Καλημέρα σ΄ όλη την παρέα, Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά ! Καλά ψαρέματα!
Εύχομαι ότι δόλωμα και να πιάνεται στα χέρια σας ψάρι να γίνεται !
Πρόσφατα αγόρασα ένα καλάμι για (surf casting έτσι νομίζω τουλάχιστον )της LINEAEFFE το DARK SHADE με μήκος 4.20, action 200gr., το αγόρασα 49 ευρώ και η τιμή είναι απολύτως σύμφωνη με την οικονομική κρίση που περνάω.
Θα ήθελα σας παρακαλώ την γνώμη σας, για το καλάμι αυτό και τη χρήση του, έχει αρκετά ευαίσθητη μύτη στα τσιμπήματα ψαρεύω από παραλία με άμμο για μουρμούρες κλπ ,αλλά και από βραχώδη ακτές συνήθως με αρκετό κυματισμό βόρειες ακτές εδώ στη Κρήτη.
Δύο φόρες που ψάρεψα με αυτό (έχω βγάλει ένα καλό σαργό δύο μουρμούρες και τρία φαγκρόπουλα) έχω βελτιώσει τις ρίψεις σε απόσταση με μεγαλύτερα βαρίδια …..
Προσπαθώ δηλαδή , ως νέος, όχι στην ηλικία αλλά σαν ερασιτέχνης ψαράς.
Επίσης θα ήθελα να μου πείτε τι μηχανάκι θα μπορούσα να του βάλω προκειμένου να ψαρεύω με μια σχετική αξιοπρέπεια όχι βέβαια να μου πείτε ποιο είναι το καλύτερο επειδή είναι το ακριβότερο αλλά ποιο είναι το αποδεκτό από την εμπειρία σας και φυσικά οικονομικό .
Κατάλαβα βέβαια ότι, ότι πληρώσεις θα πάρεις, αλλά δεν είμαι τσιγκούνης φίλοι μου είμαι ένας από τους πολλούς που έχει φάει η κρίση.
Παραθέτω μια φωτογραφία για το καλάμι.
Ευχαριστώ !