Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας φίλοι αλλά δεν διαβάζετε τα σττοιχεία που αναφέρω και για αυτό η απάντησή μου είναι πως δεν είναι αυτό.Το δικό μου είναι το x-symmetry speciilistss sst 3.90 και οι οδηγοί του είναι διπλοδετοί. Μάλλον ο Βασίλης έχει δίκιο κι ας μας φαίνεται περάξενο αν και δεν έχω ψαρέψει με την εγγλέζικη τεχνική.