× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

26/03/2012 15:19 #2591 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πολύ ωραίο το έφτιαξες Ανδρέα. Εύγε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2012 13:49 - 30/03/2012 13:51 #2592 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.
Σε λίγες μέρες ετοιμάζονται τα νέα amas {πλωτήρες}, με καλύτερη τεχνική και φινίρισμα. Αυτη τη φορά θα δουλέψω την εξηλασμένη με το νέο μου εργαλείο proxxon thermocut και θα κάνω το coating με epoxy σε vacuum infusion. Επίσης θα φτιάξω daggerboard και νέο πτερύγιο πηδαλίου μεγαλύτερο, ίσως με carbon. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να ανεβάσω fotos..

Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2012 22:33 #2593 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πωλούνται Παιδικές Φόρμες Νεοπρενίου για Νερό.
Το παιδί μεγαλώνει.
Όλες σε άριστη κατάσταση.
1) Φόρμα πάχους 3 mm κορμού με κοντά μανίκια και κοντά μπατζάκια. Γαλάζια μαύρη, ανοίγει από εμπρός. Ραμμένη από τον Καρτελιά. Κάνει για λεπτό παιδί ύψους 1,25 μ (4 χρονών).
2) Φόρμα πάχους 3 mm κορμού με κοντά μανίκια και κοντά μπατζάκια. Κίτρινη μαύρη, ανοίγει από εμπρός. Ραμμένη από τον Καρτελιά. Κάνει για λεπτό παιδί ύψους 1,35 μ (7 χρονών).
3) Ολόσωμη φόρμα Deep See 3-2mm Wetsuit Kids. Γαλάζια μαύρη, ανοίγει από πίσω. Έχει προστεθεί από τον Καρτελιά φερμουάρ εμπρός χαμηλά για εύκολο κατούρημα (αγοριού). Κάνει για παιδί ύψους 1,50 μ (10 - 11 χρονών).
Πωλούνται μαζί με τα μεταφορικά 60 Ευρώ
Γιώργος, τηλ.6932890176
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2012 01:10 #2594 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γράφοντας την πιο πάνω αγγελία, σκέφτηκα ότι λίγοι θα γνωρίζουν το πόσο χρήσιμο είναι να έχει η στολή νεοπρενίου ένα φερμουάρ για εύκολο κατούρημα.
Στον Πειραιά υπάρχει ο Καρτελιάς με καταδυτικό εξοπλισμό www.kartelias.gr/ Φτιάχνει και στολές στα μέτρα σας. Μπορεί με 10 Ευρώ να βάλει φερμουάρ για εύκολο κατούρημα σε οποιαδήποτε στολή έχετε. Σαν αυτό που φαίνεται στην φωτογραφεία που επισυνάπτω. Εγώ την πατέντα αυτή την έμαθα όταν είχα πάει να παρακολουθήσω μια σχολή Canyoning (διάσχιση φαραγγιών). Για να διασχίσεις ένα φαράγγι φοράς απαραίτητα στολή νεοπρενίου μαζί με άλλο εξοπλισμό για πάρα πολλές ώρες και είναι μεγάλη φασαρία το κατούρημα εάν δεν έχεις την πατέντα που αναφέρω.
Σε περίπτωση που ράψεις στον Καρτελιά νέα στολή που έχει μπροστά φερμουάρ, του λες να το κάνει να κατεβαίνει κάτω χαμηλά και να ανοίγει και από κάτω. Δηλαδή ενώ θα είναι κλειστό το φερμουάρ, δεν θα χρειαστεί να το ανοίξεις όλο από πάνω προς τα κάτω, αλλά θα το ανοίξεις με τον δεύτερο μηχανισμό από κάτω.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2012 02:04 #2595 από GL
Απαντήθηκε από GL στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Η φωτογραφεία της αγγελείας.

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2012 09:00 #2596 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

antonis123 έγραψε: www.inkefalonia.gr/apopseis/synenteyxeis...%B1%CE%BD%CF%8C.html

Πολυχρονοs Αντωνη μου με υγεια και ευτυχια.Οτι καλυτερο σου ευχομαι! :big_hbd: :occasion15:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 01:32 - 06/04/2012 02:17 #2597 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά μας.! :wav:

Πρόσκληση για καγιακοβόλτα σε Πειραιά πρός Πειραϊκή για Σάββατο μεσημέρι.

Δείτε καιρό να τρελαθούμε :tease: :this: :tease:

09:00 17.3 °C ΔΒΔ 10 Km/h (2Bf) 70 Αίθριος καιρός
12:00 23.7 °C Δ 8 Km/h (2Bf) 56 Αίθριος καιρός
15:00 26.6 °C ΔΝΔ 9 Km/h (2Bf) 48 Αίθριος καιρός
18:00 24.8 °C Ν 8 Km/h (2Bf) 50 Αίθριος καιρός
21:00 18.6 °C ΝΑ 9 Km/h (2Bf) 64 Αίθριος καιρός

Θα βρούμε να το ρίξουμε, παρκάροντας κοντά στο θωρηκτό Αβέρωφ.

Ωρες, 12 - 19 περίπου. Οσο θέλουμε γενικά, χωρίς πρόγραμμα, με το να βγαίνουμε σε παραλίες για ξεκούραση, ξεμούδιασμα κλπ.

Σηκωθείτε τώρα, απο καναπέδες, :this: ντιβάνια, πολυθρόνες, :this: καφετέριες, καταστάσεις μελαγχολίας κλπ και, στείλτε μύνημα εδώ για συντροφιά.! :yahoo:

Κόστος βενζίνης φθηνό γιατί είναι κοντά στην Αθήνα, διαδρομή άνετη γιατί πλέουμε παράλληλα και κοντά στην ακτή (και ξεκούραση οταν θέλουμε), πολλά πράγματα να χαζεύουμε, γυμναστική και χαλάρωμα (άδειασμα κακών φορτίσεων μυαλού-ψυχής).

:wav:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 08:39 - 06/04/2012 08:40 #2598 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ναιαιαιαιαι, είναι ωραία φάση, γουστάρω! :wav: :wav: :wav:
τέλειος καιρός :XXsunsmile: για κουπί και ξεφάντωμα! :yahoo: :yahoo: :yahoo:

τέλεια ιδέα!!!!!!!!!!! μπράβο Αντώνη :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:













Αλλα εγώ δεν μπορώ :cray: :cray: :cray:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/04/2012 11:29 #2599 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μπραβο αντωνη ωραια ιδεα,
να πω μια ιδεα ? γιατι να πατε να το ριξετε απο το αβερωφ κ να μην πατε ειτε στον σταυρο της πειραικης η ακομα καλυτερα στο τελειωμα της πειραικης εκει που ειναι η ταβερνα το νησι απο κατω εχει μια μικρη παραλιτσα με ανετη προσβαση για να κατεβασετε το καγιακ εκει κ ευκολα αν πατε πρωι να βρειτε να παρκαρετε το αυτοκινητο.
Το λεω για τον εξης λογο, Σκ στο σημειο που λες δεν μπορεις να περπατησεις απο τον κοσμο τα μηχανακια, τα ποδηλατα κ τα αυτοκινητα .

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 21:33 #2600 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
μπράβο Αντώνη, πάντα τέτοια...υπέροχη βόλτα και εικόνες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.349 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection