Ερώτηση Αγορά ενός καλαμιού

29/05/2013 18:38 #1 από πάνος
Αγορά ενός καλαμιού δημιουργήθηκε από πάνος
Καλησπέρα σας. Με λένε Πάνο και είμαι νέος στο φόρουμ,αλλά παλαιός στο άθλημα του casting.
Θα ήθελα τα ''φώτα'' σας για αγορά ενός καλαμιού που να μπορεί να ''κοντράρει'' δυνατά ψάρια, όπως τα μαγιάτικα.
Διαθέτω μέχρι 300 ευρώ. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάτι;
Εκτός απο τα shimano που δεν μου αρέσουν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/05/2013 21:11 #2 από Αρης ( ARKAlOS )
Απαντήθηκε από Αρης ( ARKAlOS ) στο θέμα Αγορά ενός καλαμιού

πάνος έγραψε: Καλησπέρα σας. Με λένε Πάνο και είμαι νέος στο φόρουμ,αλλά παλαιός στο άθλημα του casting.
Θα ήθελα τα ''φώτα'' σας για αγορά ενός καλαμιού που να μπορεί να ''κοντράρει'' δυνατά ψάρια, όπως τα μαγιάτικα.
Διαθέτω μέχρι 300 ευρώ. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάτι;
Εκτός απο τα shimano που δεν μου αρέσουν.

Γεια σου Πανο...καταρχην με τι δολωμα σκοπευεις να τα πιασεις?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": πάνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 14:58 #3 από πάνος
Απαντήθηκε από πάνος στο θέμα Αγορά ενός καλαμιού
Με ζωντανό καλαμάρι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 16:15 #4 από πάνος
Απαντήθηκε από πάνος στο θέμα Αγορά ενός καλαμιού
Αρη σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, αλλά καλύτερα να βάλω τα πράγματα σε μια βάση.
Εκεί που ψαρεύω κρατάει μεγάλες τσιπούρες απο 400gr εώς 4kg,πέρυσι τον Αύγουστο,ενώ ψάρευα και έβγαζα τσιπούρες απο 400gr εώς 900gr,ξαφνικά κόβει το τσίμπημα και όταν ξανά αρχίζει βγάζω ενα σπαράκι γύρω στα 60gr μετά βίας. Νευρίασα λίγο και όπως ηταν δολωμένο το πετάω με το καλάμι οσο μακρύτερα μπορούσα,στήνω το καλάμι στην βάση της άμμου και δέχομαι κατευθείαν τράβηγμα,δεν πρόλαβα να πιάσω το καλάμι και ακούω ενα κράκ,το προλαβαίνω πλέον στο νερό το καλάμι και ψιλο κοντράρω το ψάρι αλλά με 40άρα πετονιά δεν είχα καμμία πιθανότητα. Eυτυχώς το κράκ ήταν απο την βάση της άμμου.
Στο καπάκι τσιμπάει κάποιο άλλο απο τα καλάμια μου,κι ενώ έφερνα το ψάρι,ξαφνικά ελάφρωσε οταν το έβγαλα εξω είδα οτι μου είχε μείνει μόνο το κεφάλι απο μια τσιπούρα βάρους περίπου 500 γραμμαρίων (πρίν μου την φάει).
Υποθέτω οτι είναι μαγιάτικα.
Δεν τα εχω δεί.
Αυτά συμβαίνουν πάντα μεσημεριανές ώρες. Για τον λόγο αυτό θέλω ενα καλό καλάμι,αλλά θέλω να ασχοληθώ και λίγο με το ψάρεμα της συναγρίδας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 18:57 #5 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Αγορά ενός καλαμιού
γοφαρι ηταν αυτο που εφαγε την τσιπουρα ,πιθανον και το πρωτο

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 19:24 #6 από πάνος
Απαντήθηκε από πάνος στο θέμα Αγορά ενός καλαμιού
Υπάρχει περιπτωση να βγεί το γοφάρι απο την ακτή με καλάμι;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 19:50 #7 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Αγορά ενός καλαμιού
ναι σχετικα ευκολα
σιγουρα ποιο ευκολα απο μαγιατικο
απλα χρησιμοποεις ενα κοματι συρμα πχ 40 εκατοστα(οχι οικοδομης :tease: ) 20λιμπρο-30λιμπρο (απο ειδη αλιειας)
και δενεις το αγκιστρι εκει
μπορεις μεσυρματινο πολλυαγκιστρο,με ψευτικο ψαρακι,μεζωντανο δολωμενο ψαρακι κτλπ κτλπ

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 19:59 #8 από πάνος
Απαντήθηκε από πάνος στο θέμα Αγορά ενός καλαμιού
Σε ευχαριστώ Αμαλιαδας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.156 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection