Ερώτηση Καλάμια Bad Βass

09/10/2006 10:47 #21 από Περικλής (zer0fish)
Απαντήθηκε από Περικλής (zer0fish) στο θέμα Απ: BAD BASS
καλημερα παιδια....
Δεν περιμενα να παρω απαντηση τοσο γρηγορα!
Στο ψητο τωρα...

Με ολλη την κατανοηση σας και χωρις να θελω να προσβαλω κανενα, για οσους δεν το καταλαβαν, οι παραπανω ερωτησηεις μου ηταν...ρητορικες.
Δεν θελω να το παιξω εξυπνος ουτε νε παρω το μερος κανενος. Οι λογοι που θελησα να συμμετασχω στο τοπίκ αυτο ειναι δυο. Πρωτον γιατι εχω ενα τετοιο καλαμι το οποιο ειναι για μενα πολυ καλο οποτε θεωρησα πως μπορουσα να το δηλωσω εδω γιαβοηθεια σχετικης ερωτησης του φιλου μας, και δευτερον γιατι δεν μου αρεσει πρωτα να σκοτωνουμε και μετα να δικαζουμε. ΕΙμαι βεβαιος πως ο Πασχαλης δεν ειχε καμια προθεση να επιρεασει καποιον με τη γνωμη του αλλα νομιζω πως ειναι αδικο, οπως ειπα και παραπανω, να συμπεραινουμε για τα προιοντα μιας εταιριας μονο και μονο απο τον τροπο που αυτοπροβαλεται.

Αυτα ειχα να πω....
Α και κατι αλλο. Ειμαστε ευτυχως θεωρω, μελη σε ενα κυκλο ανθρωπων που ειμαστε πιο συνειδητοποιημενοι και πιο σοφρωνες απο μεγαλη μεριδα ψαραδων και μη οι οποιοι βιαζουν τις θαλασσες μας και χρησιμοποιουν αυτο το χομπι για αυτοπροβολη της ματεοδοξιας τους. Αγοραζουν και χρησιμοποιουν εξαρτηματα καλαμι και μηχανακια μονο και μονο για να πουλησουν μουρη.
Μεταξυ μας πρεπει να αλληλοβοηθομαστε προσφεροντας γνωσεις ο ενας στους αλλους, τεκμηριομενες.

Ευχαριστω και ελπιζω να καταλαβατε πως δεν εχω ειληκρινα προθεση να θηξω κανενα.
Ελπιζω τα badbass και τα καθε badbass να υπαρχουν για να ομορφαινουν και να διαφοροποιουν θετικα η αρνητικα ενα χωρο που πραγματικα εχει καταληυθει απο μια αντιγραφομανια.

SEA ROCKERS (Nafplio Fishing Team)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 11:39 #22 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS



Εξαλλου τελικα νομιζω πως ολλοι μας ξερουμε πως καθε χομπι μπορει να ειναι οσο ακριβο η φτηνο θελουμε εμεις.
Ειναι λιγο χαζο αν σκεφτουμε πως απο τη μια λεμε πως ενα καλαμι των 300 ευρω ειναι πανακριβο τη στιγμη που για ενα ψαρεμα μπορει μονο για τα δωλωματα να χαλασουμε πανω απο 30 ευρω και αν υπολογισουμε και τα σχετικα μικροεξοδα φτανουμε τα 50 ευρω.

Ρε παιδια σε 7-8  ψαρεματα εχουμε χαλασει ενα ολοκληρο καλαμι!!!!

Απιστευτο....


Καποια στιγμη στο παλαιο site ειχε τοποθετηθει το θεμα του κοστους για την αγορα εξοπλισμου και εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!!!
Το κοστος στο ψαρεμα δεν ειναι  τα καλαμια και οι μηχανισμοι ειναι τα αναλωσιμα και τα δολωματα!

Ισως εκει περα θα επρεπε να επικεντρωθουμε ψαχνωντας να βρουμε εξυπνες λυσεις και <ακρες> ωστε να μην μας τον πιανουν! :scare:
Ειδικα στο θεμα του δολωματος που τις περισσοτερες φορες ειναι μονοδρομος και η αγορα του ανεβαζει πολυ το κοστος σε καθε αξορμηση!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 12:45 #23 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: BAD BASS

Γιατρέ σε πολλά πράγματα συμφωνώ μαζί σου αλλά εδώ νομίζω ότι έχεις άδικο. Δεν φταίνε σε τίποτα η BMW, η AUDI ή άλλες εταιρίες που παράγουνε αντικειμενικά καλύτερα αυτοκίνητα για την τιμή και το αγορασικό κοινό τους στην Ελλάδα. Οι μηχανικοί τους δεν τα σχεδιάζουνε για τον όποιον «σνόμπάκια» Έλληνα που τα αγοράζει για να κάνει την φιγούρα του. Στο κάτω κάτω εταιρίες σαν τις παραπάνω έχουνε ξοδέψει δις στην εξέλιξη της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας των αυτοκινήτων τους με αποτέλεσμα καινοτομίες οι οποίες σώζουνε ζωές. Η «ιστορία» τους δεν είναι κάτι αόριστο ή ρομαντικό αλλά μια επίπονη διαδικασία εξέλιξης που περιλαμβάνει ατελείωτες δοκιμές, υπέρογκες επενδύσεις, συμμετοχή σε αγώνες κ.α.


Βέβαια το παραπάνω δεν έχει σχέση με το συγκεκριμένο topic αλλά αν το γενικεύσουμε και στα ψαρευτικά εργαλεία μπορούμε να βγάλουμε χήσιμα συμπεράσματα.

Φιλικά Πασχάλης


Πασχάλη σημείωσα με bold αυτό που ήθελα να "περάσω" με τα γραφόμενά μου. Σε αυτά τα συμπεράσματα στόχευα αλλά μάλλον δεν κατάφερα να το εκφράσω με αρκετή σαφήνεια. Φυσικά δεν φταίνε οι εταιρείες για το καταναλωτικό τους κοινό (αναφερόμενος σε αυτούς πού έλεγα).

Γενικά πάντως δεν θα αγόραζα BMW όχι γιατί δεν είναι καλά αλλά γιατί θεωρώ ότι το κόστος είναι υπερβολικό. Ακριβώς αυτό που υποστηρίζω και για τα Bad Bass.... καλά αλλά υπερτιμημένα (και δεν είναι τα μόνα φυσικά!). Αν μπορώ να αγοράσω κάτι καλύτερο  (σε υλικά και ποιότητα κατασκευής, σε αξιοπιστία, υποστήριξη και συμπεριφορά) με τα ίδια λεφτά τότε σαφώς αυτό θα κάνω. Ακόμα καλύτερα αν βρώ κάτι άλλο, έστω του ίδιου επιπέδου αλλά με λιγότεραο κόστος.

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 13:20 #24 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Περικλή φυσικά και δεν θα καθίσουμε να μαλώσουμε για ένα καλάμι. Τον γιατρό είπα να κοντράρω μια φορά κι εγώ αλλά μου το χάλασε  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Στην Ελλαδάρα που ζούμε με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούνε και με τις ελάχιστες ευκαιρίες που μας δίνονται σε επίπεδο απόκτησης τεχνικής κατάρτισης, θεωρώ σχετικά υπερβολική την αγορά οποιουδήποτε δίσπαστου καλαμιού για ψαρευτική χρήση. Το Σάββατο που πέρασε απέκτησα επιτέλους ένα τρίσπαστο Beastmaster και θεωρώ ότι για τις Ελληνικές συνθήκες μπορώ να καταφέρω το 99% των πραγμάτων που θα επιτύγχανα με ένα οποιοδήποτε δίσπαστο. Αν είναι δηλαδή να πάρω ένα Energy και να το ρίχνω «στο πλάϊ» καλύτερα να γυρίσω στις καρούλες.  :eusa_think:

Από εκεί και πέρα οποιοσδήποτε επιθυμεί να αποκτήσει ένα δίσπαστο και να επενδύσει το χρόνο και τα χρήματα σε τεχνογνωσία για να κάνει χρήση των δυνατοτίτων του, στα χρήματα ενός BadBass υπάρχουνε 3 κορυφαίες εταιρίες στο χώρο. Δεν υποστήριξα ότι τα BadBass δεν είναι καλά καλάμια. Αυτό όμως που είμαι σίγουρος είναι ότι με τα ίδια χρήματα μπορείς να αγοράσεις τα απόλυτα καλάμια. Σε αυτό θα είμαι αρκετά απόλυτος.  :good: :good: :good:

Φιλικά Πασχάλης 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 13:35 #25 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: BAD BASS

Περικλή φυσικά και δεν θα καθίσουμε να μαλώσουμε για ένα καλάμι. Τον γιατρό είπα να κοντράρω μια φορά κι εγώ αλλά μου το χάλασε  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Στην Ελλαδάρα που ζούμε με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούνε και με τις ελάχιστες ευκαιρίες που μας δίνονται σε επίπεδο απόκτησης τεχνικής κατάρτισης, θεωρώ σχετικά υπερβολική την αγορά οποιουδήποτε δίσπαστου καλαμιού για ψαρευτική χρήση. ...


Να λοιπόν η ευκαιρία που ζητούσες για να με κοντράρεις... και μάλιστα με bold  :yes:

Θα διαφωνήσω μαζί σου γιατί θεωρώ ότι τα δίσπαστα καλάμια είναι ότι καλύτερο για spinning (εδώ τα θεωρώ σχεδόν απαραίτητα) αλλά και για casting. Ωστόσο, για casting, μπορούμε άνετα να καλύψουμε ουσιαστικά τις ανάγκες μας και με τα 3σπαστα ή τα τηλεσκοπικά.


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 15:08 #26 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: BAD BASS
Πώς να κοντραριστούμε σε κάτι που συμφωνούμε? Απλά μια που η συζήτηση ξεκίνησε για τα BadBass υπέθεσα ότι αναφερόμαστε καθαρά σε surfcasting. Εκεί θεώρησα ότι είναι υπερβολική η αγορά δίσπαστου από κάποιον που δεν έχει τη δυνατότητα να το αξιοποιήσει. Εγώ προσωπικά αρκούμαι στα δικά μου καλάμια και στην οφθαλμοπορνεία (άντε και σε λίγα ελεύθερα πιασίματα) μερικών zziplex που έχουνε φίλοι μου. Ίσως κάποτε στο μέλλον.........  :eusa_pray: 

Αναφορικά με το spin, σαφώς και είναι καλύτερα τα δίσπαστα αφού το μήκος των περισσοτέρων καλαμιών της τεχνικής αυτής το επιτρέπει. Φαντάζεσαι γιατρέ να καβαλάω τα βράχια με ένα δίσπαστο inglese στα 2+ μέτρα???  :shok: :shok: :shok: :scare:

Θεωρητικά, ακόμα καλύτερα τα μονοκόμματα.

Όσον αφορά το casting τα τηλεσκοπικά αρκούνε και με το παραπάνω αλλά αν θελήσουμε να το εμβαθύνουμε θα πω μια λέξη……carp

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 15:28 #27 από Περικλής (zer0fish)
Απαντήθηκε από Περικλής (zer0fish) στο θέμα Απ: BAD BASS
ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΚΟΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΜΗ....

Το οτι αποδεικνυουμε πως ειμαστε ενεργοι και επαγρυπνες ανθρωποι που πλεον τα τρικ του μαρκετινγκ και του καθε μαγαζατορα δεν μας φλομωνουν.
Ειμαστε θελω να πιστευω σε θεση να εχουμε αποψη για εργαλεια και τεχνικες τα οποια για πολους αποτελουν κυκεωνα. Ειναι καλο να ξερουμε γιατι κατι μας κανει η δεν μας κανει και για πιο λογο. Το αν τα μπαντμπας η τα βερετ η τα ιταλκανα η τα ζιπλεχ ακομα ειναι καλα η οχι και αν κανουν για την ελλαδα η οχι αυτο εινα στη κριση του καθενα και δεν αποτελει καμια θεωρια. Απο το αν ψαρευουμε απλα η αν προσπαθουμε να μαθουμε το λονγκ καστινγ γιατι απλα ειμαστε τρελοι και θελουμε να νιωθουμε καπως οταν στελνουμε ενα βαρυδι στον οριζοντα μεχρι το να καλυπτουμε δεκαδες μετρα με μια αρματοσια γιατι εχουμε ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ πως τα ψαρια ΟΝΤΩΣ τρωνε στην αποχη των 120 μετρων, νομιζω υπαρχουν πολλα θεματα προς ουσιαστικη διαφωνια και διαλογο. Ετσι θα αρχισουμε να εκτιμουμε η οχι ακριβα και φτηνα καλα και κακοφτειγμενα προιοντα που μας περιστοιχιζουν. Ακομα και το ανα καποιος θελει να αγορασει ενα καλαμι 300 ευρω μονο και μονο επειδη του αρεσει οπτικα ειναι κατι που πρεπει να το σκεφτουμε και να το σεβαστουμε.
Γιατι αυτος ο ανθρωπος καθε φορα που θα βλεπει αυτο το καλαμι θα "γουσταρει" οπως ακριβως με ενα καλο αυτοκινητο η μια ομορφη γυναικα.

Οπως ακριβως νιωθουμε ολοι μας οταν βρισκομαστε διπλα στην θαλασσα....
Ηρεμια και ευχαριστηση μακρια απο την καθημερινοτητα

Ελπιζω καποτε να τα πουμε και απο κοντα

(μπορει να ειμαστε λιγο εκτως θεματος αλλα ηθελα να τα γραψω...)

Φιλικα Περικλης.

SEA ROCKERS (Nafplio Fishing Team)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 15:47 #28 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: BAD BASS

Πώς να κοντραριστούμε σε κάτι που συμφωνούμε? ...


Ήξερα ήδη τι θα απαντούσες αλλά... κουβέντα να γίνεται  :air_kiss:

Όσον αφορά το casting τα τηλεσκοπικά αρκούνε και με το παραπάνω αλλά αν θελήσουμε να το εμβαθύνουμε θα πω μια λέξη……carp


Να πω κι εγώ μια λέξη (μαλλον περισσότερες) ?

Shimano BeastMaster Specimen BM312300 - 3,60m (50-125gr)... Ίσως το αγαπημένο μου καλάμι  :yes:


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 16:17 #29 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Απ: BAD BASS

 Σιγουρα το καθε κουστουμι (καλαμι,μηχανακι)ακριβο η φθηνο αποτελει μια συνθεση.Τωρα αν αυτη η συνθεση ειναι πετυχημενη
εξαρταται απο τον συνθετη. Γιατι πριν την αποκτησει σιγουρα κατι θα ειχε κατα νου. Ειναι σαν μια σονατα ή κονσερτο ενα εργο μουσικης τελος παντων.
Περασαν οι εποχες που μπαιναμε στα μαγαζια και χωρις να ξερουμε τρωγαμε την φολα. Ναι, πεταει τοσα μετρα το ταδε καλαμι μας λεγανε.Τωρα πλεον υπαρχει η πληροφορηση, ειτε αξιολογα περοδικα ειτε διαδικτυο. Καλο ειναι βεβαια να ξεκιναμε απο τα χαμηλα και σιγα σιγα ν ανεβαινουμε. Γιατι οπως και να το κανουμε
οσο εξελισεσαι ζητας καλυτερα εργαλεια στα χερια σου. Δεν γινοτανε να δινω ρεσιταλ με κιθαρα 300 ευρω. Οι μυες των χεριων στο τεταρτο κουραζοτανε με αποτελεσμα το σφιξιμο και την κουραση στα χερια.
Ετσι λοιπον και στα καλαμια καποια στιγμη ερχεται η εξελιξη και ζητας κατι καλυτερο για να αποδωσεις καλυτερα παντα βεβαια με την προοπτικη οτι
ξερεις που βρισκεσαι και τι ζητας. Καποτε ασχοληθηκα με τα αντιβαρα που βαζαμε κατω στα καλαμια για να ειναι ζυγισμενα σωστα ετσι ωστε να μας βοηθανε στην όποια
ριψη καναμε τοτε. Ειναι και αυτο μια λεπτομερεια. Π.χ.πλεον οι εταιριες σου δινουν μαζι μ ενα πολυ καλο καλαμι που θ αγορασεις και 2 με 3 διαφορετικα αντιβαρα για το ζυγισμα.
Οι ακτογραμμες των Ελληνικων θαλασσων οπως ξερουμε ειναι στο μεγαλυτερο ποσοστο τους ρηχες. Ετσι λοιπον στο Casting-Surfcasting λογικο ειναι να αναζητουμε τα μετρα (παντα με δισπαστα ή τρισπαστα) και εφοσον καταφερνουμε και  στελνουμε την αρματωσια με το δολωμα στα 120,140,160.... πλεον το ψαρεμα μας αλλαζει. Παμε για αλλα κολπα. Γνωριζω ξέρες στα 160,180 200 μετρα και ξερω οτι αν μπορουσα να τα προσεγγισω  θα παιρνα ενα δυο ψαρια και θα εφευγα. Τι να κανουμε ρηχες ειναι οι θαλασσες μας και τσακισμενες απο τις ανεμο-τρατες.

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2006 18:13 #30 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: BAD BASS
(καλημερα σε ολους!!
διαβαζοντας διαφορα περιοδικα για το ψαρεμα με surfcasting βλεπω πολλες διαφημισεις για τα καλαμια της bad bass.
τα εχει δοκιμασει κανεις η εχει να προτεινει κανεις καποιο συγκεκριμενο μοντελο της ; ποια ειναι η γνωμη σας...
βασικη προυποθεση βεβαια και η τιμη, action κλπ. καταλαβαινω αλλα θα ηθελα να διαβασω και την γνωμη σας για αυτα τα περιβοητα BAD BASS!!!
οπτικα τουλαχιστον ειναι τελεια...!!!
περιμενω σχολια με αγωνια...)


διαβαζοντας διαφορα περιοδικα για το ψαρεμα με surfcasting βλεπω πολλες διαφημισεις για τα καλαμια της bad bass
Εαν θελεις να ασχοληθης με το surfcasting,Ειναι μονοδρομος μια ειναι η μαρκα στελνεις ενα ΠΜ.
Ολα τα καλαμια κανουν για ψαρεμα ακομα και τα κινεζικα τον 8 ευρω
Το θεμα ειναι εσει τι θελεις απο ενα καλαμι,τι ζητας απο ενα καλαμι.
Το θεμα ειναι παρα πολλη μεγαλο και χρειαζετε πολλη εξηγηση. :ok:

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.183 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection