τα oceanic ειναι καλαμια φτηνα με fuji οδηγους!!! τιποτα περισοτερο. πιστευω οτι αξιζουν τα λεφτα τους. και αν τελικα παθουν τιποτα ο αντιπροσωπος ειναι συνεργασιμος
thalassaeshop.gr/store/index.php?dispatc....view&product_id=146 εγω εχω αυτο πολυ φθηνο και ΤΙΜΙΟ καλαμι το εχω δυο χρονια δεν το χρησιμοποιω πολυ αλλα ειναι σκυλι και απο επισκευες μου χει κοστισει μεχρι ενα ευρω - επειδη το εχω παντα μαζι με του εγγλεζικου επειδη ειναι πολυ ελαφρυ εχει φαει το αλατι της ζωης του και ακομα ζει αρα γιαμενα ειναι απο τις πολυ καλες μου αγορες και το συστηνω αυτη ειναι η αποψη μου οποιος εχει αλλη ας τν εκφρασει