Ερώτηση Ύψος καλαμιού spinning

24/11/2014 19:58 #1 από John
Ύψος καλαμιού spinning δημιουργήθηκε από John
Καλησπέρα.Έχω κάποιες απορίες σχετικά με το ύψος του καλαμιού που θα πάρω.Καταρχάς το cw του είναι 15-40.Θα το χρησ/ώ και σαν light casting αλλα κυρίως spinning.Μήπως ειναι λίγο τραβηγμένο το 15-40 ? Στόχος κυρίως τα λαβρακια και αν κάτσει κανένα γοφαράκι δεν θα πω όχι.Μήπως με τα τεχνιτά 10 γρ/ων και άνω αρχίζει να κουράζει?Η μεγάλη απορία που έχω είναι σχετικά με το ύψος του καλαμιού.Είμαι γύρω στο 1.83-1.85.Εχει διαφορά στις βολές το 2.40 απο το 2.70?και αν ναι πόσο?Ευχαριστώ !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2014 20:37 #2 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
φίλε νομίζω πως προσανατολίζεσε λάθος.ακριβώς έτσι σκεφτηκα και εγώ και τελικά πηρα ένα καλάμι 20-40 για να καλύψω με το μυαλό μου 2 τεχνικές και πριν λίγο καιρό το παράτησα στην άκρη και πήρα άλλο.10-30 'η 5-25 είσαι μια χαρά για να μπορείς να ρίχνεις αξιοπρεπώς τα περισσότερα τεχνητά.για φαντάσου να εχει και κόντρα αέρα δυσκολευουν τα πράγματα.εγώ απο 2,40 πήγα στο 2,70 και μαζί με το μικρότερο c.w είδα αρκετή διαφορά.κατατην αποψή μου 2,70 είναι το ιδανικότερο.shimano catana 2,70-10-30 πήρα και είμαι σουπερ ευχαριστημένος.έβαλα και νήμα 0.18 και είναι αέρας τρελή διαφορά με το 20-40 ..2,40 καλάμι που είχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2014 21:50 - 24/11/2014 21:50 #3 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
Ευχαριστώ για την απάντηση σου.Το κατάνα το βρήκα με 55 ευρο 2.70 ύψος σε 10-30.Ασπούμε για ποιό λόγο να μην επιλέξω 7-21 αφού τα τεχνιτά που θα βάλω δέν ξεπερνάνε τα 20 γραμμάρια.Το έχω ψαρέψει σε λίμνη.καλο ηταν το κατάνα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2014 22:06 #4 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
Με λίγα λόγια η ερώτηση μου ειναι:Ας υποθέσουμε πως θέλουμε να πετάξουμε τεχνιτά απο 10 εώς 20 γραμμάρια.Τι διαφορά θα έχει το 5-25 με το 10-30

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/11/2014 22:22 #5 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
Και ας πούμε πως έχουμε το 10-30 τί διαφορα έχει το 2.70 με το 2.40 (εκτός οτι μας βολέυει ενα απο τα 2 καλύτερα).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2014 06:23 #6 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
Φιλε Γιαννη δες λιγο και τα παρακατω και πιστευω να βρεις απαντησεις σε πολλα απο τα ερωτηματα σου !



www.cyprusfishingmagazine.com/items.php?...&lang=grk&itemID=179


www.cyprusfishingmagazine.com/items.php?...&lang=grk&itemID=162


Καλο διαβασμα!!!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2014 07:51 #7 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
Γεια σου φιλε γιαννη ,
με την επιλογή 10 - 30 θα μπορέσεις να ριξεις κ τεχνητα σιλικονουχα η χελακια που χρειαζοντε κποιο μπουλντο η μπομπαρδα ας πουμε.
Εγω εχω ένα κοντο καλαμακι δισπαστο στο 1,85 με αξιον 10 - 30 κ το εχω αποκλειστικα για το ψαρεμα της ζαργάνας που βαζω μπουλντο κ επειδή το κραταω πολλες ωρες στα χερια μου είναι πολύ ξεκουραστο.
Για την χρηση των τεχνητων εχω ένα 2.70 με αξιον παλι 10 - 30 κ παλι δισπαστο , γιατι εκτος από τα τεχνητα το χρεισημοποιω κ για το ψαρεμα των καλαμαριών με καυτερο αν δεν το ηθελα κ για τα καλμαρια θα πηγαινα στο 5 - 25 κ 2.70 για να χω καλες βολες με τα τεχνητα μου όπως σου προανεφερε κ ο χρηστος.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2014 15:01 #8 από kellinas
Απαντήθηκε από kellinas στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
Γιάννη αφού στοχεύεις σε λαβράκια καλό θα ήταν να πάρεις ένα καλάμι που να χειρίζεται τεχνητά από 5 γραμμάρια και πάνω για να μπορείς να χειρίζεσαι με αποτελεσματικότητα μικρά τεχνητά που πολλές φορές είναι η λύση στο ψάρεμα του λαβρακιού. Τώρα όσο αφορά το μήκος του καλαμιού, με βάση του ύψους σου, πιστεύω πως το ιδανικότερο θα ήταν ένα 2.70, το οποίο είναι εύκολο στη χρήση σε διάφορες συνθήκες αλλά ταυτόχρονα σου δίνει και αρκετά μακρινές βολές. Πρόσεξε φίλε, στο spinning, να πάρεις ένα καλό καλάμι γιατί με αυτό θα δώσεις την σωστή κίνηση στο τεχνητό σου, για μένα είναι το Α και το Ω!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/11/2014 19:39 #9 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Ύψος καλαμιού spinning
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.Έκλεισα για αγορα το κατάνα 2.70 10-30.Το θέλω για τεχνιτά,και λάιτ κάστινγκ γιαυτό καλύτερα 10-30.Nα είστε καλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.156 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection