Καλησπέρα στη παρέα.Μου κάνανε δώρο αυτό το καλάμι και ενώ από τα χαρακτηριστικά του φαίνεται να κάνει για εγγλέζικο όταν το είδα είναι αρκετά ''χοντροκομμένο''.Ποιά είναι η γνώμη σας;Να το χρησιμοποιήσω; Μπορείτε να το δείτε εδώ: fishingplanet.gr/index.php?route=product..._105&product_id=2840