gmaragos έγραψε: Καλησπέρα σε όλους.
Σε ποια ψαρέματα με το καλάμι αφαιρείς την μύτη και για ποιο λόγο? Ελπίζω να μην λέω βλακείες μα κάποιος μου είπε οτι για συρτή απο ακτή με buldo πρέπει να αφαιρέσεις το πάνω κομμάτι του καλαμιού γιατί μπορεί να σπάσει,ισχύει?
Καλησπέρα gmaragos. δεν ειναι αληθεια αυτο που σε ειπαν, σε κανενα καλαμι δεν πιστευω να γινετε αυτο, απλως να δεις, το (cw - action) του καλαμιου σου να μπορει να πεταξει το buldo με το δολωμα σου στα γραμαρια που λεει. γιατι αν ειναι παραπανω τοτε εχεις προβλημα στο να σου σπασει.