Φίλοι μου καλό μεσημέρι
Θα ήθελα να αναφερθώ στο ποστάριμα του Ντίνου, - αν και off topic -αναφέρει για τα Daiwa και το service, και θα ήθελα να προσθέσω πως έχω την εντύπωση ότι η πολιτική των εταιρειών....αν υπάρχει κάποια πολιτική, είναι άλλα-μπάλα-τραμπάλα φίλε Ντίνο, όπως ξυπνήσει ο κάθε αντιπρόσωπος το πρωί έτσι συμπεριφέρετε, εγώ μάλλον θα έπεσα σε μέρα που ο πωλητής ? δεν ξέρω τι ήταν στα captain hook -στο κεντρικο αναφέρομαι, στον Εισαγωγέα, τον Καλακώνα - , μάλλον είχε ξυπνήσει καλά εκείνο το πρωί, ίσως να είχε περάσει ένα καλό βράδυ

, ποιός ξέρει, πάντως όταν είχα πάει για σπασνμένη μύτη απο ένα Topcaster που έχω, έμεινα καθ όλλα ευχαριστημένος και απο την επξυπηρετηση, και απο την τιμή, ενώ ακούω απο άλλους φίλους πως αντιμετώπισαν πρόβλημα, ενώ αντιθέτως σε κάποια άλη γνωστή εισαγωγική εταιρεία, μου συμπεριφέρθηκαν απλώς ως ανεπυθήμητος, και πλήρωσα και μια μύτη 47 ευρώ !!!!! η οποία δυστιχώς σπάει συνεχώς απο μόνη της !!!
Τι να πεί κανείς και τι να υποθέσει, νομίζω πως φταίμε όμως εμείς οι καταναλωτές, δεν υπερασπιζόμασται τα δικαιώματά μας και μας έχουν πάρει τον 'αέρα', κάνουν ότι θέλουν, ας απαιτήσουμε εγγυήσεις στα προϊόντα που αγοράζουμε , και αν δεν μας δώσουν τότε στροφή σε άλλη εταιρεία, μέχρι να βρούμε κάποια που θα μας εγγυάται το προϊόν που μας πουλάει ,και το srvice που θα μας παρέχει, δεν βρίσκουμε ? αγορές απο εξωτρερικό, να πέσει η Ελληνικη αγορά στον πάτο,να δείς μετά δίνουν η δεν δίνουν εγγυήσεις, αλλά αν μας βλέπουν να αγοράζουμε οτι μας πασσάρουν σαν 'χάνοι' τότε αυτή η κατάσταση θα συνεχίζεται επ αόριστο
Υ.Γ Σου είχα πσοτάρει σχετικά με τις εταιρείες, στο πόστ που έχεις ανοίξει
Φιλικά
Βασίλης