Ερώτηση Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής

27/12/2012 13:49 - 27/12/2012 13:55 #1 από Στέλιος
Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής δημιουργήθηκε από Στέλιος
Καλησπέρα παιδιά καλές γιορτές!Το δακτυλίδι κορυφής ενός καλαμιού μου(shimano alivio) απέκτησε με κάποιο τρόπο μια εσωτερική αμυχή που μου γδέρνει την μάνα και την κόβει.Για να μην φάω το χρονο μου στέλνοντας το στην αντιπροσωπεία ,είδα σε ένα σαιτ (www.customrods.gr/index.php/contents/psa...kolles-sto-eggleziko)ότι ζεσταίνοντας το παλιο δακτυλίδι μπορω να το αφαιρέσω,να τρίψω λίγο την άκρη του καλαμιού κια με λίγη logo να τοποθετήσω το καινούργιο.Είναι όντως τόσο απλό ή να μη ρισκάρω και να περιμένω την αντιπροσωπεία? :help1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2012 14:16 #2 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
Ναι, είναι πολύ απλό!
Και η πηγή που αναφέρεις είναι καθόλα αξιόπιστη! Με αυτήν ως οδηγό έχω αλλάξει δυο τρεις φορές δαχτυλίδι.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στέλιος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2012 15:34 - 27/12/2012 15:37 #3 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
Ναι σε όλα όσα λέει εκτός από τον τύπο της κόλας .Πάρε θερμοκόλλα

grobotronics.com/30cm-11.html#.UNxphXfheSo (απλά για να καταλάβεις πια κόλλα λέω)


Ζέστανε την λίγο με τον αναπτήρα βάλε λίγο στην μύτη του καλαμιού και λίγο στο νέο δαχτυλίδι κορυφής και τοποθέτησε το στην μύτη ευθυγράμμισε το ,σκούπισε το πλεόνασμα και έτοιμος !!!

To be better keep on practice!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Στέλιος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2012 16:35 #4 από Στέλιος
Απαντήθηκε από Στέλιος στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση,να είστε καλά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/12/2012 19:59 #5 από ANASTASIOS
Απαντήθηκε από ANASTASIOS στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
Βλεπω Στελιο εισαι χαλκιδικη, αν περνας απο επανομη, με λιγα λεφτα στο φτιαχνει μαστορας σαν εργοστασιακο με δαχτυλιδι της επιλογης σου, απλα να υπαρχει στο ιδιο μεγεθος με το δικο σου. μου αλλαξε και εμενα δαχτυλιδι κορυφης στο cassiopea και εγινε ακριβος οπως το ειχα αγορασει. Αν ενδιαφερεσαι στειλε μνμ να σου δωσω πληροφοριες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2012 13:18 #6 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
δεν χρειάζεται να πας σε μάστορα, στο Cassiopeia ο οδηγός είναι δετός( κλωστές κόλλες μηχανή κ.τ.λ.) στο alivio όχι (βγες μπες)
θέλει βέβαια λίγο προσοχή με την φωτιά μην μαλακώσεις τους σκλυρηντες του carbon..
η φλόγα δεν πρέπει να ακουμπά το μέταλλο (να το ζεστάνουμε θέλουμε όχι να το κάψουμε...)
μπορείς να το κάνεις και με ένα κεράκι (π.χ. ρεσό)
να το έχεις απο κάτω, να παράσεις ένα κορδόνι ή καλώδιο κ.τ.λ κάτω απο το κεραμικό του δαχτυλιδιού ανάμεσα απο τα στηρίγματα που έχει και με το ένα χέρι να κρατάς το καλάμι και με το άλλο να τραβάς απο το κορδόνι σιγα σιγά.
τώρα το θέμα είναι γιατί χαράχτηκε ο οδηγός; για να αποφασισεις τι θα βάλεις (αν χρησιμοποιείς νήμα ή όχι).
αν βάλεις logo και χρειαστεί να ξανα αλλάξεις οδηγό και στο τζάκι να το βάλεις δεν θα βγει (άρα μόνο κόψιμο τησ μύτης μετα) γιαυτό μόνο θερμόκολλα ...
μιας και θα βγάλεις τον οδηγό αν θέσ προσπάθησε απο το κάτω μέρος.(αφαιρώντας όλο το στέλεχος απο το καλάμι) να βρεις την (ραφή) το carbon και να κολλήσεις τον οδηγο πάνω σε αυτην, έτσι θα ελαττωθούν (αν έχεις) τα γυρισματα των συρόμενων οδηγών...

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2012 13:23 #7 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής

Stamatis έγραψε: δεν χρειάζεται να πας σε μάστορα, στο Cassiopeia ο οδηγός είναι δετός( κλωστές κόλλες μηχανή κ.τ.λ.) στο alivio όχι (βγες μπες)
θέλει βέβαια λίγο προσοχή με την φωτιά μην μαλακώσεις τους σκλυρηντες του carbon..
η φλόγα δεν πρέπει να ακουμπά το μέταλλο (να το ζεστάνουμε θέλουμε όχι να το κάψουμε...)
μπορείς να το κάνεις και με ένα κεράκι (π.χ. ρεσό)
να το έχεις απο κάτω, να παράσεις ένα κορδόνι ή καλώδιο κ.τ.λ κάτω απο το κεραμικό του δαχτυλιδιού ανάμεσα απο τα στηρίγματα που έχει και με το ένα χέρι να κρατάς το καλάμι και με το άλλο να τραβάς απο το κορδόνι σιγα σιγά.
τώρα το θέμα είναι γιατί χαράχτηκε ο οδηγός; για να αποφασισεις τι θα βάλεις (αν χρησιμοποιείς νήμα ή όχι).
αν βάλεις logo και χρειαστεί να ξανα αλλάξεις οδηγό και στο τζάκι να το βάλεις δεν θα βγει (άρα μόνο κόψιμο τησ μύτης μετα) γιαυτό μόνο θερμόκολλα ...
μιας και θα βγάλεις τον οδηγό αν θέσ προσπάθησε απο το κάτω μέρος.(αφαιρώντας όλο το στέλεχος απο το καλάμι) να βρεις την (ραφή) το carbon και να κολλήσεις τον οδηγο πάνω σε αυτην, έτσι θα ελαττωθούν (αν έχεις) τα γυρισματα των συρόμενων οδηγών...

Σταματη,σε παραδεχομαι!Καλη χρονια φιλε..

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Stamatis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2012 21:26 #8 από Στέλιος
Απαντήθηκε από Στέλιος στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
Σας ευχαριστω πολύ παιδιά,πιστεύω ότι θα τα καταφερω.Σταμάτη δε ξερω πως προέκυψε η χαραγματιά,συρόμενους οδηγούς δεν έχω :hi1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2012 17:46 #9 από Δημήτρης(Πατρα)
Απαντήθηκε από Δημήτρης(Πατρα) στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
Στελιο ειχα και εγω το ιδιο προβλημα στο ιδιο καλαμι και το πηγα στο κοντινοτερο μαγαζι με αλιεφτικα και μου το εφτιαξε δωρεαν αν νομιζεις οτι δν θα τα κατεφερεις μονος σου, σου προτινω να το πας στο μαγαζι που ψονιζεις !!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2012 21:13 #10 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Αντικατάσταση δακτυλιδιού κορυφής
με το καλό καλή χρόνια και σε εσένα Θάνο!! και σε όλη την παρέα του PSAREMAτος!!!! με υγεία και ηρεμία!!!!
όντος σε όποιο κατάστημα με είδη αλιείας πας μπορούν να στην αλλάξουν!!! το θέμα είναι τη κόλλα θα βάλει( συνήθως logo) και τη όρεξη έχει για να το κάνει... μην το κάνει έτσι...
στο βιντεο ο οδηγός βγήκε πανεύκολα γιατί είχε μπει με θερμόκολλα, στο alivio λογικά είναι κολλημένος με την εποξική που είναι δεμένοι και οι άλλοι οδηγοί (ποιο σκληρή κολλα).. αν το κάνεις έτσι με την πένσα και έχουν μαλακώσει έστω και λίγο οι σκλυρηντες μετα δεν θα έχεις καλάμι αλλα καλαμάκι για φραπέ!!!! (μπορεις να κολλήσεις με αυτόν τον τρόπο όμως)
για ποιο σίγουρα δες αυτό.

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.156 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection