Ερώτηση καλαμι galaxy

30/06/2008 14:16 #1 από ktoros (Γιώργος)
καλαμι galaxy δημιουργήθηκε από ktoros (Γιώργος)
ενδιαφερομαι για καλαμι που κλειστο να ειναι κατω απο 1 μετρο.βρηκα το galaxy match της MEGA που κλεινει στα 92 cm. το καλαμι κοστιζει 90 ευρω.το εχετε υποψη ?ποια η γνωμη σας?Αν γνωριζετε αλλα καλαμια με τις προδιαγραφες του  δηλ. 5-25gr 4.20m και παραπλησια τιμη πειτε μου ποια ειναι και που μπορω να τα βρω.ειμαι στη πατρα και η αγορα εδω δυστυχως ειναι μικρη

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/06/2008 21:12 #2 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Απ: καλαμι galaxy
τι εγινε ρε παιδια κανεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/07/2008 10:13 #3 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: καλαμι galaxy
Φίλε καλημέρα και καλό μήνα,

για το συγκεκριμένο καλάμι δεν ξέρω να σου πω. Είναι τόσο τεράστια η αγορά που δεν μπορεί να υπάρχει μια γνώμη για όλα. Από την άλλη λες ότι η αγορά εκεί είναι περιορισμένη. Στην Αθήνα σίγουρα θα είχες περισσότερες επιλογές. Δεν μας λες όμως και μέχρι τι ποσό θες να δαπανήσεις. Πρόσφατα στο μαγαζί που ψωνίζω μου έδειξε ένα καινούριο match της shimano που σίγουρα είναι κλειστό κάτω από 1 μέτρο και μάλιστα δίνει με την αγορά και μια σκληρή θήκη για να το βάζεις μέσα. Αν θυμάμαι καλά η τιμή του ήταν γύρω στα 150€. Αν θες μπορώ να μάθω περισσότερα και να σου πω. Το action όμως πρεπει να ήταν μικρότερο. Πάντως θα σου πρότεινα ένα καλάμι με λίγο μικρότερο action. Αν ξεκινάς τώρα το εγγλέζικο είναι δικαιολογημένο να θες λίγο μεγαλύτερο action αλλά με τον καιρό θα θελήσεις να κατέβεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2008 02:51 #4 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Απ: καλαμι galaxy
τελικα το πηρα το συγκεκριμενο καλαμι μαζι με μηχανακι.ο μαγαζατορας με κατι παρελκομενα που πηρα μου πηρε 140 ευρω.τα πραγματα που πηρα κοστιζανε με τις αναγραφομενες τιμες 175.αυτο που θελω να ρωτησω ειναι για μια πετονια που μου εδωσε για παραμαλλα
η πετονια ειναι η ΟCEAN netronium 100m και αναφερει τα εξης:  extra limp,fluorocarbon coated, high linear strength,superior knot strength
0.18mm 3,600kg.τη δοκιμασα στο κομπο και δεν μου φανηκε πολυ σοι.εσπασε σαν τριχα.την εχετε δοκιμασει ποια η γνωμη σας?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/07/2008 10:18 #5 από Ηλίας (ilias-soukoulis)
Απαντήθηκε από Ηλίας (ilias-soukoulis) στο θέμα Απ: καλαμι galaxy
Αν και δεν εχω δοκιμασει την συγκεκριμενη μην ξεχασεις να σαλιωσεις τον κομπο πριν τον σφιξεις. Ειναι απιστευτα σημαντικο και δινει πολυ μεγαλυτερη αντοχη διοτι χωρις αυτο καιγεται η πετονια σε αυτο το σημειο λογο τριβης που δημιουργειται. Το fluorocarbon coated σημαινει πως η πετονια ειναι επικαλυμενη με fluorocarbon. Θα σου προτεινα για παραμαλα να επαιρνες μια πετονια με 100% fluorocarbon. Για νυχτερινο ψαρεμα, για θολα νερα η για αψαρευτα μερη δεν εχεις προβλημα αλλα για πολυψαρεμενα μερη καλο θα ηταν...

Κόρινθος...                         

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2008 20:28 #6 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Απ: καλαμι galaxy
το πηρα τελικα το καλαμι και το εδεσα με το μηχανακι ακκολουθουν φωτο
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2008 20:30 #7 από ktoros (Γιώργος)
Απαντήθηκε από ktoros (Γιώργος) στο θέμα Απ: καλαμι galaxy
.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2008 23:04 #8 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: καλαμι galaxy
0,18 και έσπασε σαν τρίχα; Κάτι δεν που πάει καλά, όπως και το ότι είναι σε συσκευασία 100μ. Οι καλές πετονιές για παράμαλα δεν είναι πάνω από 25μ και 50μ. Να φανταστείς ότι υπάρχει πετονιά 0,13 σε καρουλάκι των 25μ και κοστίζει 13€. Δεν ξέρω τι πετονιά είναι αυτή αλλά όπως μου τα λες, δεν θα την χρησιμοποιούσα με τίποτα. Δεν είμαι οπαδός του "ακριβού" αλλά επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και κάποια ψάρια ακριβοθώρητα δεν ρισκάρω με τίποτα την ποιότητα του παράμαλου. Εγώ θα σου πρότεινα 0,148mm Grandmax (δεν βγαίνει πιο λεπτή) ή 0,136 Zero αν δεν κάνω λάθος είναι της Megabait. Πάντα σάλιωμα και θα ξενιάσεις από παράμαλα.  :ok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.215 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection