Ερώτηση καλαμια 4.50 + ,βολες?

06/02/2015 13:24 #1 από ΒΑΣΙΛΗΣ
καλαμια 4.50 + ,βολες? δημιουργήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ
να ρωτησω καποιον που ασχολειται με βολες να μου πει αν μπορει..
με ενα καλαμι 4.50 φανταζομαι μπορω να κανω τεχνικες βολες? ειμαι 1.83 υψος
και με ενα 4.90 φανταζομαι πως οχι λογο μηκους..(μονο overhead)? σωστα?

και κατι αλλο.. αν καποιος εχει ενα καλαμι 4.90 αν μπορει να μας πει αν εχει μεγαλη διαφορα με μια απλη overhead βολη με ενα καλαμι 4.20?ποσα μετρα περιπου χοντρικα παιρνει με το μακρυ καλαμι
ευχαριστωωωωωω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2015 11:10 #2 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
διαβασα καποια forum στο εξωτερικο
παιρνεις μετρα χωρις κατι ιδιαιτερο απο βολες (με μια απλη overhead δηλ)
πιστευω ανετα θα εχω 100-120 μετρα οποτε ειμαι καλυμμενος και παω για το rampage 15'9ft
me to ryobi naxo ειμαι κομπλε απο βολες μακρυνες πιστευω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/02/2015 17:27 #3 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
θα ζυγιαζει καλα σα συνολο Βασίλη?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2015 10:36 #4 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
το καλαμι ζυγιζει 734γρ και αν φανταστουμε οτι ο surfblasterτ μηχανισμος της penn που "κουμπωνει" σε αυτο το καλαμι ειναι 727γρ και εγω παρω το naxo που ειναι 750γρ φανταζομαι δε θα εχω προβλημα..απλα σε κατι φορουμ ξενα για τους πενν οι αποψεις διυστανται (ενω μου αρεσει οπτικα σα μηχανακι) 8α προτιμησω το ryobi που βλεπω καλα σχολια παντου..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2015 11:06 #5 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
να κανω κι αλλη μια ερωτηση?εχεις σκεφτει τους οριζοντιου τυμπανου?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2015 11:22 #6 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
ναι φυσικα,αλλα δε ξερω να το χρησιμοποιω
ξερω οτι παιρνεις μετρα περισσοτερα αλλα γενικα δε ξερω τι ψαρευτικη συμπεριφορα εχουν (σα φρενα νομιζω ειναι υποδεεστερα,χωρις να ειμαι απολυτος.)
εσυ εχεις χρησιμοποιησει μπαμπη? μπορεις να πεις 2 λογια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/02/2015 12:47 #7 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
αααχ με βαζεις τωρα σε μια διαδικασια,αλλα αξιζει το κοπο.
multipliers reel ειναι οι μηχανισμοι οριζοντιου τυμπανου που χρησιμοποιουνται απο το σκαφος για συρτη και αλλες τεχνικες,αλλα και απο την ακτη κυριως στο εξωτερικο.
χρησιμοποιουνται στο casting εδω και 70 χρονια περιπου.ο πρωτος λογος που χρησιμοποιηθηκαν ηταν για να κερδισουν αποσταση οι ψαραδες στις βολες αλλα και για να ξεπερασουν καποια προβληματα με την αμπωτη και τη παλιροια,ειδικα στην αγγλια.
στην αμερικη και στην αυστραλια,στο surf casting τους χρησιμοποιουν για καλυψη αποστασεων,για να διαχειριστουν καλυτερα τις πετονιες τους,αλλα και για να εχουν τη καλυτερη δυνατη αποδοση φρενων ετσι ωστε να αντιμετωπισουν τα θηραματα τους.
χρειαζεται καποια εξοικιωση κι αν υπαρχει και καποιος που τους γνωριζει,ετσι ωστε να σε καθοδηγησει στα πρωτα βηματα θα ειναι πολυ καλο.
σχετικα με τα φρενα νομιζω οτι σου την εδωσα την απαντηση μεσα στο κειμενο.νασαι καλα!!!

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2015 10:37 #8 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
φοβαμαι οτι θα τα κανω μαλλια κουβαρια,πρεπει καποιος να με μαθει !pecher2#
ευχαριστω για την εμπεριστατωμενη αναλυση,να σαι κι εσυ καλα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2015 10:55 #9 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
''φοβαμαι οτι θα τα κανω μαλλια κουβαρια,πρεπει καποιος να με μαθει ''
αυτο ειναι το μονο σιγουρο Βασιλη χαχαχα αλλα ετσι και το μαθεις,μετα κολλησες !smileys-fis

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/02/2015 12:09 - 11/02/2015 12:10 #10 από ΒΑΣΙΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΒΑΣΙΛΗΣ στο θέμα καλαμια 4.50 + ,βολες?
δηλ για να χω καλο ερωτημα,ποσα μετρα παραπανω μπορεις να παρεις με ενα τετοιο εργαλειο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.179 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection