Ερώτηση shimano nexave kai shimano ultegra

18/09/2008 21:37 #1 από Ανδρέας
shimano nexave kai shimano ultegra δημιουργήθηκε από Ανδρέας
Για σας παιδια!σκευτομαι να αγορασω ενα καινουριο σετ (καλαμι-μηχανισμο) με μεγιστο butzet 250 ευρο!Σκευτομαι για shimano nexave 420-150 και μηχανακι shimano ultegra 10000!εχω ομως την αισθηση οτι αυτο το μηχανακι ειναι τεραστιο για το nexave!εσεις τι πιστεβετε?κανεναν αλλο συνδιασμο μεχρι 250 ευρο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/09/2008 21:50 #2 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: shimano nexave kai shimano ultegra
φιλε μου ανδρεα η επιλογη shimano ειναι μια χαρα  το μηχανισμο μπορεις να το παρεις απο του ριζουλη που εχει 140 ευρω και μενουν και 110 για καλαμι .το nexave αν και ειναι ελαφρη δε θα το προτηνα λογο κινητων δαχτιλιδιων θα προτεινα forcemaster και μαλιστα το 200αρι action ειναι μαλακο .το forcemaster exei 130 mion to 10% που κανουν  εισαι στα χρηματα σου.οσο για το μεγεθος του ultegra ειναι καπως μεγαλο αλλα δε θα σε προβληματισει πιστευω ,υπαρχει  και το μικρο ultegra to xsb 5500 kai 4500 ελλαδα πρεπει να πεζει γυρω στα 170- 190 ευρω ,αξιζει το χω ψαρεψει,πολυ πιο ελαφρυ  βγαινει και xtb δηλαδη με baitrunner αλλα μονο εξωτερικο ,ο κασσαμπαλης δε το φερνει :give_rose:
Υ.Γ το καλαμι μηλας για τηλεσκοπικο ,κοιτα και τρισπαστο το ιδιο μηκος μεταφορας εχουν.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 01:21 #3 από Orca
Απαντήθηκε από Orca στο θέμα Απ: shimano nexave kai shimano ultegra
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΔΕΣ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ SHIMANO BEAST MASTER ACTION 150-250 KANEI ΤΡΕΛΕΣ ΒΟΛΕΣ ΜΕ ΒΑΡΙΔΗ 110-125G

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 11:59 #4 από stits (Μανώλης)
Απαντήθηκε από stits (Μανώλης) στο θέμα Απ: shimano nexave kai shimano ultegra
εγω το αγορασα αρχες καλοκαιριου αυτο το κουστουμακι και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 12:41 #5 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: shimano nexave kai shimano ultegra
Μανωλη ακριβως το ιδιο?nexave kai ultegra?αν ναι το μηχανακι ειναι ενταξυ για το καλαμι αυτο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 14:25 #6 από stits (Μανώλης)
Απαντήθηκε από stits (Μανώλης) στο θέμα Απ: shimano nexave kai shimano ultegra
ναι ανδρεα ταιριαζουν απολυτα,σε μενα τουλαχιστον οπως και σε οσους το δοκιμασαν ετσι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.162 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection