× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

07/07/2012 13:45 - 07/07/2012 13:46 #2651 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
............................................................................

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ανδρέας (zzarganas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/07/2012 15:32 #2652 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δημήτρη μας, πολύ όμορφη φωτό. Μακάρι να συμβεί και σε μας...

Νάσο, συγνώμη αλλά δεν πρόλαβα ν'απαντήσω. Τι γίνεται; Είσαι μόνιμα κάτω; Ψαρεύεις καλά; Εχει; Αμα σου σκαλώσει κάνα μεγάλο πάρε τηλέφωνο να κατέβω με το Καγιάκ να το βγάλουμε!!! :tease:

Στείλε μου σε παρακαλώ "πμ" με τηλέφωνα..

Χαιρετισμούς,

καγιακΑντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2012 20:49 #2653 από σταμπαμπας γιωργος
Απαντήθηκε από σταμπαμπας γιωργος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
τελικα τι ειναι αυτο που εφτιαξα,μαλον παλι μαζι μου θα γελανε οι λουομενοι

γιωργος ο κουλουργιωτης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/07/2012 21:46 #2654 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γιώργο, πολύ εντυπωσιακό αυτό που έφτιαξες..!!! :yes3: :yahoo: :shok:

Τι είναι όμως; Μήπως γιγάντιο ηλεκτρικό σίδερο; Οι σωλήνες γύρω-γύρω τι είναι; Μήπως για να το αφήνεις να κρυώνει;;;;;!!! :shok:

Είμαστε πάρα πολύ περίεργοι να το δούμε σε χρήση (όποια είναι αυτή) :yess:

Μην σε νοιάζει αν κάποιοι κάνουν πλάκα, γελάνε η χαζεύουν... Εσύ να ευχαριστιέσαι ότι κάνεις έχει σημασία και Χίλια μπράβο για το δημιουργικό μυαλό σου, ότι και να κάνεις. !! :yes3:

Εμείς εδώ, ίσως εχεις διαβάσει παλαιές ιστορίες μας, έχουμε πολλές-πολλές πατέντες φτιάξει κατά καιρούς.. Εγώ έκανα ιστίο απο πλαστική κουρτίνα μπάνιου με δελφινάκια, άλλος φίλος για νάχει σκιά στερέωσε ομπρέλλα θαλάσσης στο καγιάκ, άλλος (για νάχει σταθερότητα) εδεσε πλωτήρες απο καγιάκ απο τα jumbo, κλπ, κλπ.

Αντε, δημοσίευσε κάποια φωτό να το δούμε σε χρήση. Και αν θές οποιαδήποτε βοήθεια εδώ είμαστε, είτε για να απαντήσουμε αν μπορούμε, είτε για νάρθουμε μαζί σε δοκιμή... Μας αρέσουν τα τρελλά..

Χαιρετισμούς

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2012 05:59 - 10/07/2012 06:00 #2655 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σανιδα surf με βοηθητικεs ειναι Γιωργο μου... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Γεια σου Γιωργη γιγαντα!!!
Να εισαι καλα!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/07/2012 06:53 #2656 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Είμαι δύο μίλια νοτιοδυτικά του Αρχάγγελου κ ενάμιση μιλήσατε βόρεια της Ελαφονήσου παρακαλειτε ο καπετάν καλωδιακής όπως έρθει με το καγιάκ για άμεση βοήθεια.
6945104668

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2012 01:32 - 17/07/2012 01:34 #2657 από ΜΗΝΑΣ
Απαντήθηκε από ΜΗΝΑΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σας παιδια! Εχω παρει καγιακ για ψαρεμα (ocean kayak trident 13) και έκανα την πρωτη μου βολτα. :dance3: Χρειαζομαι αρκετη εξασκηση στο κουπι αλλα για πρωτη φορα μου φανηκε αρκετά εύκολο. Περιττό να πω για την αισθηση της ελευθεριας, την απολαυση των ήχων της θαλασσας, την εξευρευνηση της ακτης και ολα αυτα που ήδη τα ξέρετε.

Λοιπόν πρέπει σιγα σιγα να το εξοπλίσω και για ψαρεμα. Εχω προσπαθησει να διαβασω ολα τα μηνυματα αλλά ειναι ατελειωτα. Με απασχολει το θέμα επιλογης καλαμιων, μηχανισμων, πετονιας για συρτη αφρου. Στοχος μελανουρια, σαβριδια, κοκκαλια, λαυρακια, λουτσοι, λιτσες, γοφαρια, κυνηγοι.

Εχω προσέξει αυτα τα καλαμια που είναι προσιτα και από κορυφαίες εταιρείες.
1. ITALCANNA VENEZIA 1,52m (μονοκομματο, βγαινει σε 6lb, 12lb και 20lb)
2 PENN LONG BEACH 16-30Lb, 1.80m (δισπαστο)

Εχετε κάποια άποψη;
Ποιες αντοχές σε lb βολεύουν περισσότερο στο συγκεκριμένο ψάρεμα από kayak;
Εχει βάση να πάρω ένα 6lb για πολυ ελαφρα τεχνητα και λεπτή αρματωσιά και ένα 16-30Lbs για βαρυτερα;
Με το 16-30Lbs θα μπορω να χρησιμοποιήσω ελαφρο τεχνητο (πχ κουταλακι ή raglou);
Η μήπως δεν χρειαζεται ψειρισμα και όλα καλά είναι;
Να προτιμήσω δισπαστο ή μονοκόμματο;

Ευχαριστώ και καλώς σας βρηκα... :fish1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2012 20:52 #2658 από σταμπαμπας γιωργος
Απαντήθηκε από σταμπαμπας γιωργος στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
παντος μενει στον αφρο,αρα δεν το λες υποβρυχιο. :14:

γιωργος ο κουλουργιωτης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, anton (Αντωνης Καντιδακης), Αρης ( ARKAlOS ), Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/07/2012 12:50 #2659 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μπράβο Γιώργο, φαίνεται πολύ διαφορετικό στο νερό.! Προσοχή όμως μην πάθετε ηλεκτροπληξία! :tease: Το καλώδιο που συνδέεται με την πρίζα που είναι; Μη μας πείς οτι δουλεύει μόνο με μπαταρίες;;;!! :tease:

Σοβαρά τώρα, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να το δούμε με άνθρωπο να πλέει.. Αντε, είμαστε περίεργοι.!! :yes3: :yes: :yu:

Για σανίδα μοντέρνη οπου κάνεις κουπί όρθιος είναι Οκ, αλλά για στύλ καγιάκ, θα βοηθούσε πολύ μια θέση...Θα μπορούσες να βάλεις ακόμα (καρφώσεις) και μια καρέκλα πλαστική χωρίς τα πόδια..Θέλουμε κι'αλλες φωτό. :tr_hi: :yahoo:

Με γειά.! Τι είναι το μπλέ υλικό απο κάτω; οι σανίδες απο τι είναι;

Αντώνης
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/07/2012 13:06 #2660 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μηνά, γειά σου και καλώς ήρθες! :tr_hi:

Με γειά στο σκάφος και καλούς πλόες!! :yahoo: :yes3: :yes:

Διάβασε όλα τα σχετικά αναλυτικά άρθρα για εκπαίδευση, ασφάλεια κλπ. Δεν είναι πολλά και είναι συγκεντρωτικά. Επίσης στην ενότητα ψάρεμα με καγιάκ, αναφέρεται ο κατάλληλος εξοπλισμός ψαρέματος.

Γι'αυτα που προτείνεις, εγώ θα προτιμούσα το ελαφρύ 6λβ. Πετονιές αόρατες εως 0,18 - 0,25 μιλιμ. Κάνουν για όλα τα τεχνητά, εκτός συρτής βυθού. Μην ξεχάσεις μικρή απόχη μαζί.

Γενικά φυσικά όλα τα καλάμια κάνουν, αλλά τα εύκαμπτα, "μιλούν" καλύτερα με το λύγισμα. Επίσης, δουλεύουν καλύτερα στην καθετή. θα πρότεινα σαν 2ο το 12λβ.

Τις περισσότερες φορές, θα κάνεις συρτή αφρού με 2 ταυτόχρονα.

Στην ελαφριά συρτή απο σκάφος δεν σε ενδιαφέρει το είδος του καλαμιού (ευαισθησία) λειτουργικά, εκτός της ευκολίας του να βλέπεις το λύγισμα. Τα υπόλοιπα τα κάνουν τα φρένα του μηχανισμού.

Το μονοκόμματο είναι κάπως καλύτερο απο το δίσπαστο. Το δίσπαστο βολεύει πολύ στην μεταφορά με αυτοκίνητο κλπ.

Ρωτα οτι άλλο θέλεις, χαιρετισμούς,
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΜΗΝΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.332 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection