Ερώτηση Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο

30/05/2008 20:28 #1 από Χάρης (ψαρακας)
Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο δημιουργήθηκε από Χάρης (ψαρακας)
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα την γνωμη σας για το παραπανω καλαμι και αν ειναι ποιο καλη επιλογη απο το τηλεσκοπικο μοντελο.

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2008 20:52 #2 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
Γia σου Χάρη (ψαρακα),το καλαμι το εχω πιασει στα χερια μου ,γιατι το  εχω δωσει σε πελατη στο μαγαζι που δουλευα ,αλλα δεν το εχω ψαρεψει ,παντωσ εκ πρωτησ οψεωσ και για τα λεφτα του αν θυμαμαι καλα η 60 η 80 ευρω εκανε καλο ειναι .γνωμη μου παντωσ αν δε θεσ να ξεπερασεισ τα 100 ευρω να παρεισ το 3σπαστο hyperloop που παιζει στα 100 ευρω  και ειναι και 4,25 και πολυ πιο προσεγμενο και στιβαρο ,αν θεσ να ανεβεισ σε χρηματα κοιτα σε forcemaster-beastmaster η ακομα καλυτερσ για μενα κατι σε penn γυρω στα 170 ευρω ,παντωσ το alivio ειναι πολυ χοντροκομενο και ειδικα στο πρωτο στελεχοσ :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2008 00:46 #3 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
Φιλε ντινο ευχαριστω για τις πληροφοριες σου και το ενδιαφερον.Δεν ηξερα οτι και το hyperloop υπαρχει σε τρ
ισπαστο.Θα το ψαξω απο πλευρας χαρακτιριστικων και θα αποφασισω.


    ΦΙΛΙΚΑ ΧΑΡΗΣ - ΨΑΡΑΚΑΣ :bye: :give_rose:

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2008 01:13 #4 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
χαρη να σαι καλα ,και κατι αλλο που το ειδα τωρα ,αφου ξαναδιαβασα το ποστ σου ,τη συγκρισει με το τηλ/κο στο οποιο δεν απαντησα προηγουμενωσ ,το τηλ/κο alivio βγαινει 4 μετρα 80-100γρ και 4,20 100-120,130-150,180-200 γρ το τηλ/κο το εχω ψαρεψει ,και αυτο καπωσ χοντροκομενο ,αλλα στα λεφτα του πρωτο 59 ευρω  :yahoo:αν και καπωσ σκληρο ,και το 150 και το 200 κατι παραπανο ,και για να το φορτισεισ οσο αυτο ειναι δυνατο σε τηλ/κο και εννοω  με τεχνικη βολη [αστο καλυτερα μη κοψει στη μεση]θελει ιστορια .απο την αλλη πλευρα παμε σε τηλ/κο hyperlloop 80 ευρω το εχω ,καλο και μαλακο ,και βλεπεισ

και τσιμπιεσ .στο ερωτημα σου τωρα τηλ/κο η 3σπαστο .ειναι αναλογα τη θελεισ να ψαρευεισ [τη διαφορα τηλ/κου-3σπαστου -2σπαστου την εχουμε αναλοισει
σε αλλα ποστ ]πχ αν θεσ να ψαρευεισ σε ηρεμη θαλασσα και με λιγο καιρο και θεμα μεταορασ παρε το τηλ/κο ,αν θεσ να ψαρευεισ σε καιρο ,με σκαλωματα ,χοντρα μολυβια κ.λ.π παρε το 3σπαστο ,γνωμη μου τωρα ειναι αν μπορεισ να παρεισ 2σπαστο παρτο δε θα το μετανοιωσεισ και εγω απο ολα αυτα τα σταδια περασακαι κατεληξα σε 2σπαστα με τη βοηθεια του σαιτ ] ρολο παιζει και ο μηχανισμοσ που θα βαλεισ ,αν εχεισ ηδη καποιον η θα αγορασεισ μαζι με το καλαμι για να κανεισ ενα ωραιο συνολο .ελπιζω να σε βοηθησα ,οτι αλλο θεσ ξαναρωτα  :yes3:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2008 01:20 #5 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
kai 2 φωτο απο ψαρεμα με τα hyperloop τα τηλ/κα [δεν ξερω αν διακρηνονται καλα]
[img]http://shimano_hyperloop_1.jpg[/img]
[img]http://shimano hyperloop 2.jpg[/img]

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2008 02:06 #6 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
To ALIVIO  και το HYPERLOOP βγαινουν και σε δισπαστα.
ΤοHYPERLOOP σε 3 εκδοσεις με ταποιο κατω χαρακτιριστικα.
3,96  υψος                        3,96                        3,55
714 βαρος                        649                          430
6 οδηγοι                            9                              8
220 ακσιον                      220                          100     
2,03 υψος μεταφωρας        2,03                        1,83 
Το πρωτο για νορμαλ μηχανισμο
Το δευτερο για μουλτι μονο
Και το τριτο για νορμαλ μηχανισμο

Το ALIVIO εχει μονο μια εκδοση για νορμαλ μηχανισμο και ειναι η παρακατω.

3,96 υψος
6 οδηγοι
2,03 υψος μεταφωρας
ακσιον 220
και βαρος 774 γραμαρια.
Ολες οι εκδοσεις ειναι σε XT30

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2008 02:14 #7 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
Ηλια καλησπερα ,τα εχω δει και εγω τα μοντελα που λεσ απο τον καταλογο τησ shimano ,αλλα νομιζω[αν δεν κανω λαθοσ]οτι ο κασαμπαλησ στην ελλαδα δεν εισαγει τα καλαμια αυτα σε 2σπαστα ,και φερνει 2σπαστα πιο ακριβεσ σειρεσ ,παντωσ στο μαγαζι ,2σπαστα τετοια δεν ειχαμε φερει ποτε και ο καταλογοσ δεν τα ειχε καν ,τωρα απο εξωτερικο σιγουρα θα υπαρχουν ,αν εχεισ καποια διευθυνσηγ στειλε να βοηθησουμε το φιλο μασ.να σαι καλα. :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2008 02:25 #8 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
Καλημερα Ντινο  :bye:
Οντος ειναι απο τον Γερμανικο καταλογο της shimano Γερμανιας του 2008.
Δυστηχος οπως ξερεις η ετερεια δεν εχει επισημο τιμοκαταλογο παρα μονο απλο καταλογο.
Ριξτε μια ματια στο www.shimano.com
Nωμιζω πως σχετικα αυτα τα 2 μοντελα θα ειναι και φθηνα μιας και δεν εχουν πολλα καλουδια πανω τους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2008 11:06 #9 από Χάρης (ψαρακας)
Απαντήθηκε από Χάρης (ψαρακας) στο θέμα Απ: Γνωμη για τοSHIMANO - ALIVIO SF 3,90m BX 100/200gr τρισπαστο
Ευχαριστω πολυ παιδια για τις πληροφοριες :ok:πηρα το catana mormora πριν λιγο καιρο και σημερα θα παω να δω για το hyperloop.

 

Οσο γνωριζω τους ανθρωπους ...τοσο αγαπαω τα ζωα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.189 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection