Ερώτηση Veret

01/04/2008 07:19 #1 από Ευαγγελος Μανωλακης
Veret δημιουργήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης
Καλημερα .Ενδιαφερομαι για καποια καλαμια surf της εν λογω εταιριας τα οποια ειναι:

α)EXTREME LC 90 C στα 2/5 oz

β)το KETRION μοντελο 4992 100-180gr

γ)TRIAL 0246 3.5/7 OZ

δ)PRO WAVE 2182 180 gr

τα εχετε δοκιμασει?Εντυπωσεις και αναφορικα τιμες?

ευχαριστω προκαταβολικα


Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:12 #2 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Veret
Καλημερα Βαγγελη ,
Εχω 2 Ketrion τα οποια ειναι φανταστικα ψαροκαλαμα αλλα εαν δεν κανω λαθος το action τους ειναι 100 - 200 gr
Τα πεταω με 125 gr και ανταποκρινονται πολυ καλα . Δεν ειναι πολυ σκληρα και η μυτη τους δουλευει πολυ καλα και στο καρφωματα αλλα και στα μικροτσιμπηματα .

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:16 #3 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Απ: Veret
Καλημερα αλεξη.Στην κεντρικη ιστοσελιδα της veret το εχει με action 100-180gr .Απο τιμη τι λεει ?

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:21 #4 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Veret
Βαγγελη μου τα φεραν απο Ιταλια και μου βγηκαν 145 € το ενα .
Νομιζω , δεν ειμαι σιγουρος πως εδω εχουν κοντα στα 200 €
Παντως ειναι πολυ καλα και θα το καταλαβεις μολις τα  πιασεις
στο χερι σου . Μπορει να ακουγονται ακριβα αλλα για μενα τα αξιζουν
τα λεφτα τους .

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:24 #5 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Απ: Veret
Με ποιο μηχανακι το δουλευεις?

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:26 #6 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Veret
Και στα δυο εχω το Tica Abyss με τα διπλα φρενα
Κανουν αρκετα καλο σετ

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:28 #7 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Απ: Veret
Θυμασαι χωρητικοτητα σε 0,35mm η μπομπινα?

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:32 #8 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Veret
Εχω την Νο 3 πομπινα που εαν θυμαμαι καλα 30 αρα χωραει
κοντα στα 230 μετρα και η Νο 4 πομπινα 40 αρα χωραει κοντα
στα 130 μετρα .

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:34 #9 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Απ: Veret
Ευχαριστω πολυ αλεξη :give_rose:

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/04/2008 10:37 #10 από Αλέξης ( HAWK )
Απαντήθηκε από Αλέξης ( HAWK ) στο θέμα Απ: Veret
Ελπιζω να βοηθησα 
:give_rose:

Πάντα φιλικά
              Αλέξης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.160 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection