Ερώτηση Crever Ursus

06/11/2008 10:26 #1 από Βασίλης T
Crever Ursus δημιουργήθηκε από Βασίλης T
Καλημέρα σε όλους.
Επειδή σκέπτομαι να αγοράσω το Ursus - 3.90 σε 6-53γρ της Cre.ve.r.
Έχει δοκιμάσει κανένας αυτό το καλάμι για εγγλέζικο? Εντυπώσεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 10:45 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Crever Ursus
Χαιρομαι που ανοιξες το θεμα φιλε Βασιλη γιατι και γω εψαχνα πληροφοριες για τα Ursus,
Εχω δει δυο μοντελα και με ενδιαφερουν,το Ursus με μηκος 4.30 και action 5/53gr (περιπου 140ευρω)
και το Ursus conica με μηκος 3.90 action 3/38gr(περιπου 130 ευρω),αυτο το μοντελο που περιγραφεις δεν το εχω δει???
που ακριβως το βρηκες???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2008 11:30 #3 από Βασίλης T
Απαντήθηκε από Βασίλης T στο θέμα Απ: Crever Ursus
Απο το κατάστημα Rizoulis.
Το μόνο που δεν μου αρέσει ειναι το χρώμα στο 3,90(!)
Δες και το site της CREVER.
Νομιζω οτι για εγγλεζικο και ισως (??) για καμμια μουρμουρα να ειναι καλο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 00:11 #4 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: Crever Ursus
Αν το εχει χρησιμοποιησει κανενας θα ηθελα να μου το συγκρινεται με το shimano beastmaster midi 4.20 5-20 gr. FA .Σκεφτομαι αν δεν μου το επιτρεπουν τα οικονομικα μου να το αλλαξω σε μερικους μηνες απο τωρα ισως μεχρι το Πασχα με το Crever Ursus Conica 5/53 gr. Μπηκα στο σαιτ της Crever και το ειδα αλλα εκει δεν αναφερει πολλες πληροφοριες.Ηθελα να μου πειτε αριθμο δαχτυλιδιων και μηκος κλειστο.Αν ξερατε το βαρος του ακομα καλυτερα.

Το καλαμι αυτο φαινεται πολυ καλο εχει καποιο χαρακτηριστικο (εκτος του οτι ειναι carbon) για να δικαιολογει την τιμη του? Εχει 10 Ευρω διαφορα απο το shimano. (140-150). Αν ειναι το action του τετοιο μπορει να δικαιολογησει βαρυτερα δολωματα οπως φαραω και φελους αρκετα βαρεις.

Κατι που θελω να πω εδω επειδη το εχω διαβασει (και φαινεται πως το συγκεκριμενο καλαμι ενδυκνειται για αυτο) πως γινεται εγγλεζικο με ζωντανο ψαροδολι? Δηλαδη θελουν να μας πεισουν οτι μπορεις με φελο να κοντραρεις τα κεφαλια του μικροψαρου?Ποιο το βαρος του φελου?ποιο το action του καλαμιου? Τοτε θα πρεπει να κολυμπαει σε ποιο βαθος? μεχρι εκει που θα του επιτρεψει το στοπερ που θα ειναι πανω απο τον φελο? το καλαμι θα το εχουμε σε βαση οχι? Ποια η φιλοσοφια του να προσπαθω να πιασω ενα ψαρι που το βαρος του να ξεκινα ισως απο κιλο και πανω με πετονια 20αρα, 22αρα ( αφου αυτες βλεπω να χρησιμοποιουν στα αρθρα)? και να μην θελω να το πιασω με ενα καλαμακι 50-100 π.χ. action με 30αρες 40αρες? Θα διστασει η λιτσα του εναμιση κιλου να μουνταρει απο το παχος της μανας? (τετοιο ψαρι ειδα να βγαινει απο αρθρογραφο σε γνωστο περιοδικο στο τευχος αυτου του μηνα). Τετοια ψαρια δεν θελω να τα παλεψω τρια μερονυχτα και στο τελος να μου τα κοψουν αλλα να τα βγαλω οσο γινεται γρηγοροτερα.(φανταζομαι).

Περιμενω τις απαντησεις σας και ειδικοτερα ωςπρος το τελευταιο σκελος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2008 18:29 #5 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: Crever Ursus
?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.153 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection