Ερώτηση Slow Pitch Jigging

06/06/2016 22:21 #141 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Slow Pitch Jigging
to max 350 γρ ,ειναι το μεγιστο βαρος και σε αυτα τα ορια το καλαμι εχει μαλακη συμπεριφορά. Για τα βαθη που λες τα 140-160 γρ τα δουλευει τελεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/06/2016 22:25 #142 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Slow Pitch Jigging

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ έγραψε: Δημητρη ποιο hurricane μου προτεινεις.ψαρευω με σιλικονες και πλανους απο 80-150 γρ. το θεωρεις καλυτερο απο ταιλκγουοκ ;; (τωρα ψαρευω με μαγιορκραφτ κροσταζ 180 )


θα διαλεγα το B-70/H2MF. Το tail walk να πας να το δεις απο κοντα στο biggame, δεν ξερω, εχω ακουσει καλα λογια αλλα εχω την αισθηση οτι ειναι ποιο μαλακα και ισως δεν σε βολεψει στις σιλικονες. Οπως και ναχει αν δεν τα δεις ολα απο κοντα., οτι και να πω ειναι σχετικο. Σε τι βαθος ψαρευεις??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2016 18:14 #143 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Slow Pitch Jigging

Γιώργος έγραψε: Επίσης ξέχασα να σου πω ότι εξαιρετική επιλογή για μηχανισμό είναι και το Avet MXJ www.avetreels.net/reels/mx-series-91/mxj...ag-casting-reel.html που μπορείς να το βρείς εδώ www.tackleking.de/avet-multirollen/16-avet-mxj-58.html από 260 ευρώ με τα μεταφορικά, υπόψη ότι θέλει πολλά μέτρα από νήμα ΡΕ 2.0 για να γεμίσει οπότε θα πρέπει να βάλεις πρώτη στρώση με απλή μετονιά,

καθώς και το Maxel Hybrid 20C sta 335 ευρώ από Ελλάδα που μπορείς να το βρείς στο www.tsourosmarine.gr/products_gr.asp?prodid=3593[/quot

Γιωργο τι γνωμη εχεις για τον avet jx high speed? αυτος μαζευει ανα περιστροφη 46" δηλαδη κοντα 115 εκ.Μηπως ειναι ο ποιο καταλληλος των avet για slow?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2016 18:39 - 07/06/2016 18:40 #144 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Slow Pitch Jigging
Μην το βαραίνεις το άθλημα, κοιτάς μηχανισμούς τέρατα, με μεγάλο βάρος και χιλιόμετρα νήματος. Η δική μου άποψη, πάρε όσο πιό ελαφρύ μηχανισμό μπορείς και "κοντό" ως προς το πόσο εξέχει πάνω από την βάση του καλαμιού.

Η τάση στο slow jigging έχει αρχίσει και αλλάζει, ελαφρά εργαλεία και λεπτά νήματα, μικροί πλάνοι μέχρι 150gr max. Κοίτα το βίντεο παρακάτω φίλου που με πολύ λεπτά εργαλεία, νήμα PE 1 με παράμαλο 0.33 μμ και πλανάκι 60 γρ, έβγαλε ροφό 27 κιλά από τα 33 μέτρα!

www.facebook.com/100005162205453/videos/589341064581295/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2016 22:53 #145 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Slow Pitch Jigging

Γιώργος έγραψε: Μην το βαραίνεις το άθλημα, κοιτάς μηχανισμούς τέρατα, με μεγάλο βάρος και χιλιόμετρα νήματος. Η δική μου άποψη, πάρε όσο πιό ελαφρύ μηχανισμό μπορείς και "κοντό" ως προς το πόσο εξέχει πάνω από την βάση του καλαμιού.

Η τάση στο slow jigging έχει αρχίσει και αλλάζει, ελαφρά εργαλεία και λεπτά νήματα, μικροί πλάνοι μέχρι 150gr max. Κοίτα το βίντεο παρακάτω φίλου που με πολύ λεπτά εργαλεία, νήμα PE 1 με παράμαλο 0.33 μμ και πλανάκι 60 γρ, έβγαλε ροφό 27 κιλά από τα 33 μέτρα!

www.facebook.com/100005162205453/videos/589341064581295/

Το βαρος του δεν ειναι λιγοτερο απο του ocea jigger και σε ρωτησα γιατί συμφωνω με την αποψη σου απο τη μια πλευρα, αλλα απο την άλλη καλο ειναι να εχουμε ενα μηχανακι που να κανει περισσοτερες δουλειες. Προς το παρον εχω τον maxel 30, αλλα τον jx το κοιταζω και για αλλες βαριες δουλειες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2016 23:15 #146 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Slow Pitch Jigging

Γιωργο τι γνωμη εχεις για τον avet jx high speed? αυτος μαζευει ανα περιστροφη 46" δηλαδη κοντα 115 εκ.Μηπως ειναι ο ποιο καταλληλος των avet για slow?


ΟΚ, δεν διαφωνώ να έχεις έναν μηχανισμό για περισσότερες δουλειές, τώρα το αν χρειάζεσαι ανάκτηση 85 ή 115 cm είναι σχετικό με το βάθος που ψαρεύει κανείς. Αν ψαρεύεις σε λογικά βάθη, μέχρι 60-80 μέτρα, δεν χρειάζεσαι τα 115 cm ανάκτηση, σε μεγαλύτερα βάθη όμως σαν τα 100-150-200 μέτρα το χρειάζεσαι γιατί το νήμα, εκτός αν είναι απόλυτη λαδιά δεν φυσάει και δεν έχει ρεύματα, θα κατεβαίνει υπό γωνία στον βυθό και η κάθε μανιβελιά στην πραγματικότητα δεν θα μετακινεί τον πλάνο 115 cm πάνω από τον βυθό, αλλά λιγότερο, έως πολύ λιγότερο, ανάλογα με την γωνία του νήματος που προκαλεί το ξέσυρμο του σκάφους και τα ρεύματα που επικρατούν.

Γι αυτό και τα γιαπάνια μαστόρια λένε να μην προσπαθείτε να κάνετε slow jigging χωρίς να είναι ακινητοποιημένο το σκάφος σας πάνω από το σημείο ενδιαφέροντος, γιατί θα ματαιοπονείτε αδίκως. Αν πιαστεί κάτι θα είναι περισσότερο από τύχη παρά από την επιτυχημένη εφαρμογή της τακτικής.

Προσωπικά τα πολλά μέτρα βάθος, πάνω από 60-80 μέτρα, τα έχω ψιλοπαρατήσει, περισσότερες επιτυχίες έχω σε ρηχότερα νερά, και με συνδυασμό τεχνικών όπως tenya, inchiku, ελαφρά πλανάκια, και δεν παιδεύομαι άδικα προσπαθώντας να κάνω slow jigging στα 180 μέτρα βάθος που πρέπει να βρώ τις ιδανικές συνθήκες καιρού για να μπορώ να σταθώ σχετικά ακούνητος σε ένα σημείο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2016 21:22 #147 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Slow Pitch Jigging

Γιώργος έγραψε:

Γιωργο τι γνωμη εχεις για τον avet jx high speed? αυτος μαζευει ανα περιστροφη 46" δηλαδη κοντα 115 εκ.Μηπως ειναι ο ποιο καταλληλος των avet για slow?


ΟΚ, δεν διαφωνώ να έχεις έναν μηχανισμό για περισσότερες δουλειές, τώρα το αν χρειάζεσαι ανάκτηση 85 ή 115 cm είναι σχετικό με το βάθος που ψαρεύει κανείς. Αν ψαρεύεις σε λογικά βάθη, μέχρι 60-80 μέτρα, δεν χρειάζεσαι τα 115 cm ανάκτηση, σε μεγαλύτερα βάθη όμως σαν τα 100-150-200 μέτρα το χρειάζεσαι γιατί το νήμα, εκτός αν είναι απόλυτη λαδιά δεν φυσάει και δεν έχει ρεύματα, θα κατεβαίνει υπό γωνία στον βυθό και η κάθε μανιβελιά στην πραγματικότητα δεν θα μετακινεί τον πλάνο 115 cm πάνω από τον βυθό, αλλά λιγότερο, έως πολύ λιγότερο, ανάλογα με την γωνία του νήματος που προκαλεί το ξέσυρμο του σκάφους και τα ρεύματα που επικρατούν.

Γι αυτό και τα γιαπάνια μαστόρια λένε να μην προσπαθείτε να κάνετε slow jigging χωρίς να είναι ακινητοποιημένο το σκάφος σας πάνω από το σημείο ενδιαφέροντος, γιατί θα ματαιοπονείτε αδίκως. Αν πιαστεί κάτι θα είναι περισσότερο από τύχη παρά από την επιτυχημένη εφαρμογή της τακτικής.

Προσωπικά τα πολλά μέτρα βάθος, πάνω από 60-80 μέτρα, τα έχω ψιλοπαρατήσει, περισσότερες επιτυχίες έχω σε ρηχότερα νερά, και με συνδυασμό τεχνικών όπως tenya, inchiku, ελαφρά πλανάκια, και δεν παιδεύομαι άδικα προσπαθώντας να κάνω slow jigging στα 180 μέτρα βάθος που πρέπει να βρώ τις ιδανικές συνθήκες καιρού για να μπορώ να σταθώ σχετικά ακούνητος σε ένα σημείο.


ουτως ή άλλως στο Ν Ευβοικο που παιζω τετοια βαθη δεν υπαρχουν, αλλα εχει ρευματα και μερικες φορες πραγματι υπα΄ρχει δυσκολία. Ποια ειναι τα ελαχιστα βαθη που εχεις παρει ψαρια? Προσωπικα στα 32 μετρα που τα βλεπω στο βυθομετρο δεν τσιμπανε με τιποτα παρα μονο παιζουν, οτι εχω κανει απο τα 60 και πανω. Σκεφτομαι στα ρηχα να εχω μηχανη σβηστη (αν επιτρεπουν οι συνθηκες), μηπως και ξεθαρεψουν. !boat_smiley

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/06/2016 22:55 - 10/06/2016 22:57 #148 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Slow Pitch Jigging

ουτως ή άλλως στο Ν Ευβοικο που παιζω τετοια βαθη δεν υπαρχουν, αλλα εχει ρευματα και μερικες φορες πραγματι υπα΄ρχει δυσκολία. Ποια ειναι τα ελαχιστα βαθη που εχεις παρει ψαρια? Προσωπικα στα 32 μετρα που τα βλεπω στο βυθομετρο δεν τσιμπανε με τιποτα παρα μονο παιζουν, οτι εχω κανει απο τα 60 και πανω. Σκεφτομαι στα ρηχα να εχω μηχανη σβηστη (αν επιτρεπουν οι συνθηκες), μηπως και ξεθαρεψουν.


Ψαρεύω στην ανατολική πλευρά της Άνδρου, τα νερά εκεί είναι 30+ μέτρα βάθος σε μικρή απόσταση από τα βράχια της ακτής, και μετά σταδιακά βαθαίνουν μέχρι τα 100 μέτρα σε απόσταση έως και ενάμισυ-δύο ναυτικών μιλίων. Από εκεί και πέρα γρήγορα γίνεται άβυσσος. Ψάρια πιάνω και σε αυτά τα βάθη, 20-40 μέτρα, αλλά με σβηστή την μηχανή όπως λες, κάνοντας drifting με μία πλωτή άγκυρα για φρενάρισμα του σκάφους, τα ρεύματα και ο αέρας εκεί σε πάνε με πάνω από 1.0-1.5 μίλια αν σε ξεσέρνει ελεύθερα το ρεύμα και ο αέρας, με την χρήση πλωτής άγκυρας πέφτει στα 0.5-0.9.

Σε βαθύτερα νερά, πάνω από τα 60-80 μέτρα είναι πολύ δύσκολο να ψαρέψεις στην περιοχή μου μιας και τα ρεύματα είναι πολύ δυνατά, σε συνδυασμό με τον αέρα, και πολύ γρήγορα μετακινείσαι ακόμα και με πλωτή άγκυρα εκτός στόχου, Σκέψου π.χ. ότι αν σε ξεσέρνει το ρεύμα και ο αέρας με ένα μίλι την ώρα σε ένα λεπτό της ώρας έχει μετακινηθεί το σκάφος σου τουλάχιστον 30 μέτρα μακρυά από τον στόχο, σε τρία λεπτά, όσο ώρα παίρνει να ρίξεις έναν πλάνο στα 100 μέτρα βάθος και να κάνεις πέντε-εξι τζιγκαρίσματα, έχεις βρεθεί τουλάχιστον 100 μέτρα μακρυά από τον στόχο σου!

Επομένως, στα ρηχά 20-40 μέτρα πιάνει κανείς ψάρια αν δεν τα τρομάζει με τον θόρυβο της μηχανής και τον όγκο του σκάφους, από εκεί και επάνω η αντίληψη των ψαριών στον θόρυβο και την παρουσία του σκάφους σταδιακά μειώνεται. Σκέψου ότι στο βιντεάκι που σου είπα να παρακολουθήσεις στο facebbok ο φίλος έπιασε ροφό 27 κιλά στα 33 μέτρα βάθος, με σβηστή βέβαια μηχανή, άρα υπάρχει ζωή και μάλιστα μεγάλη και σε αυτά τα βάθη, αρκεί να τηρείς τους κανόνες για να περιορίσεις τον θόρυβο, ηχητικό και οπτικό, της παρουσίας σου από τα ψάρια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2016 18:08 #149 από Akis
Απαντήθηκε από Akis στο θέμα Slow Pitch Jigging
Εγω προσωπικα προχωραω στην αγορα του black horse 350 gr πιστευω θα με βολεψει και σε αλλες τεχνικες.
Τωρα για μηχανακι προς το παρον δεν θα παρω κατι γιατι ειμαστε λιγο με αδειες τσεπες......
Αργότερα βλεπουμε..
Ευχαριστω για την βοηθεια!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/06/2016 22:15 #150 από dimitris georgiou
Απαντήθηκε από dimitris georgiou στο θέμα Slow Pitch Jigging

Akis έγραψε: Εγω προσωπικα προχωραω στην αγορα του black horse 350 gr πιστευω θα με βολεψει και σε αλλες τεχνικες.
Τωρα για μηχανακι προς το παρον δεν θα παρω κατι γιατι ειμαστε λιγο με αδειες τσεπες......
Αργότερα βλεπουμε..
Ευχαριστω για την βοηθεια!

Σκεψου το hurricane B70/H2MF, Ειναι 70-80 € ακριβοτερο, αλλα ειναι μια κλιμακα παραπανω, οχι οτι αυτο που θες δεν ειναι καλο, αλλα το αλλο ειναι καλυτερο. Ζητα σκληρο καλαμι, απο την εμπειρια μου τη λιγη, το σκληρο το κανεις και μαλακο με βαρυτερο πλανο και μπορεις και βαθυτερα να πας και να ξεπερασεις προβληματα με ρευματα. Που ψαρευεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection