Ερώτηση ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

26/11/2008 18:37 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
αντρεα ειχα το ανταρες και το εδωσα δεν ειχα μεινει ικανοποιημενος..να ξερεις κατι η σιμανο ειναι καλη στα ακριβα τις καλαμια το ιδιο και στους μηχανισμους αλλα στα φτηνα ειναι μαπα..εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις αλλου αν θες καλαμι για καθαρο casting με δραση κορυφης για να μπορεις να το ψαρευεις και με καιρο (αερα-ρευμματα)..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 18:57 #12 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
www.rizoulis.gr/store/product_info.php?c..._114&products_id=167
το καλαμι αξιζει 300 ευρω. υπαρχει σε προσφωρα. λιγο περισσοτερο απο το οριο που εχεις βαλει, αλλα πιστεψε με τα αξιζει. παιρνεις ενα δυνατο και συναμα ιστορικο καλαμι.
η αποφαση δικη σου.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 18:58 #13 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
και εμενα μου εχει τυχει να μπορω να τροποποιησω ενα συγκεκριμενο θεμα :yes3:δε ξερω τη γινεται κοιτα και το crever :yes3:παντως σε αυτα τα λεφτα θα κοιταγα 3σπαστο .
www.psarema.eu/component/option,com_smf/...d,161/topic,10956.0/ θα κοιτουσα και αυτο στα λεφτα που το δινει. :yes3: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 19:52 #14 από Μάκης (zerocast)
Απαντήθηκε από Μάκης (zerocast) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Μηπως ειναι υπερβολικα τα 300 ευρωπουλα για τηλεσκοπικο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 20:03 #15 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

Μηπως ειναι υπερβολικα τα 300 ευρωπουλα για τηλεσκοπικο?

Οντως ειναι υπερβολικα για τηλεσκοπικο.!

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 20:37 #16 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

www.rizoulis.gr/store/product_info.php?c..._114&products_id=167
το καλαμι αξιζει 300 ευρω. υπαρχει σε προσφωρα. λιγο περισσοτερο απο το οριο που εχεις βαλει, αλλα πιστεψε με τα αξιζει. παιρνεις ενα δυνατο και συναμα ιστορικο καλαμι.
η αποφαση δικη σου.


Ως τι είναι ιστορικό?

Όντως είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ τα λεφτά για τηλεσκοπικό.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 20:52 #17 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Ωχ ωχ ωχ,νατα νατα νατα μας...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 21:23 #18 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
Εγω πιστευω οτι δεν ειναι υπερβολικα τα 300 ευρο για τηλεσκοπικο εξαρταται παντα απ το καλαμι ξερω τηλεσκοπικο καλαμι που ειναι πολυ καλυτερο απο καποια δισπαστα και τρισπαστα veret libra 100-200 4.50 με την υπογραφη του rocco matteo  www.veret.it/ing/prodotti3.asp_idArticolo=98&idCategoria=14  αλλα μεχρι 200 ευρο  θελει ο φιλος μας  αρα crever η veret impact2 ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 21:28 #19 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ

Εγω πιστευω οτι δεν ειναι υπερβολικα τα 300 ευρο για τηλεσκοπικο εξαρταται παντα απ το καλαμι ξερω τηλεσκοπικο καλαμι που ειναι πολυ καλυτερο απο καποια δισπαστα και τρισπαστα veret libra 100-200 4.50 με την υπογραφη του rocco matteo  www.veret.it/ing/prodotti3.asp_idArticolo=98&idCategoria=14  αλλα μεχρι 200 ευρο  θελει ο φιλος μας  αρα crever η veret impact2 ...

φιλε μου χωρις να θελω να αρχισει παλι η διαμαχη ,πως λες οτι ειναι καλυτερο απο καποια  δισπαστα (οποιαδηποτε μαρκας και σε τι ειναι καλυτερο)??? :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/11/2008 21:45 #20 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Απ: ΑΓΟΡΑ ΚΑΛΑΜΙΟΥ
(300 ευρώ για καλάμι με τόσο χάλια συρώμενους οδηγούς κορυφής; όντως, υπερβολικό το ποσό).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.189 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection