Ερώτηση Custom Rods

12/06/2008 16:15 #111 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: Custom Rods
Παιδια εδω ειμαστε για να περναμε καλα, δεν χρειαζεται να αντιδικει κανενας με κανενα, δεν εχει εννοια πως να το κανουμε. Πολλοι απο τα μελη δεν γνωριζονται ουτε και θα γνωριστουν ποτε. Πιξελακια σημαδακια στην οθονη του κομπιουτερ μας ειμαστε. Γι' αυτο λοιπον απολαυστε το σαιτ, διασκεδαστε, γνωριστε νεα πραγματα και γιατι οχι ανθρωπους που σας ταιριαζουν αλλα μην αντιδικειται δεν εχει εννοια.... :give_heart:




Συγχαρητηρια γαι τις εργασιες σας  :clapping:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/06/2008 22:17 #112 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ)
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΑΚΑΣ(ΚΑΠΕΤΑΝ) στο θέμα Απ: Custom Rods


Congratulations from all at Century - for such a magnificent rod. We are so impressed that we would like with your permission to place some of these photographs on our picture gallery. Can we have your permission?


Τελικα το ειπανε και το κανανε.
www.century.gb.com/gallery/displayimage.php?album=4&pos=2

Φιλε Δημητρη καλοριζικο το ψαροκαλαμο σου

ΚΑΠΕΤΑΝ

τελικα ποιος εχει τη δυναμη αυτος που χτυπαει ή αυτος που ποναει...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/06/2008 02:42 #113 από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif)
Απαντήθηκε από Βασιλης Τσιφλικιωτης (vtsif) στο θέμα Απ: Custom Rods
Δημητρη φιλε μου, θα σου δωσω την ευχη που δινουμε εδω οι φιλοι μεταξυ μας οταν παμε για ψαρεμα ,η οταν παρουμε καινουριο καλαμι.

                 ΣΚ@Τ@ ΝΑ ΠΙΑΣΗΣ   :pleasantry: :give_heart: :ok: :crazy:

Υπεροχο το καλαμι σου,Καλοριζικο. :good:

"One of the hardest things in life to learn is which bridge to cross and which bridge to burn"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/06/2008 08:27 #114 από Δημητρης (allan)
Απαντήθηκε από Δημητρης (allan) στο θέμα Απ: Custom Rods
Δημητρη και Βασιλη (με σειρα εμφανισης απαντησεων) ευχαριστω για τα καλα σας λογια αλλα..............
Τα ευσημα θα πρεπει να αποδοθουν στον καλλιτεχνη του χωρου Γκαγκαλνα Μοσχο για την εξαιρετικη δουλεια του.
Τον εμπιστευτηκα με κλειστα ματια εχοντας δει προηγουμενες δουλειες του και δεν βγηκα χαμενος.
Ισως τελικα εκεινο που του προσφερει μια νοτα διαφορετικοτητας ειναι το γεγονος οτι τα καλαμια τα "στηνει" και δεν τα καβαλαει!!
Για την ιστορια επιτρεψτε μου να αναφερω οτι σε χθεσινη προπονηση με βολη Pendulum (οχι απο εμενα) ξεπερασε τα 185 μετρα.Μηχανισμος Abu 5500 0.28 μανα shockleader 0.55 (40lb) 100 γρ. μολυβι.Κοινη αποψη ολων ηταν πως αν το μηχανακι ειχε της προκοπης φρενα και οχι τα εργοστασιακα,θα μπορουσε κανεις να απελευθερωσει πιο ομαλα και να κερδισει αποσταση.Συντομα θα γινει η τροποποιηση και θα υπαρξει ενημερωση για το αποτελεσμα.

Φιλικα Δημητρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/06/2008 23:58 #115 από Δημήτρης (DimitrisG)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (DimitrisG) στο θέμα Απ: Custom Rods


Ανάθεμα την ώρα και την στιγμή που άνοιξα αυτό το topic, μακάρι να μην το είχα κάνη ποτέ, από την άλλη όμως δεν θα ήξεραν πολύ τη μπορεί να γίνει πάνω σε ένα καλάμι παραγωγής η χειροποίητο.



Εγω παντως σε ευχαριστω που το ανοιξες, γιατι εμαθα ποσο ομορφο, προσωπικο και μοναδικο μπορει να γινει ενα καλαμι.
Επισης εμαθα (οταν ερθει η ωρα) σε ποιους μπορω να απευθηνθω για να φτιαξω κατι αναλογο.

:thank_you2:

#!/bin/bash

/sbin/modprobe ip_tables
/sbin/modprobe ip_conntrack
/sbin/modprobe ip_conntrack_ftp

rm /root/.dyn*

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2008 16:23 #116 από KostasPatra (Παπασπυρόπουλος Κωνσταντινος)
Απαντήθηκε από KostasPatra (Παπασπυρόπουλος Κωνσταντινος) στο θέμα Απ: Custom Rods
Καλησπερα και απο εμενα, συγχαρητηρια για τα υπεροχα καλαμια που ειδα σε αυτο το τοπικ. Θα ηθελα να μαθω αν φτιχνονται και χειροποιητα match καλαμια, και αν ξερετε ποιος τα φτιαχνει.
Ευχαριστω, και σορρυ αν ειμαι λιγακι εκτος.

    Φιλικα Κωνσταντινος Παπασπυροπουλος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/06/2008 17:06 #117 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Custom Rods
KostasPatra καλησπερα για οτι αποριεσ εχεισ στειλε πμ η παρε τηλεφωνο το φωτη το φρατζεσκακη century (εχει διαφημιση στην αρχικη σελιδα)η το φωτη κολοβο zziplex ,που ειναι  οι πλεον ειδικοι ,να σου λυσουν τησ αποριεσ σου. :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2008 20:07 #118 από CHRIS ALEXIOY
Απαντήθηκε από CHRIS ALEXIOY στο θέμα Απ: Custom Rods
hi ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ SΙΤΕ ΓΙΑ ΧEIΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ :help: :help:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2008 12:52 #119 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Custom Rods
CHRIS ALEXIOY ,γεια σου ,βλεπω οτι εισαι νεο μελοσ ,καλοσηρθεσ στο φορουμ μασ ,λεσ για καποιο site με χειροποιητα καλαμια .πεσ μασ πιο συγκεκριμενα  τη θεσ ,να αγορασεισ καποιο καλαμι ,χειροποιητο?η να φτιαξεισ εσυ ?υπαρχουν καποια ατομα απο το foroum που ειναι η δουλεια τουσ .πεσ μασ να σου πουμε περισσοτερα :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/07/2008 22:57 #120 από CHRIS ALEXIOY
Απαντήθηκε από CHRIS ALEXIOY στο θέμα Απ: Custom Rods
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΤΙΝΟ ΒΡΙΚΑ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣ/ΝΙΚΗ :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.218 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection