Φίλε μου δεν ξέρω για το NEW ARROW αλλά εγώ δεν ξαναπαίρνω LINEA EFFE.
Εχω εδώ και 1 μήνα το ALL AROUND και μέχρι στιγμής μου εχει ξεκολλήσει ένας οδηγός και ένα δαχτυλίδι!
Ζ.ητημα να έχει ψαρέψει 10 φορές!!Φαντάσου τι θα γίνει σε 1 χρόνο!!
συνωνοματε μια απο τα ιδια θα πω. Δεν εχω το εγγλεζικο εχα ενα πιο παλιο καλαμι της Linea Effe μαλιστα ειναι για καστινγκ με κολλητους οδηγους και οχι δετους και εχει c.w. 100-200 Εγω δεν εχω βαλει ποτε πανω απο 80 γραμμαρια βαρυδιο.
Κατα την γνωμη μου δεν ειναι για τοσο μεγαλο βαρος βαρυδιου. Πανω απο 80-90 γραμμαρια δηλαδη.
Ομως ποτε δεν εχει γυρισει οδηγος κατα την βολη όπως σε ενα αλλο sillstar που εχω.
Σε καλαμι φθηνο οπως η πλειονοτητα των Linea Effe μας "αφηνει" λογω χαμηλου κοστους να το πειραξουμε -επισκευασουμε εμεις και ετσι να μαθουμε να επισκευαζουμε δαχτυλιδια και καλαμια.