Ερώτηση βοήθεια για καλάμι

16/06/2015 09:02 #11 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα βοήθεια για καλάμι
Καλημέρα Λουκά

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια

Τελικά πήρα το Trabucco / 53€

Καλάμι : Trabucco Distance Surf
Υλικό : High Resistance Composite, Carbon
Μήκος : 420m
Οδηγοί : S-SIC
Casting Weight : 200gr
Στελέχη : 3

Για τις πετονιές Trabucco έχω και εγώ ακούσει καλά λόγια ειδικά για τη Trabucco αυτή με τον σαργό και
Trabucco Τ-FORCE
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/09/2015 14:23 #12 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα βοήθεια για καλάμι
Καλησπέρα σας

θα ήθελα την γνώμη σας σε ότι αφορά τα 3σπαστα Καλάμια της YUKI
και μηχανισμούς της OKUMA.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2015 02:38 #13 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα βοήθεια για καλάμι
Okuma μηχανησμοι που εχουν ανταλακτικα και σερβης.Τη ποιο καλο για τον εξοπλησμο σου!!!!!!Και σε καλες τιμες!!!!!!!!!!!! !money_smile !money_smile !money_smile
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/09/2015 09:55 #14 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα βοήθεια για καλάμι
Καλημέρα Βασίλη

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία

Για τα καλάμια YUKI έχει κάποιος γνώμη ;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2015 03:17 #15 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα βοήθεια για καλάμι
Για το καλαμι δεν ξερω!!!!!
Αλλα για τους μηχανησμους εχω αρκετους απο chimano-dam-daiwa-okuma.
Εχω το okuma cetros 55 και απεκτισε ενα θεμα δεν ασφαλιζε ο απελεφεροτης(ενα διακοπτακη κατω απο την πομπινα ,δεν θυμαμε πως το λενε....)απο Χαλκιδικη το εστηλα Αθηνα αλλαξανε ενα ρουλεμαν και ενα γραναζι.ολα μαζη 20 ευρο τα εξοδα-μεταφορικα και ανταλακτηκα !!!!!!!!!! !gifts#

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2015 07:45 #16 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα βοήθεια για καλάμι
Καλημέρα κ από μενα
εσπασε σε ένα δισπαστο σιμανο σπινοκαλαμο που χω ο πανω οδηγος κ θελω να τον αλλαξω.
ΠΩς βγαινει ? είναι ευκολο η πρεπει να παει σε μαγαζι για την αλλαγη ?
Αν ξερει καποιος να μου πει την διαδικασια να αποφυγουμε τα εξοδα θα ηταν ευχης εργο

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2015 09:40 #17 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα βοήθεια για καλάμι
Καλημέρα Βασίλη

Σε ευχαριστώ και πάλι για τις πληροφορίες.

Καλημέρα Νάσο

Εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις (και είναι αρκετές) αγοράζω καινούργιο οδηγό (από μαγαζιά αλιείας)
και το κολλάω μόνος μου και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, βέβαια αρκεί ο οδηγός να μην είναι δετός

Ο τρόπος είναι να κόψεις το στέλεχος που είναι πάνω ο οδηγός (γιατί δεν βγαίνει ο οδηγός που έχει σπάσει) και
μετά πρέπει να βρεις καινούργιο οδηγό να το ταιριάξεις.
ΠΡΟΣΟΧΗ στον τρόπο που θα κόψεις το στέλεχος να μην το πληγώσεις και πάει άχρηστο όλο το κομμάτι/στέλεχος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2015 18:37 #18 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα βοήθεια για καλάμι

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Καλημέρα κ από μενα
εσπασε σε ένα δισπαστο σιμανο σπινοκαλαμο που χω ο πανω οδηγος κ θελω να τον αλλαξω.
ΠΩς βγαινει ? είναι ευκολο η πρεπει να παει σε μαγαζι για την αλλαγη ?
Αν ξερει καποιος να μου πει την διαδικασια να αποφυγουμε τα εξοδα θα ηταν ευχης εργο


Νασο ξινης με ενα μαχαιρακη προσεκτικα την βαση του οδυγου.Θα βγαλης το βερνηκη και το νημα....προσεκτικα-αργες κινησεις και βλεπεις την προοδο!!!!!!Αφου το γυμνωσεις θα το ζεστανης οσο χρειαστη με εναν αναπτηρα και θα ξεκολιση(κορυφη αμα ειναι).

Περνης την κορυφη η τον οδυγο και πας σε ενα καταστημα αλειηας και αγοραζεις ακρειβως τον ιδιο!!!!!!


Περασμα τωρα Με ενα ψιλο γιαλοχαρτο τριβης λιγο την επηφανεια που θα μπει ο οδηγος -τοποθετης μια σταγονα κολα στηγμης και περνας νημα(εχει στην αγορα ειδικες κλοστες για καλαμια αλλα και ενα παλιο νημα ψαρεματος την κανη την δουλεια του).Στρωνεις σπειρα σπειρα το νημα στην βαση του οδυγου.Αφου ασφαλισουμε με εναν απλο κομπο το νημα περναμε κολλα επανω στο δεσιμο(νημα).Αφου στεγνοσι μετα περναμε βερνικη με πινελακι προσεχουμε να μην κανει σταλαγματια.
Για εναν προχειρο περασμα οδυγου στα ειδη αλειηας θα σου παρουν μαζι με την αγορα γυρο στα 10 ευρο.Αμα το στηλεις σε ιδικο περιπου τα ειδια σην κανα 2 ευρο αλλα θα σου κανει πολλη καλη δουλεια.Αν το φτιαξεις μονος σου και δεν εχεις κολλα η κανα βερνικη νυχιον απο την Γυναικα σου η νημα θα σου βγει ποιο ακρειβα!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/09/2015 18:40 #19 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα βοήθεια για καλάμι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.181 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection