καλησπερα και απο εμενα ,απειδη τα εχω ψαρεψει και τα 3 ,η γνωμη μου ειναι το alivio στα λεφτα του ειναι μια χαρα ,αλλα καπως χοντροκομενο ,για 150 γραμμαρια μιλαω το 200γρ αισθηση κουτσουρου ,αλλα γενικα μαλακο σαν καλαμι ,το hyperloop ωραιο για 80 ευρω λεπτη μυτη βλεπεις της τσιμπιες τωρα για το nexave πιο λεπτο απο ολα ,ωραια αισθηση ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ για μενα τα κινητα δαχτυλιδια οπως και το alivio ΜΑΚΡΙΑ .