- Δημοσιεύσεις: 1366
- Μου αρέσει που έλαβε 47
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν ηξερα οτι εχει αυτη την ιδιοτητα η λογκο Νικε...εισαι σιγουρος ?Αν κολησει σε λαθος σημειο το καις με αναπτηρα και βγαινει!Για να το τοποθετησεις σωστα βαλε αρκετη κολλα και μην την αφησεις καθολου να στεγνωσει!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλημερα ηλια. ποια καλαμια ειναι αυτα που παρουσιασαν το προβλημα? εχεισ υποψην σου αν οι οδηγοι που χαλσαν ηταν fuji? To antares φοραει fuji alconite. εαν σου επισκευασουν με τετοιους οδηγους τα αλλα καλαμια, δεν θα εχεισ προβλημα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Εγω τα δαχτυλιδια με λογκο τα κολαω και ξεκολαει κανονικα αλλα για να μην παρω κανεναν στον λαιμο μου κοληστε τα οπως νομιζεται οτι δεν θα εχεται προβλημα!
Δεν ηξερα οτι εχει αυτη την ιδιοτητα η λογκο Νικε...εισαι σιγουρος ?Αν κολησει σε λαθος σημειο το καις με αναπτηρα και βγαινει!Για να το τοποθετησεις σωστα βαλε αρκετη κολλα και μην την αφησεις καθολου να στεγνωσει!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
αν ειναι μεγαλυτερο, δεν θα εχεισ κανενα προβλημα. απλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι ντε και καλα πρεπει να σου βαλει την μυτη του antares? μια fuji μυτη με διαμετρο 10mm ειναι αυτο ακριβως που χρειαζεσαι.
καλημερα ηλια. ποια καλαμια ειναι αυτα που παρουσιασαν το προβλημα? εχεισ υποψην σου αν οι οδηγοι που χαλσαν ηταν fuji? To antares φοραει fuji alconite. εαν σου επισκευασουν με τετοιους οδηγους τα αλλα καλαμια, δεν θα εχεισ προβλημα.
Κωστα.
Το θεμα ειναι αν εχω προβλημα λογου μεγαλυτερης διαμετρου του δαχτυλιδιου της κορυφης απο το ανταρες.
Τα καλαμια δεν ειναι δικα μου αλλα ενος φιλου,απο ματια που εχω ριξει [ προχειρα ] ειναι λοου ρα'ιντ'ς.Τωρα αν ειναι φουτζι δεν το προσεξα.
Η μαρκα των καλαμιων ειναι σχετικα καλη ετερεια και εχει αξιολογα καλαμακια και θεωρο πως δεν θα επρεπε να αναφερω κατι σχετικο γιατι ο Αντιπρωσοπος εμεινε και αυτος εκπληκτος μιας και εχει δωσει αρκετα ιδια καλαμια στην Ελλαδα και ειναι προθυμος να αλαξει ακομη και το στελεχος [ του τρισπαστου ] με νεο [ νεα ] μιας και εγεινε και στα 2 καλαμια.
Ελπιζω πως επεσε λαθος παρτιδα σε αυτο το μοντελο με το προβλημα αυτο και ελπιζω ολλα να ειναι οκ μιας και τα καλαμια μαλλον θα δωκιμαστουν σημερα αργα το βραδυ αν ο καιρος κανει κρατι απο βροχες και κατεγιδες.Ελπιζω επισεις πως αν ξανασυνβη να γεινουν οι αλαγες που υποσχεθεικε και επισεις ελπιζω πως το δαχτυλιδι του Ανταρες λογου μεγαλυτερου μεγεθους [ υποθετο ] οτι δεν θα παρουσιαση καποιο προβλημα η μπερδεμα κατα της βολες η την ανακτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ηλια μου καλησπερα ,καιρο εχουμε να τα πουμεΚαλημερα Παληκαρια μου!!
Πρωσφατα παρουσιαστικε προβλημα σε σετ καλαμιων με οδηγους τυπου lowride's..
Δηλαδη μεσα σε 15 μερες εφαγε το δαχτυλιδι κορυφης [ μυτη ] γενικα χαρακτικε σχετικα γρηγορα.
Το θεμα ειναι πως στο σετακι καλαμιων δεν εχει ποτε δουλεψει με σοκλιντερ η νηματα και ολλα αυτα μεσα σε 15 ισως και 20 μερες με καθημερινο ψαρεμα και τραβηγμα αρκετων καλων ψαριων .
Οι κορυφες και απο τα 2 καλαμια πειγαν αντιπρωσοπεια και θα ανικαταστηθουν απο δαχτυλιδια κορυφης τα οποια ειναι απο τα shimano Antares.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι αν θα εχουμε προβλημα επιδη το Ανταρες δεν φωρα λοου ρα'ιντ'ς οδηγους αλλα απλους.
Θα παρακουλασα αν καποιος γνωριζει και εχει πειραματιστη πανω στο θεμα αυτο να μου δωσει καποια εξηγηση ωστε να κανουμε το σωστο δυνατον για να ψαρευουν καθημερινα τα καλαμακια χωρις να μας κανουν ξανα το ιδιο προβλημα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ηλια μου καλησπερα ,καιρο εχουμε να τα πουμεΚαλημερα Παληκαρια μου!!
Πρωσφατα παρουσιαστικε προβλημα σε σετ καλαμιων με οδηγους τυπου lowride's..
Δηλαδη μεσα σε 15 μερες εφαγε το δαχτυλιδι κορυφης [ μυτη ] γενικα χαρακτικε σχετικα γρηγορα.
Το θεμα ειναι πως στο σετακι καλαμιων δεν εχει ποτε δουλεψει με σοκλιντερ η νηματα και ολλα αυτα μεσα σε 15 ισως και 20 μερες με καθημερινο ψαρεμα και τραβηγμα αρκετων καλων ψαριων .
Οι κορυφες και απο τα 2 καλαμια πειγαν αντιπρωσοπεια και θα ανικαταστηθουν απο δαχτυλιδια κορυφης τα οποια ειναι απο τα shimano Antares.
Το μονο που με προβληματιζει ειναι αν θα εχουμε προβλημα επιδη το Ανταρες δεν φωρα λοου ρα'ιντ'ς οδηγους αλλα απλους.
Θα παρακουλασα αν καποιος γνωριζει και εχει πειραματιστη πανω στο θεμα αυτο να μου δωσει καποια εξηγηση ωστε να κανουμε το σωστο δυνατον για να ψαρευουν καθημερινα τα καλαμακια χωρις να μας κανουν ξανα το ιδιο προβλημα.![]()
![]()
λοιπον θα συνφωνησω απολυτα με το κωστα ,τη απο antares τι απο techinium αν ειναι fuji μια χαρα θα ειναι και ολα τα μπντελα το ιδιο θα φορανε σαν ποιοτητα ,οποτε μην ανυσηχεις
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD