Ερώτηση καλαμια koronaios

27/11/2008 13:14 #21 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Πάνο για τα Τρίσπαστα μιλάμε για το serf 5μ,φωτο 5 και για το μηχανάκι το PF 6000 κάτω δεξιά στην σελίδα με τα μηχανάκια
Να σημειώσω επίσης πως ακριβώς τον ίδιο μηχανισμό αλλά με άλλη φίρμα (μάλλον πρόκειτε για 'φασόν' )τον είδα σε κατάστημα με τα διπλά χρήματα, ακριβώς τον ίδιο !!!

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 14:22 #22 από Πανος
Απαντήθηκε από Πανος στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Ευχαριστω Βασιλη,μαλλον βλεπω κατι που με ενδιαφερει απο τις σελιδες οποτε θα παρω τηλ.
Το τρισπαστο μου αρεσει και ενα πιο μικρο στα 3.90 για πιο light ψαρεματα.
Υποθετω πως οι φωτο ειναι απο διαφημιση περιοδικου,αν ειναι απο καποιο αυτου του μηνα θα μπορουσες να μου πεις πιο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2008 11:16 #23 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Φίλε Πάνο καλημέρα  :)

Aν και απαντώ με καθυστέρηση :crazy: ........όχι δεν είναι απο πρόσφατο τεύχος, αλλά κατά καιρούς βάζει διάφορα όπως σου είπα και παραπάνω.

για ότι άλλο στην διάθεσή σου  :)

Φιλικά

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2009 15:29 #24 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
επιτέλους αξιοθηκα τελικα και πηγα και το πηρα ενα καλαμι τηλεσκοπικο 3,9μ
  80-150 γρ  31ευρο
με μηχανησμο 6000    30ευρο    [61 ευρο συνολο]


το σετακι ειναι αριστο και διχνει ακριβοτερο    δεν το ψαρεψα ακομα να δουμε και στην πραξη τι καταφερνει θα διξει.

:bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2009 19:51 #25 από Τελάλης
Απαντήθηκε από Τελάλης στο θέμα Απ: καλαμια koronaios

επιτέλους αξιοθηκα τελικα και πηγα και το πηρα ...




καμιά διεύθυνση ρε παιδιά, pls :) :) :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2009 00:31 #26 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
Σίφνου 60 Πατήσια (αν θυμάμαι καλά).
ΥΓ. Ρίξτε και μια ματιά στον ακροβάτη του (και στην τιμή του) και θα με θυμηθείτε  :yes3:

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 08:09 #27 από Βαγγέλης
Απαντήθηκε από Βαγγέλης στο θέμα Απ: καλαμια koronaios

το σετακι ειναι αριστο και διχνει ακριβοτερο    δεν το ψαρεψα ακομα να δουμε και στην πραξη τι καταφερνει θα διξει.


Το ψάρεψες; Εντυπώσεις;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/04/2009 16:24 #28 από γιωργος qashqai
Απαντήθηκε από γιωργος qashqai στο θέμα Απ: καλαμια koronaios
μια φορα το ψαρεψα δεν εχω και μεγαλη πειρα στα καλαμια αλλα με 80γρ βαριδι και χωρις ιδιαίτερη τεχνικη ριψης το εστελνε στα 70 μετρα μια χαρα

εγω παντος θα σου προτεινα να παρεις σαν πρωτο καλαμι ενα μεχρι 100 γρμ,, μην σου πω μεχρι 80 γρμ για να ειναι πιο ευαισθητο στα τσιμπιματα και να τα καταλαβαίνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.194 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection