Ερώτηση επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

15/12/2008 14:42 #11 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

Γιάννη όταν λέμε διορθωτικό γραφίτη τι εννοούμε? Για αισθητικούς σκοπούς? Γιατί απ' όσο ξέρω έτσι και πάθει ζημιά ο γραφίτης δεν επιδιορθώνεται μετά.


Ακριβώς έτσι  :victory:

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 15:19 #12 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

Τι εννοείς γρατσούνισμα Ντίνο? Γιατί εγώ έχω ένα καλάμι που από τον πρώτο (προς το μηχανάκι) οδηγό έχει φύγει πολύ κόλλα από την μια πλευρά που χτυπά το shock leader και δεν έχω κάνει τίποτα χωρίς να έχω πρόβλημα.

πασχαλη εκει που εχει περαστει  κολλα γαι να δεθει ο οδηγος ,το εψχω τριψει κατω απο απαροσεξια ,λιγο ειναι αλλα εγω λογω 'τελειομανιας' δε μπορω να το βλεπω .ξαναπερναω κολα?καιω δηλ τη παλια και ξανα κολα η διορθωνεται? :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 16:16 #13 από a Guest
Αν ζεστάνεις την κόλα μάλλον θα καταστραφεί. Ότι και να κάνεις πέρα από το να αλλάξεις τελείως το δέσιμο νομίζω θα φαίνεται σαν μπάλωμα.

Καλύτερα να ρωτήσεις έναν ειδικό Ντίνο. Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 18:16 #14 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
πασχαλη οπως και να εχει σε ευχαριστω :give_rose: :give_rose: :give_rose:θα ρωτησω και αν δω οτι δε γινεται κατι αλλο θα βγαλω τη κολα και θα τη ξαναπερασω.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 18:38 #15 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

Τι εννοείς γρατσούνισμα Ντίνο? Γιατί εγώ έχω ένα καλάμι που από τον πρώτο (προς το μηχανάκι) οδηγό έχει φύγει πολύ κόλλα από την μια πλευρά που χτυπά το shock leader και δεν έχω κάνει τίποτα χωρίς να έχω πρόβλημα.

πασχαλη εκει που εχει περαστει  κολλα γαι να δεθει ο οδηγος ,το εψχω τριψει κατω απο απαροσεξια ,λιγο ειναι αλλα εγω λογω 'τελειομανιας' δε μπορω να το βλεπω .ξαναπερναω κολα?καιω δηλ τη παλια και ξανα κολα η διορθωνεται? :give_rose:

Όχι Ντίνο δεν γίνετε να κάψεις την κόλλα και να ξαναπεράσεις άλλη από πάνω

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 19:03 #16 από a Guest
Ντίνο η κόλλα μόνη της δεν πρόκειται να βγει. Θα πρέπει να βγάλεις και το νήμα οπότε εάν θες να γίνει σωστή δουλειά (σαν τελειομανής που είσαι) θα πρέπει μάλλον να αφαιρεθεί εντελώς ο οδηγός ώστε να καθαρίσει καλά το blank και να ξαναδεθεί από πάνω ο ίδιος ή αντίστοιχος. Εκτός και αν μπορείς με το ένα πόδι δεμένο να καθαρίσεις το 2ο και να γλιτώσεις την πλήρη αφαίρεση.

Είναι μπελαλίδικη δουλειά όμως και θέλει και κάποια εμπειρία. Δεν θα σου πρότεινα να μάθεις τέτοιες εργασίες σε ένα καλό καλάμι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 19:47 #17 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
Ντίνο η κόλλα μόνη της δεν πρόκειται να βγει. Θα πρέπει να βγάλεις και το νήμα οπότε εάν θες να γίνει σωστή δουλειά (σαν τελειομανής που είσαι) θα πρέπει μάλλον να αφαιρεθεί εντελώς ο οδηγός ώστε να καθαρίσει καλά το blank και να ξαναδεθεί από πάνω ο ίδιος ή αντίστοιχος.

Είναι μπελαλίδικη δουλειά όμως και θέλει και κάποια εμπειρία. Δεν θα σου πρότεινα να μάθεις τέτοιες εργασίες σε ένα καλό καλάμι.
[/quote]

:good: :good: :good:

Θα συμφωνήσω με τον Πασχάλη, εγώ όταν το δοκίμασα τις πρώτες φορές απέτυχα, γι' αυτό πρώτα δοκιμές σε παλιά καλάμια για να αποφύγουμε στενοχώριες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 21:32 #18 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)

εκει που εχει περαστει  κολλα γαι να δεθει ο οδηγος ,το εψχω τριψει κατω απο απαροσεξια ,λιγο ειναι αλλα εγω λογω 'τελειομανιας' δε μπορω να το βλεπω .ξαναπερναω κολα?καιω δηλ τη παλια και ξανα κολα η διορθωνεται? :give_rose:


τριψε με το υαλοχαρτο που εχεις γυρ-γυρω ελαφρα την κολλα και περασε πανω της ακομη ενα επιπεδο.
Δεν θα εχεις προβλημα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2008 22:28 #19 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
φωτη  :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/12/2008 21:08 #20 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: επιδιορθωσεις καλαμιων (βαψιμο ,βερνικωμα κ.τ.λ)
παιδια ευχαριστω ολους για της απαντησεις σας ,εκει που ειχε τριφτει η κολλα γυρω απο τον οδηγο το ετριψα με γυαλοχαρτο 2000 νερου και διαμορφωσα παλι το σχημα της κολλας οπως ηταν πριν ,και μετα εριξα βερνικι αμαξιου.αποτελεσμα απιστευτο :ok: :ok: :ok: σαν καινουριο ,δε φενεται τιποτα.το προτεινω ανεπιφυλαχτα  :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection