Κώστα, 2.80 μηκος και 5-25 action μου μοιάζει για καλάμι spinning. Δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο, γιατί είναι ΗΔΗ κοντό. Τι το θέλεις κοντύτερο Κώστα, για φασολόβεργα το θέλεις; Για βάρκα δεν μου φαίνεται γιατί έχει πολύ μικρό Action, άσε που άμα το κόψεις θα χάσει όλα τα χαρακτηριστικά του. Τώρα θα μου πεις, δεν θα κάνει για ψάρεμα; Μα φυσικά ναι, κι ένα σκουπόξυλο κάνει για ψάρεμα. Τώρα αν βγάζει ψάρια...!
Άστο φίλε Κώστα, μην το χαλάς το καλαμάκι σου