καλησπερα σε ολους,ειμαι απειρος (ψαρας)και θα ηθελα να μου προτεινεται καποιο καλαμι με βαση την εμπειρια σας.ειμαι κατοχος ειδη 2 τηλεσκοπικων καλαμιων και θα ηθελα να προχωρησω στην αγορα ενος τρισπαστου ειτε veret touareg ειτε shimano,ειτε κατι αλλο που 8α μου προτεινετε.τα μερη που ψαρευω ειναι ειτε απο λιμανι ειτε απο παραλια.8ελω να ασχοληθω λιγο και με το ψαρεμα απο βραχια για λιγο μεγαλυτερο βαθος,ευχαριστω.