Καλησπερα γνωρίζει καποιος πληροφοριες για αυτο το καλαμι; Ειναι το tubertini tmach2 6-18g. Ψαχνω αναλυτικα για το action. Δηλαδη δραση κορυφης ημιπαραβολικο ή παραβολικο.
Αν γνωριζει καποιος τι δραση εχει και τι πετονιες μπορει να δουλεψει κανεις ωστε να εκμεταλευομαι την παραβολη. Μπορω ας πουμε να βαλω παραμαλο 0.12 και μανα 14; Τι προτεινετε εσεις;;
Ευχαριατω πολυ!
Μπαμπης