καλησπερα παιδια θα ηθελα ιδεες για το αν τα τρισπαστα καλαμια ειναι πιο αποτεσματικα απο τα τιλεσκοπικα για μεγαλα και εξυπνα θηραματα και σχετικα ποιο απα τα δυο ειναι καλυτερα για βολες μιλωντας παντα για action απο200-250 και νημα 25 στο μηχανακι