καλησπερα παιδια και καλη χρονια πανω που επλενα τα καλαμια μου σε ενα απο αυτα δεν κλεινουν τα δυο στελεχη του το καλαμι ειναι carbon surfcasting shimano hyperloop φοβαμαι μην σπασω κανενα εχει κανεις καμια ιδεα?
Καλη χρονια.
Πιεζεις ελαφρα και στριβεις ταυτοχρονα. προς τα κατω.
Μπορεις να βαλεις και λιγο baby oil.
Δες και μερικα θεματα που εχει το site που ειχαν σφηνωσει στελεχη απο τρισπαστα καλαμια. Μιλανε για μια διαφορα θερμοκρασιας που τα επηρεαζει και ξεσφηνωνουν.