ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ. ΤΟ ΕΙΔΑ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ACTION. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΨΑΡΕΨΕΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΣΕ ΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
Διορθώθηκε ο τίτλος,παρακαλώ αποφεύγετε τα κεφαλαία.
Μιχάλη, έχω την εντύπωση ότι είναι σχετικά βαρύ για το χέρι, ύστερα από μερικές ώρες. Σαν καλάμι είναι μια μέση κατάσταση αν και κάπως βαρύ το action. Κοίταξε για πιο μικρό. Γράψε σε τι ψάρια σκοπεύεις.
Το δοκίμασα σε ψαρεμα ζαργανας και σε καθετή μέ καλά αποτελέσματα. -s_head:Αυτές τις μέρες το χρησιμοποίησα και γιά καλαμάρια και δεν μου φαίνετε και τόσο βαρύ.
Προσωπικά δεν είμαι ευχαριστημένος από τα προιοντα της DAM. Τελευταίο λάθος η αγορά ενός δίσπαστου καλαμιου του οποίου οι οδηγοί σκούριασαν μετά από το πρώτο ψάρεμα. (υπόψιν τα καλάμια τα ΄πλένω όταν γυρίζω σπίτι)
Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)