Ερώτηση Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)

15/07/2007 19:44 #1 από ignatis
Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο) δημιουργήθηκε από ignatis
Έπεσαν στα χέρια μου δύο τέτοια καλάμια.Αναζήτησα πληροφορίες σε site αλλά λίγες πράγματα.Ασχολούμαι κυρίως με 
το ψάρεμα της τσιπούρας.Έχω δύο καλάμια shimano τρίσπαστα power aero 425bx  και θα ήθελα την γνώμη σας αν αξίζει να προσθέσω και τα δύο italcanna millenium.

Υπάρχει ένα μόνο καλό, η γνώση και ένα κακό, η αμάθεια.
( Πλάτωνας ) .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/07/2007 20:20 #2 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
τα italcanna millenium δίσπαστο 150γρ ειναι ακριβα καλαμια.
εαν τα εχεις βρη σε πολλη καλη τιμη δεν το συζηταμε.Ποσο τα βρικες?

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 07:26 #3 από ignatis
Απαντήθηκε από ignatis στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
Και τα δύο καλάμια 250,00 ευρώ.

Υπάρχει ένα μόνο καλό, η γνώση και ένα κακό, η αμάθεια.
( Πλάτωνας ) .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 09:00 #4 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 09:26 #5 από Χρήστος Μποζώνας (cbozonas)
Απαντήθηκε από Χρήστος Μποζώνας (cbozonas) στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
Φίλε  μου  ενα απο τα καλύτερα καλάμια μαζικής  παραγωγής  που  υπάρχει.Πολύ καλό στην βολή  με  πολύ καλά δεσίματα.Στήν τιμή αυτή θα μείνεις κατενθουσιασμένος.Μοναδικά μειονεκτήματα μεγάλο μήκος μεταφοράς και -     
προσωπική αποψη  -  η  θέση  για  τον  μηχανισμό  λίγο  χαμηλά.Μετά το FIRE BAL  μάλλον  το  καλύτερο καλάμι
SURF της  ITALCANNA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 10:10 #6 από ignatis
Απαντήθηκε από ignatis στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
Μήπως γνωρίζεται και το performance ( βάρος βαριδίου ) του καλαμιού;

Υπάρχει ένα μόνο καλό, η γνώση και ένα κακό, η αμάθεια.
( Πλάτωνας ) .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 10:27 #7 από ignatis
Απαντήθηκε από ignatis στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
Το καλάμι το δοκίμασα σε βολή με 125γρ. βαρίδιο.Φοβήθηκα να το φορτώσω με 150γρ.
Μου λένε στην ψαροπαρέα μου ότι είναι κούτσουρο σαν καλάμι και ότι
κάνει μόνο για ρίψεις.Στην δοκιμή που έκανα ήταν πιο "μαλακό" σε
σχέση με το τρίσπαστο shimano.Προσωπικά σαν καλάμι έχει καλό στήσιμο
αλλά italcanna δεν έχω "ξαναδουλέψει".Ευχαριστώ εκ των προτέρων για ότι πληροφορίες
μου δίνεται.

Υπάρχει ένα μόνο καλό, η γνώση και ένα κακό, η αμάθεια.
( Πλάτωνας ) .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 10:32 #8 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
Ιγνάτιε δες εδώ:

www.pianetapesca.it/show-bin/show.pl?HS8...0YOjb0lgaPg8o0dzO0bl

Το καλάμι βγαίνει σε μοντέλα 90 - 120 και 150gr. Τα πρώτα δύο είναι ψαρευτικά και το τρίτο θεωρείται καλάμι ρίψεων - αυτά με βάσει τα αναφερόμενα στο παραπάνω link.


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 10:46 #9 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
Κώστα, ευχαριστώ για το λινκ, δεν μπορούσα να το ανεβάσω. Αν κρίνουμε ότι ο Ζαφειρόπουλος
www.zafiropoulos.gr/εδώ τα έχει
339,90 ευρώ και το www.pianetapesca.it/ 256,00
ευρώ, κι εσύ τα δύο, 250 ευρώ, τότε πρόκειται για ευκαιρία. Πρόσεξε μόνο τυχόν χτυπήματα στα στελέχη τους.

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2007 10:50 #10 από ignatis
Απαντήθηκε από ignatis στο θέμα Απ: Καλάμι : Italcanna Millenium 150γρ (δίσπαστο)
Έχω ελέγξει και τα δύο καλάμια.Είναι σε αρίστη κατάσταση.

Υπάρχει ένα μόνο καλό, η γνώση και ένα κακό, η αμάθεια.
( Πλάτωνας ) .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.190 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection