- Δημοσιεύσεις: 23
- Μου αρέσει που έλαβε 15
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Γεία σου Αλέξανδρε, καλύτερα να παρεις τον ιδιο οδηγό μυτης και να βάλεις, απο ενα καταστημα σημάνο η οποιο αλα καταστημα, εκανα βλακεια και εβαλα ενα λιγο ποιο μικρό, και εχω προβλημα στο σοκλίντερ κοπαναει συνεχεια, και θα τον αλαξω πάλι,Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: καλησπερα!! εχω ενα καλαμι shimano hyperloop 4.20m 150g και επασα τον οδηγο στην μυτη. θα αγορασω ενα καινουριο να βαλω και θα ηθελα την συμβουλη σας. καπου διαβασα οτι ο οδηγος της μυτης ειναι ο σημαντικοτερος επιδη εχει και τις μεγαλυτερες τριβες.
θελω να βαλω κατι καλο και θελω τα φωτα σας!! να βαλω alconite θα ηταν καλη ιδεα;;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ντακος Χρυσοβαλαντης έγραψε:
Γεία σου Αλέξανδρε, καλύτερα να παρεις τον ιδιο οδηγό μυτης και να βάλεις, απο ενα καταστημα σημάνο η οποιο αλα καταστημα, εκανα βλακεια και εβαλα ενα λιγο ποιο μικρό, και εχω προβλημα στο σοκλίντερ κοπαναει συνεχεια, και θα τον αλαξω πάλι,Αλέξανδρος Κλώνος έγραψε: καλησπερα!! εχω ενα καλαμι shimano hyperloop 4.20m 150g και επασα τον οδηγο στην μυτη. θα αγορασω ενα καινουριο να βαλω και θα ηθελα την συμβουλη σας. καπου διαβασα οτι ο οδηγος της μυτης ειναι ο σημαντικοτερος επιδη εχει και τις μεγαλυτερες τριβες.
θελω να βαλω κατι καλο και θελω τα φωτα σας!! να βαλω alconite θα ηταν καλη ιδεα;;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ντακος Χρυσοβαλαντης έγραψε: το σοκλιντερ ειναι μια πετονιά μεγαλύτερη απο την μάνα σε νούμερο που την δένουμε μπροστά για να τρώει το ζόρι εκίνο το κομάτι πετονιάς στην βολή, η μανα στο μηχανισμό μου ειναι 0.30αρα και το σοκλίντερ το βάζω 0.40αρι κ 0.45αρι περίπου 2 φορές το μήκος του καλαμίου 8-10μέτρα στον κόμπο που εκανα απο την μάνα του μηχανισμού και το σοκλιντερ βρίσκει στο πρώτο οδηγό, και χτυπάει.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φωτης έγραψε: Σε ευχαριστω Ντινο.
Βασικα τα δακτυλιδια ειναι δεμενα με εναν αλλο τροπο δεν ειναι το απλο δακτυλιδι που μπαινει σαν να θυλικωνει εχει κατι σαν κολλα γυρω γυρω πιστευω να μπορει να το φτιαξει ο τυπος στο μαγαζι!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD