Ερώτηση Καλαμι ΑLIGATOR

01/07/2008 19:56 #1 από Bασιλης12
Καλαμι ΑLIGATOR δημιουργήθηκε από Bασιλης12
Γεια σας παιδια ειχα δει ενα καλαμι ALIGATOR καστινγκ με 80 ως 140 action και 4,20 μηκος και ειδα οτι ειναι καλο για τα χρηματα του [80 ευρο] τι γνωμη εχετε για τη μαρκα αυτη το χρωμα του ηταν χρυσαφι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2008 20:06 #2 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Απ: Καλαμι ΑLIGATOR
Βασιλη το καλαμι το εχω και μπορω να πω πως ειναι καλο για την τιμη του.προσωπικα ειμαι ευχαρηστιμενος,βεβαια δεν ειναι για πολλα πολλα οπως καποια αλλα αλλα τη δουλεια του τη κανει αν δεν διαθετεις λιγα παραπανω χρηματα,γιατι με 50ευρω παραπανω θα παρεις ενα πολυ καλο καλαμι....εχεις πολλες επιλογες,ψαξτο....



φιλικα......

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2008 20:16 #3 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλαμι ΑLIGATOR
βασιλη πεσ μασ τη ψαρεμα κανεισ ,τη μηχανισμο  εχεισ (η αν θα παρεισ )να σου προτεινουμαι κατι .φιλικα ,ντινοσ :give_rose:εχει παρα πολυ καλεσ επιλογεσ .

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2008 20:36 #4 από Bασιλης12
Απαντήθηκε από Bασιλης12 στο θέμα Απ: Καλαμι ΑLIGATOR
Παιδια ευχαριστω κανω γενικα ολες τις τεχνικες του καστινγ και τωρα κανω και εγγλεζικο ψαχνω για καλαμι ως 150 γρ action οχι παραβολικο θελω να εχει δραση κορυφης και μηχανισμο με δυπλα φρενα μου αρεσει ο OKUMA epix pro και power liner τα καλαμια που εχω ειναι μετρια εχω τechnofish παντως αν εχει ψαρακια βγαινουν και μαυτα ψαχνομαι να κανω ανανεωση αλλα σε νορμαλ ποσα μεχρι 250ευρω το σετ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2008 20:40 #5 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλαμι ΑLIGATOR
δραση κορυφησ ,θα πασ σε 2σπαστο ,θα σου προτεινα zzplex mf αλλα παμε ψηλα ,και μεχρι 200 το συνολο,και σε ultra marine παλι κανα 200 το καλαμι μονο ,για κατσενα το σκεφτουμαι λιγο ακομα :swoon:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2008 22:44 #6 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Απ: Καλαμι ΑLIGATOR

Παιδια ευχαριστω κανω γενικα ολες τις τεχνικες του καστινγ και τωρα κανω και εγγλεζικο ψαχνω για καλαμι ως 150 γρ action οχι παραβολικο θελω να εχει δραση κορυφης και μηχανισμο με δυπλα φρενα μου αρεσει ο OKUMA epix pro και power liner τα καλαμια που εχω ειναι μετρια εχω τechnofish παντως αν εχει ψαρακια βγαινουν και μαυτα ψαχνομαι να κανω ανανεωση αλλα σε νορμαλ ποσα μεχρι 250ευρω το σετ

φιλε βασιλη οπως το πες αμα υπαρχουν ψαρακια βγαινουν με ολα τα καλαμια.κι εγω εχω 2 τechnofish εδω και 2 χρονια και δεν μου παρουσιασαν κανενα προβλημα.τα ψαρακια οσα υπαρχουν δλδ βγαινουν ευκολα.παντως τα 250 που λες
εγω θα τα διεθετα για 2 σετακια.αυτα που μας πουλανε οι μαγαζατορες οτι ψαρευουνε μονα τους και αλλες μπαρουφες
εγω δεν τα τρωω.τα καλαμια που αγοραζουμε κοστιζουνε 10 ευρω ισως και λιγοτερο μαζι με τα εργατικα παρακαλω
www.psarema.eu/forum/index.php?topic=9296.0
σ'ενα θεμα που ανοιξα για το galaxy match που εχω παραγειλει εγινε το ιδιο με το φιλο στο link που παραθετω
50 ευρω απο τον εισαγωγεα 90 ευρω με το χερι στην καρδια μου λεει ο πωλητης.αρα αυτο το καλαμι ποσο κοστιζει για να κατασκευαστει?μηδαμινα ποσα.στο τελος την τρωμε εμεις που τα αγοραζουμε.
σορυ αν βγαινω εκτος τοπικ αλλα ενα εχω να σου πω κανε μια ερευνα αγορας και ξοδεψε με μετρο τα χρηματα που
πηρες με τον ιδρωτα σου γιατι αυτοι θα στα παρουνε χωρις να κουνησουν το μικρο τους δακτυλακι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/07/2008 10:53 #7 από Bασιλης12
Απαντήθηκε από Bασιλης12 στο θέμα Απ: Καλαμι ΑLIGATOR
Καλημερα σε ολους Γιωργο εχεις δικιο θα τη ψαξω για προσφορες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.164 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection