Ερώτηση Μια ερώτηση σχετικά με τα καλάμια

31/01/2013 14:54 #1 από gmaragos
Μια ερώτηση σχετικά με τα καλάμια δημιουργήθηκε από gmaragos
Καλησπέρα σε όλους.
Σε ποια ψαρέματα με το καλάμι αφαιρείς την μύτη και για ποιο λόγο? Ελπίζω να μην λέω βλακείες μα κάποιος μου είπε οτι για συρτή απο ακτή με buldo πρέπει να αφαιρέσεις το πάνω κομμάτι του καλαμιού γιατί μπορεί να σπάσει,ισχύει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/01/2013 16:40 #2 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Μια ερώτηση σχετικά με τα καλάμια

gmaragos έγραψε: Καλησπέρα σε όλους.
Σε ποια ψαρέματα με το καλάμι αφαιρείς την μύτη και για ποιο λόγο? Ελπίζω να μην λέω βλακείες μα κάποιος μου είπε οτι για συρτή απο ακτή με buldo πρέπει να αφαιρέσεις το πάνω κομμάτι του καλαμιού γιατί μπορεί να σπάσει,ισχύει?

Καλησπέρα gmaragos. δεν ειναι αληθεια αυτο που σε ειπαν, σε κανενα καλαμι δεν πιστευω να γινετε αυτο, απλως να δεις, το (cw - action) του καλαμιου σου να μπορει να πεταξει το buldo με το δολωμα σου στα γραμαρια που λεει. γιατι αν ειναι παραπανω τοτε εχεις προβλημα στο να σου σπασει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.129 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection