Ερώτηση Καλάμια δισπαστα 4-8oz

25/10/2007 13:45 #31 από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp)
Απαντήθηκε από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Με αυτα τα λεφτα πολυ καλη επιλογη ειναι το 13F SUPERCAST-X της Daiwa οπως και Team Daiwa Italy SURF 4-8oz.
φιλικα
ΔΗΜΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2007 14:36 #32 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Μάριε γιατί 4-8 και όχι 3-6? Σε περιπέτειες θες να μπεις? Σε τι συνθήκες θέλεις να το ψαρέψεις?

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2007 15:00 #33 από Kiprios(Μαριος)
Απαντήθηκε από Kiprios(Μαριος) στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Πασχάλη θέλω καλάμι να μπορώ να ψαρέψω μέχρι 4,5 max μποφόρ :good: όπως  προανάφερα αυτά που διαθέτω είναι "μουρμουροκαλαμα" με ένα τριαράκι + αρχίζουν και χορεύουν oriental  :dance3: αν είναι 3-6, 4-8 εσείς θα μου  προτείνεται τι θα ήταν καλύτερα :yes3: .όταν έγραψα ο τίτλος ήταν dispastaaaaaa! :scratch_one-s_head: η δεν πρόσεξα καλά ότι αναφερόταν σε 4-6 oz.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2007 18:09 #34 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Θες υποχρεωτικά δίσπαστο?  :blush: Τρίσπαστο δεν παίζει? Δε λέω...καλύτερα τα δίσπαστα αλλά στην κατηγορία των 250 ευρώ μόνο μια εταιρία μου έρχεται στο μυαλό. Ενώ άμα βάλεις και τα τρίσπαστα στο παιχνίδι έχεις περισσότερες επιλογές.
Άλλωστε όπως λες κι εσύ δεν έχεις και τρελές απαιτήσεις...

Σκέψου όμως ότι και όλα τα "παρελκόμενα" για τις αρματωσιές που πρέπει να αλλάξουν. Διότι το να πάρεις ένα δίσπαστο-τρίσπαστο 100-200 ή 3-6oz ή 4-8oz ή όπως θες πες το και να ψαρεύεις με sussy ή διπλάρια στα 70-80 μέτρα απλά και μόνο επειδή έβγαλε λίγο παραπάνω αέρα είναι δώρο άδωρο. Αυτό το κάνεις και με κάποιο τηλεσκοπικό πολύ χαμηλότερου κόστους με τον ίδιο περίπου τρόπο.

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2007 21:33 #35 από Μπάμπης Χατζόπουλος
Απαντήθηκε από Μπάμπης Χατζόπουλος στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Μαριε κοιτα τα δυο καλαμια που πουλαω....ισως να βολευουν αυτο που σκεφτεσαι.  :bye: :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 04:21 #36 από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t)
Απαντήθηκε από Σταμάτης Ταχλιαμπούρης (stamatis_t) στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Μάριε θα συμφωνήσω με τον Πασχάλη για την επιλογή τρίσπαστου ή δυνατού τηλεσκοπικού. Με αυτά τα κριτήρια οι επιλογές είναι πραγματικά πολλές.
Υπάρχουν αρκετά αξίολογα καλάμια και στις δύο κατηγορίες για τη χρήση που ενδιαφέρεσαι.
Για τις επιλογές δίσπαστου θα συμφωνήσω απόλυτα και με το Δήμο για τα Italy Surf της Daiwa αλλά θα σου προτείνω και "με κλειστά μάτια" αυτό www.naftilos.eu/index.php?page=shop.prod...virtuemart&Itemid=29.

..:: ŠŦǺMĄŤĬŚ™::..
Member of Fishinf Therapy Club

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 10:16 #37 από Kiprios(Μαριος)
Απαντήθηκε από Kiprios(Μαριος) στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Eυχάριστο όλους παιδιά  για τις πρότασης σας :thank_you2:.. μετά από λίγο ψάξιμο κατάλαβα πως το "δuσπαστα" είναι πολύ καλά καλαμια και αξιόπιστα!όμως κάτι μου ξέφυγε! μήκος μεταφοράς!! που είναι μάλλον απαγορευτικό για μένα :yes3: η μάλλον για το  :car10:(αν και το έχω καταντήσει σε βάρκα μονο τα σωσίβια λείπουν από μέσα  :crazy:) ξεκινώ από την αρχή και ψάχνω τρισπαστο η τηλεσκοπικό όπως μου πρότεινε ο Σταμάτης και ο Πασχάλης..για οποιο έχει οποια δήποτε συμβουλή η κάτι να προτείνει προσωπικό μήνυμα! μιας και τώρα είμαι εκτος του συγκεκριμένου τόπικ :yes3:  Eυχάριστο και πάλι για το ενδιαφέρω που δείξατε να βοηθήσετε :thank_you2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 10:30 #38 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz
Μάριε το μήκος δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί τόσο όσο η χρήση και το κόστος. Φίλος μου έχει ένα Toyota Yaris και χωράει μέσα 3-4 δίσπαστα + όλα τα παρελκόμενα (βάσεις 2μετρες μονοκόμματες κλπ). Εκτός και αν πάτε παρέα με φιλαράκια και θέλεις έξτρα χώρο.

Βέβαια για να πούμε και του στραβού το δίκιο το να κάνεις διαδρομή με διάφορα μπαστούνια να προεξέχουν στην καμπίνα δεν είναι και το πιο ασφαλές αλλά γίνεται.

Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι μια βάση οροφής και να τα δένεις εκεί...

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/10/2007 11:26 #39 από Μάκης (zerocast)
Απαντήθηκε από Μάκης (zerocast) στο θέμα Απ: Καλάμια δισπαστα 4-8oz

Eυχάριστο όλους παιδιά  για τις πρότασης σας :thank_you2:.. μετά από λίγο ψάξιμο κατάλαβα πως το "δuσπαστα" είναι πολύ καλά καλαμια και αξιόπιστα!όμως κάτι μου ξέφυγε! μήκος μεταφοράς!! που είναι μάλλον απαγορευτικό για μένα :yes3: η μάλλον για το  :car10:(αν και το έχω καταντήσει σε βάρκα μονο τα σωσίβια λείπουν από μέσα  :crazy:) ξεκινώ από την αρχή και ψάχνω τρισπαστο η τηλεσκοπικό όπως μου πρότεινε ο Σταμάτης και ο Πασχάλης..για οποιο έχει οποια δήποτε συμβουλή η κάτι να προτείνει προσωπικό μήνυμα! μιας και τώρα είμαι εκτος του συγκεκριμένου τόπικ :yes3:  Eυχάριστο και πάλι για το ενδιαφέρω που δείξατε να βοηθήσετε :thank_you2:


Μαριε
το μοναδικο προβλημα που θα αντιμετωπισεις ειναι η διαφορετικη αισθηση που θα νοιωσεις απο τα ελαφρια τηλ/κα σε ενα 2σπαστο 3/6 η 4/8.
Εαν εισαι ευχαριστημενος με το ψαρεμα που κανεις τοτε δεν χρειαζεσαι ουτε 3σπαστο, απλα ενα δυνατοτερο τηλ/κο (θα σου βγει και ποιο οικονομικο).

Η δουλεια σου θα γινει παντως.

Μακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.204 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection