Ερώτηση Shimano Catana TE 8000 400

14/08/2008 09:03 #1 από Ανδρέας
Shimano Catana TE 8000 400 δημιουργήθηκε από Ανδρέας
καλημερα παιδια!χτες αγορασα το chimano catana 8000 te 400!το εχει δουλεψει κανεις?ποια ειναι η αποψη σας για αυτο το καλαμι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2008 12:23 #2 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Shimano Catana TE 8000 400
Ανδρέα η σειρά Catana της Shimano είναι από τις πιο αξιόπιστες και έντιμες στην αγορά. Καλή τιμή και πολύ καλή συμπεριφορά. Είναι καλάμια που δεν θα σε απογοητεύσουν ποτέ και που καλύπτουν τις απαιτήσεις της πλειοψηφίας των ψαρευτικών μας εξορμήσεων.

Θα το χαρείς  :yes3:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2008 12:53 #3 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: Shimano Catana TE 8000 400
φιλε κωστα το καλαμι το πηρα στα 60 ευρο!και καλα σε προσφορα απο 80 πριν...η τιμη ειναι καλη η με δουλεψαν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2008 15:49 #4 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Shimano Catana TE 8000 400
Μια χαρα το πειρες Αντρεα .Καλοψαρευτο  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/08/2008 15:59 #5 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Shimano Catana TE 8000 400
Μια χαρά καλάμι, αξιόπιστο και σε καλή τιμή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.149 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection