ;;;
Η χρήση του λίγο από όλα........καθετή, συρτή αφρού, ίσως ελαφρύ jigging , κτλ..........

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 10 years ago

Bασιλης Λ. έγραψε:

andreas69 έγραψε: Καλησπέρα σας......ποια είναι η γνώμη σας για αυτό ;;;;;
www.car.gr/6045216-duke

:good: :good: :good: Τελειο , ειναι οτι χρειαχεται για το ψαρεμα κ με δυνατοτητες για πολλες πατεντες , το καθισμα ειναι στη σωστη θεση κ πισω εχει πολυ χωρο για διαφορα οπως ψυγειακι, σακιδιο ή κουτι με δολωματα-τεχνιτα δολωματα , ακομα κ ηλεκτρικη μηχανη μπαινει σε περιπτωση που δεις οτι αξιζει!!!
Αν θα αγοραζα πλαστικο σαν αυτο θα αγοραζα κ αν ειχα παραπανω λεφτα ενα με προπελα.


Ύστερα από αρκετό διάβασμα και έρευνα αγοράς τελικώς αποφάσισα και παράγγειλα (δεν υπάρχει τώρα διαθέσιμο αλλά τυχαία το είδα και το δοκίμασα από έναν φίλο) το DUKΕ ,το οποίο φαίνεται ιδανικό για την χρήση που προορίζεται, με διαστάσεις : 4,20 / 0,78 / 0,35, 31 κιλά βάρος και με ικανότητα φόρτωσης πάνω 200kg.
Περισσότερα σχόλια και φωτό όταν το παραλάβω!

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 10 years ago

anton (Αντωνης Καντιδακης) έγραψε:

Γειά σου Αντρέα.

Και τα 2 πολύ καλά είναι. Βεβαια το Ocean ειναι γνωστό απο πολύ παληά.

Επιπλεον σε αυτά που αναφέρει ο ΨαροΒασίλης !pecheur2# , προσθέτω οτι το Duke ειναι μακρύτερο και στενότερο, αρα γρηγορότερο και ενδείκνυται περισσότερο για αποστάσεις και συρτή.

Θα σου πρότεινα να περάσεις να το δείς και να ζητήσεις να κάτσεις μέσα, να αισθανθείς τα πόδια σου και λίγο την θέση ψαρέματος. Σε πολλά καταστήματα σε αφήνουν να κάτσεις μέσα ενω το καγιάκ ειναι στο πάτωμα. Δεν χαλάει. Επίσης δες καλύτερα την μάρκα και ψάξτο και σε άλλα καταστήματα.

Περιμένουμε νέα,

καγιακΑντώνης

Αντώνη σε ευχαριστώ.......εσύ έχεις να μου προτείνεις κάποιο καγιάκ για την χρήση που θέλω κάνω;;;;(από εδώ ή εάν θέλεις με π.μ.)..............

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 10 years ago

Bασιλης Λ. έγραψε:

Εγω θα διαλεγα το Ocean kayak γιατι προσωπικα μου αρεσουν τα φαρδυα καγιακ 86 εκατοστα οπως ειναι αυτο , το καθισμα του που ειναι ανετο, ειναι δοκιμασμενα κ ειναι πολυ σταθερα κ ειναι Οcean Kayak εγγυημενο προιον!
στα μειον του εναι οι χωροι που εχει.

Επεδή το έχω δοκιμάσει όσον αφορά την θέση και την άνεση που παρέχει σε έναν ψηλό κωπηλάτη (όπως εγώ που είμαι 1.85) δεν παίζεται..........μπορείς να ψαρύεις χωρίς καμία ενόχληση πολλές ώρες !

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 10 years ago

Βέβαια έχω βρει από φίλο και ένα μεταχειρισμένο Prowler Big Game II
www.oceankayak.com/kayaks/angler_kayaks/prowler_big_game_II/
και όπως καταλαβαίνετε είναι η απόφαση δύσκολη........

Εσείς ποιο θα διαλέγατε από τα δύο και γιατί;;;;

Διαβάστε περισσότερα...

andreas69 απάντησε στο θέμα 'Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)' στο φόρουμ. 10 years ago

Η χρήση που προορίζεται....ψάρεμα (καθετή-συρτή) και βολτες κοντυνές και μακρυνές.

Διαβάστε περισσότερα...

No Internet Connection