Ερώτηση Καλαμι για Εγγλέζικο

06/02/2016 11:40 #111 από andreas69
Απαντήθηκε από andreas69 στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: οι περισσοτεροι φελλοι ειναι αρκετα βαρυτεροι απο αυτο που γραφουν, εχω ζυγισει φελλο 6+2 και ηταν 12 γραμμαρια.
ακομα και σε λιμανια αν εχεις κοντα σου καβους και βαρκες ή σκαφη παλι σκληροτερο καλαμι θελεις για να μπορεσεις να κουμανταρεις γρηγορα το μεγαλο ψαρι χωρις να του δωσεις την ευκαιρια να παρει μετρα και να σου μπλεξει την πετονια στα σκοινια.
τα μαλακα καλαμια ειναι πολυ καλα για τον αρχαριο (συγχωρουν πολλα λαθη) και για τις ψιλες πετονιες (14 μανα με 10-12 παραμαλλο ας πουμε) Ανδρεα την αποψη μου απλα λεω, εσυ εισαι ο τελικος κριτης.


Σε ευχαριστώ Ηλία !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2016 11:48 #112 από andreas69
Απαντήθηκε από andreas69 στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Δυο πράγματα,
Το βάρος που αναγράφουν οι φελλοί, είναι το αυτοφερόμενο βαρίδι. Ανάλογα με το υλικό κατασκευής τους, το συνολικό τους βάρος μπορεί αν ανεβαίνει από λίγα έως πολλά γραμμάρια.
Μην συγχέουμε το casting weight του καλαμιού (που αφορά το βάρος που μπορεί να βάλλει) με το action του που είναι η συμπεριφορά του από πλευράς παραβολής. Τελείως διαφορετικά πράγματα που δεν συμβαδίζουν. Έχω καλάμι με c.w. που λυγίζει προοδευτικά μέχρι την μέση του μεσαίου στελέχους, έχω και καλάμι με c.w. 15-30 που λυγίζει μέχρι την βάση του μηχανισμού.
Επίσης η πετονιά που μπορεί να διαχειριστεί το κάθε καλάμι δεν έχει σχέση με το c.w. αλλά με το action και την ποιότητα του carbon. Οι σοβαροί κατασκευαστές καλαμιών αναγράφουν επάνω στο καλάμι το εύρος των λιμπρών της πετονιάς που το καλάμι μπορεί να διαχειριστεί. Και το γράφω εν πλήρη επιγνώσει για τους σοβαρούς κατασκευαστές. Καλοί κατασκευαστές υπάρχουν πολλοί, σοβαροί πολύ λίγοι. Σε Ιταλικά καλάμια δεν θα βρείτε τέτοια αναγραφή, παρά μόνο σε όσα απευθύνονται στην Αγγλική αγορά. Μετά από αρκετά σπασίματα καλαμιών που δε θα πίστευες ότι με 0,14 παράμαλλο σε ζόρισμα του ψαριού ή σε μάγκωμα, θα έσπαγε το καλάμι, αποφάσισα να αγοράζω μόνο καλάμια που γράφουν επάνω το Line rate. Αν δεν τα βρίσκω στην Ελλάδα θα τα παίρνω απ' έξω.

Με εκτίμηση
Θοδωρής.


Καλημέρα Θοδωρή,
επειδή με ενδιαφέρει η αγορά από Αγγλία, έχεις να μου προτείνεις κάποια online καταστήματα που στέλνουν Ελλάδαή ίσως και κάποια δοκιμασμένα καλάμια από εσένα;;;
Σε ευχαρστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2016 12:49 - 06/02/2016 12:50 #113 από Ηλιας Αφσαρογλου
Απαντήθηκε από Ηλιας Αφσαρογλου στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
μια παρακληση μονο, στις σημερινες εποχες καλο θα ειναι οταν η οικονομικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη οι αγορες μας να γινονται απο Ελληνικα καταστηματα, ειτε φυσικα, ειτε διδικτυακα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2016 15:42 #114 από andreas69
Απαντήθηκε από andreas69 στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Ηλιας Αφσαρογλου έγραψε: μια παρακληση μονο, στις σημερινες εποχες καλο θα ειναι οταν η οικονομικη διαφορα δεν ειναι μεγαλη οι αγορες μας να γινονται απο Ελληνικα καταστηματα, ειτε φυσικα, ειτε διδικτυακα.


Για είδη που υπάρχουν εντός συνόρων, αυτό που λες εννοείται Ηλία............απλώς υπάρχουν , όπως γνωρίζεις και εσύ, και κάποια κορυφαία ψαρευτικά εργαλεία που δυστηχώς δεν εισάγονται ποτέ στην χώρα μας ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2016 16:37 #115 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Υπάρχουν και στην Ελληνική αγορά τέτοια καλάμια και μάλιστα είναι και από τα φτηνά μοντέλα των εταιρειών.. αυτά που ξέρω είναι το MAVER ABYSS X και το OKUMA SOLITRON. Τα έχω και τα δύο, το maver είναι 0-25c.w. παραβολικό καλάμι στα 4.20 (αυτό έρχεται από την maver Αγγλίας), το OKUMA στα 5-25c.w. στα 3,90 ημιπαραβολικό.
Παρ' όλο που έχω προχωρήσει σε καλάμια εκατοντάδων ευρώ... δεν τα έχω δώσει και τα ψαρεύω ακόμα, είναι τα αγαπημένα μου..... Μπορεί να υπάρχουν κι άλλα, εγώ πάντως όταν ενδιαφερθώ για ένα καλάμι θα πάρω τον αντιπρόσωπο και θα τον ρωτήσω για το line rate... υπάρχει περίπτωση να αναγράφεται στις προδιαγραφές του και όχι επάνω στο καλάμι.
Από κει και πέρα δεν έχω να σου δώσω Link, θα πρέπει να ψάξεις μόνος σου...

Με εκτίμηση
Θοδωρής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/02/2016 20:05 - 06/02/2016 20:06 #116 από Ηλιας Αφσαρογλου
Απαντήθηκε από Ηλιας Αφσαρογλου στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
παντως Θοδωρα η αληθεια ειναι οτι οι Ελληνες εισαγωγεις δεν εχουν σωστη ενημερωση προς τον πελατη, οχι ολοι αλλα οι περισσοτεροι.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": andreas69

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/02/2016 00:11 #117 από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο
Έχεις απόλυτο δίκιο Ηλία, εγώ το αποδίδω στο ότι δεν εμβαθύνουν πλήρως σε κάθε τεχνική, έτσι ώστε δεν γνωρίζουν τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/03/2016 15:17 #118 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Καλαμι για Εγγλέζικο

Θοδωρής Νταμάτης (ThDam) έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο Ηλία, εγώ το αποδίδω στο ότι δεν εμβαθύνουν πλήρως σε κάθε τεχνική, έτσι ώστε δεν γνωρίζουν τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.



στην τσεπη μας ξερουν να εμβαθυνουν ομως !!!! :LOL

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.181 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection