Ερώτηση Καλάμι για Bolognese

14/10/2016 18:26 #1 από Κυριάκος
Καλάμι για Bolognese δημιουργήθηκε από Κυριάκος
Καλησπέρα! Ύστερα από 4 χρόνια απίκο, σκέφτομαι να κάνω τη πρώτη μου αγορά bolognese καλαμιού. Ύστερα από κάμποσο ψάξιμο, έχω καταλήξει ανάμεσα στα εξής 3 καλάμια :

www.silstar.eu/main/wp-content/uploads/2...YNAMIC-BOLOGNESE.pdf
www.psaras-shop.gr/index.php?route=produ...4_150&product_id=797
allegro.pl/vde-robinson-team-bolognese-m...25g-i5676901637.html

Από θέμα τιμής, στο ίδιο επίπεδο κινούνται όλα (γύρω στα 80 ευρώ).
Αν και είχα καταλήξει στο τελευταίο, το Robinson, το οποίο το έχω δει και από κοντά, με προβληματίζει αρκετά το
πολύ χαμηλό του βάρος για 6μετρο (261 gr) σε σχέση με τα περισσότερα καλάμια αυτής της κατηγορίας. Από τη μία είναι μεγάλο πλεονέκτημα για ένα πολύωρο ψάρεμα ή αν έχει αέρα, ωστόσο το φοβάμαι ως προς την αντοχή του. Μη πάει να σηκώσει κανείς κανένα ψάρι 300-400gr χωρίς απόχη και το πάρει στο χέρι. Σίγουρα θα έχει λεπτότερα στελέχη σε σχέση με τα άλλα δύο που είναι γύρω στα 400 gr.

Έχει κανείς καμιά άποψη;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.128 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection